Lancering Weepee TV

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Level3 heeft een transit overeenkomst met telenet en met weepee. WeePee zit zelfs in hun gebouw te Evere.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

r2504 schreef:Tuurlijk... zijn ook allemaal flut bitstreams. Een tijd geleden was iedereen hier nog aan het opbieden over bitrates bij TN, BGC, TVV en sat... en het kon niet groot genoeg zijn... 4, 6, 8, 16, 20, .... Mbps terwijl nu plots iedereen voor 10 euro tevreden is met een halve Mbits... raar volkje hier soms :bang:


Zo zie je ,maar lang genoeg blijven hypen.. krijg je alles verkocht.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

zou je denken, aan mij krijgen zij in elk geval niks verkocht!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

r2504 schreef:
fryelectro schreef:De kwaliteit van de stream is op m'n flatscreen precies slechter dan DVB-T :eek:


Tuurlijk... zijn ook allemaal flut bitstreams. Een tijd geleden was iedereen hier nog aan het opbieden over bitrates bij TN, BGC, TVV en sat... en het kon niet groot genoeg zijn... 4, 6, 8, 16, 20, .... Mbps terwijl nu plots iedereen voor 10 euro tevreden is met een halve Mbits... raar volkje hier soms :bang:

Ik zie anders niet veel mensen die tevreden zijn met de kwaliteit van het beeld. Op tablet, ja, daar is het te doen. Op pc heb ik nog niet full screen gekeken en op tv heb ik het nog niet aan de praat gekregen.

Over het concept ben ik persoonlijk wel tevreden, een pakket van zenders dat je zelf mag samenstellen was iets dat ik persoonlijk wel zocht, de uitwerking van het concept is wat minder. Na die maand ga ik dus nog zien, de soft launch komt wat over van "we hebben in de pers laten weten dat we dit jaar nog gingen lanceren, dus moeten we dat mar doen, af of niet af".

Nu moeten ze zich dus bewijzen, ik heb mijn account, komen er geen verbeteringen dan herlaad ik gewoon niet meer. Das het handige aan prepaid. Met verbeteringen zullen ze toch moeten komen want anders hebben ze binnen een maand niet veel klanten meer over en dan gaan de enders ook niet meer meedoen natuurlijk.

Sent from my Lumia 900 using Board Express
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik heb geen probleem met de kwaliteit... maar heb het niet genomen, omdat ik vier en vijf mis
ik vind het vooral handig om te kijken op mijn pad.... in de zomer in de tuin of whatever... echt vervanging van t-b of sat is het momenteel zeker nog niet. Langs den andere kant, T-B of sat is stukken duurder (zeker inclusief hardware), dus is het ook moeilijk vergelijkbaar.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

@ bambipower

TVVlaanderen is €10,90 en dan moet je idd nog hardware bijkopen,
maar bij Belgacom en Scarlet is het €12 en €11 en krijg je de hardware er "gratis" bij.
Goedkoop is dit dus zeker niet.
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@heist_175 maar daar komen bij hun ook nog TV-kabel en auteursrechten bij :)
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Yep weepeechris, en bij weepeetv moet je een deel van de kost van je internetabo bijtellen. Als we dan nog even bedenken hoeveel GB/maand extra de gemiddelde kijker er door weepeetv zal door trekken gaan de weepeetv klanten best niet het lichtste abonnement nemen. Die kost mag je ook niet vergeten!
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

bambipower schreef:ik heb geen probleem met de kwaliteit... maar heb het niet genomen, omdat ik vier en vijf mis
ik vind het vooral handig om te kijken op mijn pad.... in de zomer in de tuin of whatever... echt vervanging van t-b of sat is het momenteel zeker nog niet. Langs den andere kant, T-B of sat is stukken duurder (zeker inclusief hardware), dus is het ook moeilijk vergelijkbaar.

Op de iPad of een andere tablet is het inderdaad goed te doen. Voor mij is het een vervanging van de andere technologieën, alleja dat zal het worden bij wat meer zenders. Vier en Vijf hoeven daar voor mij niet bij te zijn. Momenteel bevalt de BBC mij goed en van Acht had ik al reclame gezien maar had er nog nooit naar gekeken, toffe zender :) (jammer van de reclame maar de programma's zijn wel goed).

Van de haperingen had ik later op de avond geen last meer van, maar ik hoop wel dat ze dat in de drukke periodes wat oplossen. Ik heb Scarlet en voor zover ik weet was er verder niks gebruik aan het maken van mijn internet. Het hapert minder op de iPad dan op de computer.
Waarom maakt men eigenlijk gebruik van Flash en niet van HTML5? Nu werkt het bijvoorbeeld niet in de Metro browser van Windows 8, dan zaagt hij alweer over Flash. Het zou me niet verbazen moest het de schuld zijn van Flash dat er zoveel buffering is.

@WeePeeChris
Welke wijzigingen/verbeteringen staan er sinds de launch op het programma?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

r2504 schreef:
fryelectro schreef:De kwaliteit van de stream is op m'n flatscreen precies slechter dan DVB-T :eek:


Tuurlijk... zijn ook allemaal flut bitstreams. Een tijd geleden was iedereen hier nog aan het opbieden over bitrates bij TN, BGC, TVV en sat... en het kon niet groot genoeg zijn... 4, 6, 8, 16, 20, .... Mbps terwijl nu plots iedereen voor 10 euro tevreden is met een halve Mbits... raar volkje hier soms :bang:

Dat vind ik toch ook merkwaardig.
Als ik over kabel, IPTV of sat lees kan het allemaal niet perfect genoeg zijn.
De bitrates moeten zo hoog mogelijk liggen, 1080i is 'geen echte HD', neen het moet 1080p zijn, of nog liever 4K beeld.
Elk haperingetje in het beeld is een schande, niet meer van deze tijd, en totaal onaanvaardbaar.
11€/maand is veel te duur.
Dan komt WeepeeTV en dan is het voor sommigen plots allemaal geen probleem meer.
576p of 576i aan 1 Mbps is plots wel "heel goed beeld".
"Slechts 2 haperingen op een uur, bijna niet dus", heet het dan. Ik zou eens willen zien wat de reactie zou zijn als je dergelijk "Buffering" of "The content is not available" bericht om de haverklap bij BTV of TN zou krijgen.

En wat de kosten betreft, je moet effectief een stukje van je internetabonnement kost bijrekenen, en ook van je laptop of tablet waarmee je kijkt, stuur je draadloos naar je TV door mag je voor dat toestel ook een stukje bijrekenen als hardwarekost.
Gratis is je hardware dus niet, ze zit gewoon gecamoufleerd in een andere kost.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

vorige posters slaan nagels met koppen! Omdat mijn satellietzenders data-stream en timeshift (gratis) toelaten, kan ik een goedkope (12,00 €Lmaand) internetverbinding kiezen! Wie wordt dan de goedkoopste, denk je...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

tja, als je moet kiezen tussen de minder kwalitatieve voor 10€ of de meer kwalitatieve voor 20€ (inclusief hardware)

tja, ja, dan zijn er die kiezen voor de minder kwalitatieve.... het is dus totaal niet te vergelijken met een produkt dat dubbel zo duur is. Het is ook niet te vergelijken met een produkt dat je per maand kan kopen (mensen die lang in het buitenland verblijven, studenten op kot...)

En ook zijn de eigenschappen anders (het werkt op pad, op verplaatsing, ....)
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

De prijs van €11 en €12 bij Scarlet en Belgacom is de enige kost die je hebt als je daar TV neemt. Het is de prijsverhoging tussen een pack met tegen een pack zonder TV.
Je moet dus niet nog TV-kabel of auteursrechten betalen. Het is gewoon €11/€12, meer niet.

Bij TVVlaanderen is die €10,90 ook de totale abonnementsprijs, maar de hardware die je moet aanschaffen heeft wel een stevige prijs.

Bij WeePeeTV nu betaal je €12, €11 of €10, afhankelijk van de duur van het abonnement én zal je (pas in 2013) de hardware om het op een TV te kunnen zien nog moeten bijkopen of huren.

Dan heb ik het nog niet gehad over buffergedoe en matige kwaliteit of het ontbreken van HD.

Ik vraag me af met wat soort wiskunde WPTV er als goedkoopste uitkomt :), in mijn berekening is WPTV niet de goedkoopste, niet de compleetste, ...
Zelfs over "de flexibelste" heb ik mijn vragen:
- je mag vrij 20 zenders kiezen, maar bij Belgacom, TVV of Telenet krijg je al die zenders gewoon in het basispakket al. Tenzij iemand interesse heeft in AfricaTV of AlJazeera...
- opzeg na 6 maanden in Telecomland en/of opzegperiode? (stel je hebt €120 betaald en je zegt op na 6 maanden, wordt het dan de facto €20 per maand voor de voorbije 6 maanden, of krijg je het restant terugbetaald?)
- pay per view, per day, ...?

Ik wil het prodcut an sich niet afbreken, het is een leuke poging om wat aan het media-distributielandschap te doen.
Maar ik kan absoluut niet in mijn handen klappen voor het huidige product: te duur, te weinig.
Ik ben terug overgeschakeld naar DVB-T, als WPTV ooit interessanter wordt (prijs, zenders, flexibiliteit, kwaliteit) word ik misschien alsnog klant.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

De prijs van €11 en €12 bij Scarlet en Belgacom is de enige kost die je hebt als je daar TV neemt. Het is de prijsverhoging tussen een pack met tegen een pack zonder TV.
Je moet dus niet nog TV-kabel of auteursrechten betalen. Het is gewoon €11/€12, meer niet.


Wilt u enkel Belgacom TV?

Zelfs zonder vaste lijn of internetabonnement geniet u van Belgacom TV aan € 27,35/maand + € 7/maand voor de huur van de decoder.


http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... ub_comfort

scarlet tv is niet verkrijgbaar zonder internet (46€)


je kan dus geen produkt gaan vergelijken dat dubbel zo duur is... dat is gelijk oesters met mosselen vergelijken
de koe zegt boe
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

heist_175 spreekt over een stevige prijs bij TVV...
Mijn Comag SL100HD van 119,00€ kan ongecodeerd opnemen in .TS formaat! Wie doet beter?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

beetje selectief vergeten :roll: om uwe satelietschotelprijs erbij te zetten (waarvan lnd's verslijten), uw smartcard van 80€...
al bij al is dat dus een stevige prijs

alleen teletenne zit close... maar nog steeds 129€ aan hardware
de koe zegt boe
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

bambipower schreef:scarlet tv is niet verkrijgbaar zonder internet (46€)

je kan dus geen produkt gaan vergelijken dat dubbel zo duur is... dat is gelijk oesters met mosselen vergelijken

Scarlet Internet + TV = 46€
Scarlet Internet + WeepeeTV = 47€ (35+12)

Toch perfect te vergelijken ? Weepee is duurder en heeft een veel beperkter aanbod en kwaliteit en geen mogelijkheid tot opname etc..
Laatst gewijzigd door VOiD op 21 dec 2012, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Dus wat is de conclusie, ze zijn allemaal te duur, bij de ene is het de abonnementsprijs, bij de andere de hardware.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

dommel cittyconnect lite : 109€/jaar + 105e/jaar voor raw copper + weepeetv 120€/jaar = 334€/jaar voor internet +tv
of bijna 28€/maand

enja, dan heb je inderdaad low quality... maar voor ne student, of arme mens... beter dan niets :wink:

en net dit (de mogelijkheid op goedkoop) vind ik nu een vooruitgang aan weepeetv. Concurentie, zodanig je niet opgezadeld wordt met packs die voor sommigen overkill zijn.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

De conclusie is dat WPTV helemaal niet zo goedkoop is, laat staan de goedkoopste.
Als je dan nog meetelt dat de kwaliteit onvoldoende is (buffering + lage bitrate) en dat je maar enkele zenders in het pakket hebt, zijn we (momenteel toch) helemaal klaar.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

mijn conclusie is nu net wel, dat weepeetv de goedkoopste is.... (samen met dommel)

doe jij maar eens goedkoper dan 28€/maand voor tv + internet :angel:

alleen teletenne zit close, maar is al zeker 2€/ maand duurder en dan komt er nog 129€ voor hardware bij. Het voordeel bij teletenne is dat het afneembaar is zonder internet.
de koe zegt boe
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

bambipower schreef:scarlet tv is niet verkrijgbaar zonder internet (46€)

WeePeeTv ook niet ;)

Ieder denkt er het zijne van, met de huidige staat van het product verleng ik het product niet, met de nodige verbeteringen wel, we zien wel wat ze brengen :).
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

inderdaad, vind ik er ook van... momenteel neem ik het ook nog niet. Maar nu om het produkt helemaal te gaan afbreken, vind ik niet terecht. Ik kan me zeker doelgroepen voorstellen voor wie weepeetv een oplossing is.
de koe zegt boe
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...doe jij maar eens goedkoper dan 28€/maand voor tv + internet...

23,00 €/maand voor TVV (11,00 €) + MV-Base (12,00 €)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

zucht.... + schotel + reciever + smartcard
Eenmalige aankoop

Complete set voor hdtv €299

OF

Complete set voor hdtv
met recorder 412€


en dan maar 2gb volume :nono:
de koe zegt boe
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Als je naar prijs/kwaliteit kijkt is Weepee TV totaal niet interessant (of het nu het goedkoopste is icm. een beperkt beschikbare internetverbinding of niet).
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

wied schreef:...doe jij maar eens goedkoper dan 28€/maand voor tv + internet...

23,00 €/maand voor TVV (11,00 €) + MV-Base (12,00 €)

En hoeveel bedraagt de instapkost op TV Vlaanderen? Ook niet iedereen wil / kan een schotel aan zijn muur hangen.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Sinds de komst van digitale tv is tv kijken eigenlijk duurder geworden. Vroeger kon men op 1 coaxkabels een hoopje tv's aansluiten. Nu doen ze hun best het analoge op termijn uit te doven en iedereen te verplichten digitaal te kijken, dus voor elke tv een decodertje. Als je dan met WeepeeTV onbeperkt van elke locatie TV kan zien, wordt dit gewoon een zeer goed product. Maar...

Alleen voor wat ze nu bieden zijn ze gewoonweg te duur. Kwaliteit/prijsverhouding is op het moment slecht vind ik.
Op een tablet/smartphone is het beeld goed te doen, op men HD 27" scherm slaagt dit tegen. Ik wil niet weten wat het geeft op men 42" Full HD (of groter bij andere).
Tv is uitgerust met RTL XL gemist. Deze bepaald aan de hand van u bandbreedte het beeldkwaliteit, sleurt een 5 a 10gb/uur door. Beeld is dan wel zeer goed, maar is misschien naar weepeetv toe geen slecht gedacht om de kwaliteit mee met de bandbreedte te gaan, of het selecteerbaar maken (Low, Medium, High).

Hopelijk groeit het product snel, het is op het moment echt geen 10,11 of 12 € waard :( Vooral omdat het een softlaunch is, een softlaunch prijs had niet slecht geweest ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

IMO had het gratis moeten zijn tot de "echte" launch volgend jaar, zeker nu dat Weepee veel feedback vraagt van zijn gebruikers, want nu moeten die ervoor betalen en het zelf nog verbeteren ook...

Verder ben ik wel positief over de toekomst, ik hoop echt dat dit product snel gaat groeien, want ik zou dit graag ter vervanging zien van mijn huidig BGC abonnement.

Wat ik persoonlijk nog mis :
- SBS zenders (VIER, VIJF, Discovery Channel, Nickelodeon, MTV, TMF)
- zenders in HD
- EPG
- smart TV app

Ik denk dat dit allemaal wel zal komen in de toekomst, de vraag is alleen wanneer...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Eerst nog afwachten of ze echt wel naar de feedback luisteren
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Lord Utopia schreef:En hoeveel bedraagt de instapkost op TV Vlaanderen? Ook niet iedereen wil / kan een schotel aan zijn muur hangen.

Ik zie WeePeeTV toch niet echt als een vervanger van schotel, DVB-T, kabel of IPTV.
Met 1Mbps en 576p heb je niet voldoende beeldkwaliteit om op een 37" of groter scherm goed beeld te leveren.
Met één stream simultaan voor je 10€/maand kun je ook geen PVR opzetten.
Ik denk dus dat die 10€/maand niet ter vervanging, maar als aanvulling zal gaan dienen op het TV aanbod dat je al hebt, en dan vind ik het knap duur, want Yelo en TV Overal komen er ook aan.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bambipower schreef:mijn conclusie is nu net wel, dat weepeetv de goedkoopste is.... (samen met dommel)


De goedkoopste... jongens toch, vergelijken doe je op basis van prijs/KWALITEIT (maar om één of andere redenen hoeft dat er plots niet meer bij te horen bij WeepeeTV). Ik begrijp niet dat jullie niet allemaal op BasicNet zitten... da's toch ook het goedkoopste, waarom moeten jullie daar wel "kwaliteit" (al is het eerder kwantiteit) hebben ?

MJ schreef:IMO had het gratis moeten zijn tot de "echte" launch volgend jaar


Op zich wel een hele prestatie... "gekken" vinden die willen betalen om te beta testen :bang:
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Blijkbaar een nieuw kanaal ? Pebble TV ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

r2504 schreef:Op zich wel een hele prestatie... "gekken" vinden die willen betalen om te beta testen


Inderdaad, dat heb ik ook al aangehaald. Ze zouden op z'n minst een sterk gereduceerde prijs moeten aanrekenen.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Waar is 'AF TV' eigenlijk gebleven? Die stond er toch ook tussen tijdens de persvoorstelling :

Afbeelding
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

De goedkoopste... jongens toch, vergelijken doe je op basis van prijs/KWALITEIT (maar om één of andere redenen hoeft dat er plots niet meer bij te horen bij WeepeeTV). Ik begrijp niet dat jullie niet allemaal op BasicNet zitten... da's toch ook het goedkoopste, waarom moeten jullie daar wel "kwaliteit" (al is het eerder kwantiteit) hebben ?


Als er gesproken wordt over de goedkoopste, dan gaat het over de goedkoopste. Als het gaat over die met de beste prijs/kwaliteit, dan gaat het over die met de beste prijs/kwaliteit...

Voor sommigen is goedkoop zeer belangrijk... er zijn mensen die geen financiele overschot hebben, of, die zelfs een tekort hebben. In zo een geval grijp je naar het goedkoopste... en dan is kwaliteit niet meer belangrijk, want voor kwaliteit heb je geen geld. Ik begrijp niet waarom jij niet met een rollsroyce of bentley rijdt :wink:

ik vind het trouwens geen schande om basicnet te hebben... maar dommel is nog goedkoper :-) Voor mij is internet belangrijker dan televisie... dus spendeer ik ook meer aan internet. Keuzes zijn voor iedereen verschillend. En ja, geld kan belangrijk zijn...
de koe zegt boe
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

weepeechris schreef:@heist_175 maar daar komen bij hun ook nog TV-kabel en auteursrechten bij :)

Euh totaal niet, dit is allemaal incl. Ik hoop dat jullie marktonderzoek beter is ;)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

r2504 schreef:Op zich wel een hele prestatie... "gekken" vinden die willen betalen om te beta testen :bang:

De ziekte van de generatie, steeds minder producten zijn "af" als ze gelanceerd worden. Men fikst het allemaal achteraf wel met updates is tegenwoordig de gedachtengang.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bambipower schreef:Als er gesproken wordt over de goedkoopste, dan gaat het over de goedkoopste. Als het gaat over die met de beste prijs/kwaliteit, dan gaat het over die met de beste prijs/kwaliteit...


Da's nonsens want dan is DVB-T (of eigenlijk geen TV) de "goedkoopste"... je hebt daar nog minder zenders maar da's niet belangrijk volgens jou. Prijs op zich is geen criteria als je het overige niet kan vergelijken, dan kan je evengoed appelen en peren vergelijken.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Er zijn hier al veel appelen met peren vergeleken, net zoals sommigen beeldkwaliteit louter op basis van bitrate willen vergelijken omdat ze denken dat elk tv-platform dezelfde codecs en encoders gebruikt. Kuch. :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”