Pagina 28 van 39
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 17:13
door achaos
nickz schreef:
De e-shop klantendienst is niet van Proximus zelf en is een ramp. Ik heb hetzelfde meegemaakt, en raad je aan om naar 6000 te blijven bellen (via je eigen gsm) tot je iemand aan de lijn krijgt die de omzetting naar Generation Connect regelt. Vraag ook of ze een notitie in je dossier plaatsen dat je nog recht hebt op die € 20 en bonussen, want daarvoor moet je sowieso nog terugbellen eens de omzetting gebeurd is.
Controleer ook via de e-Services of de omzetting daadwerkelijk is aangevraagd. Normaal zou er dan onderaan de pagina een rode tekst moeten staan, met de melding dat er een wijziging van tariefplan in behandeling is. Vanaf middernacht worden deze uitgevoerd. Zolang die rode tekst er niet staat, terugbellen naar 6000, anders zit je de volgende dag nog een hele dag op Pay&Go Flex.
Het komt inderdaad weer niet in orde , ze vragen me om morgen terug te bellen wegens technische problemen.
Ik probeer deze avond nog langs een proximus-shop te gaan, in de hoop dat ze het daar kunnen regelen.
MVG,
Achaos
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 18:11
door nickz
nickz schreef:Na verschillende keren bellen naar 6000 had ik uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn die ons kon helpen (een vriendelijke man met een Franstalig accent). Bij mij kon hij de betaling van € 20 niet terugvinden, en vroeg hij mij om de gegevens van de overschrijving. Enkele uren later ontving ik dan uiteindelijk verschillende sms'en voor de aanpassingen van de belwaarde en de bonussen. Kort hierna werd ik teruggebeld door deze persoon en bevestigde hij dat alles in orde zou moeten zijn, op één ding na: hij kon slechts 1GB data toekennen. De andere GB zou hij dan morgen of overmorgen nog toekennen. Verder heeft hij zich nog verontschuldigd voor het ongemak en mij ter compensatie spontaan nog € 5 extra belkrediet toegekend als commerciële geste!
Die persoon heeft zich aan zijn woord gehouden: heb net een sms van Proximus gekregen dat mijn "BONUS - free MB (Generation-Flex)" aangepast werd, en heb nu 1 GB extra data gekregen. Ik ben blij dat er nog mensen op de klantendienst werken die hun job serieus nemen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 18:29
door VOiD
philippe_d schreef:- Dat PFSweb hierbij het noorden verliest kan ik inkomen. Dit is waarschijnlijk een kleine firma, die absoluut niet voorberied was op zo'n immense workload op zo'n korte tijd.
"Kleine firma" ? Ik ken weinig kleine firma's die op de Nasdaq noteren Philippe
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 18:38
door decat
Als je meer dan 50% van het volume hebt verbruikt sturen ze een sms met de hoeveelheid van het overgebleven volume, not bad.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 19:35
door REZ3R0
Ben 2 weken geleden overgeschakeld naar Generation Connect van Mobile Vikings. Was voordien een Proximus abonnee een zeer tevreden voor ik naar MV ging.
Heb iets meer dan een week geleden al mijn simkaart aangekregen, vervolgens heeft het meer dan een week geduurd voor mijn nummer overdracht. Hierdoor heb ik ook dagen niets kunnen versturen of bellen.
Als dat nog niet erg genoeg was kon ik niet smsen, niet bellen en niet op internet + had ik mijn belkrediet niet ontvangen. Eens dat allemaal rechtgezet was begon er sporadisch belkrediet te verdwijnen met 5 of 10 euro tegelijk zonder te bellen. En kon ik herhaaldelijk niet bellen vanwege een vreemd probleem dat zich bleef voordoen op mijn connectie.
Om even samen te vatten: als je tevreden bent van je huidige provider/tariefplan, of zelfs al ben je niet tevreden... Stap niet over naar Generation Connect, of Proximus in het algemeen. 90% van hun klantendienst blijkt gewoon algemeen incompetent te zijn.
Momenteel heb ik een prepaid kaartje bij Base gaan halen om toch nog te kunnen bellen...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 20:09
door philippe_d
REZ3R0 schreef:Om even samen te vatten: als je tevreden bent van je huidige provider/tariefplan, of zelfs al ben je niet tevreden... Stap niet over naar Generation Connect, of Proximus in het algemeen. 90% van hun klantendienst blijkt gewoon algemeen incompetent te zijn.
Als je deze topic eens doorleest, zou je weten dat de meeste mensen
zéér tevreden zijn van de Proximus klantendienst (6000), maar dat er inderdaad grote problemen geweest zijn bij de introductie van Generation Connect.
Jouw conclusie is dan ook zeer voorbarig en onterecht (je zegt zelf dat je voordien een zéér tevreden Proximus abonnee was), en dus gewoon gebaseerd op je recente frustraties ...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 21:02
door silencer
Waar vind je het gebruikte volume, heb reeds een account ?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 21:12
door Ramaht
Bellen naar klantendienst en zelf beleefd blijven. Wilt persoon X u niet helpen, terugbellen en dan zal je uiteindelijk wel iemand aan de lijn krijgen die moeite wilt doen. Niet in discussie gaan met die gasten, helpt toch niet.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 21:41
door Legear13
Kan je sim kaart ook gaan halen in Belgacom verkooppunt ? Of is het enkel online ?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:10
door theduvelking
Bestellen kan enkel online.
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:22
door Legear13
Dat is minder. Mijn gratis smsen vervallen 28/12 ik vermoed dat dan de nieuwe sim kaart nog niet is geleveed?
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:30
door TiTanium
Als je een nieuw nummer neemt bestaat de kans dat je ze op tijd hebt.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:34
door nickz
Legear13 schreef:Dat is minder. Mijn gratis smsen vervallen 28/12 ik vermoed dat dan de nieuwe sim kaart nog niet is geleveed?
Jij hebt toch al Proximus? Dan heb je helemaal geen nieuwe simkaart nodig. Gewoon naar 6000 bellen en vragen om je tariefplan te wijzigen naar Generation Connect. De volgende morgen zou alles reeds in orde moeten zijn.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:44
door Marlboro
nickz; tenzij deze een abo heeft
.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:45
door Ramaht
Hij had gezegd P&G.
Gewoon bellen naar 6000 en vragen om u te muteren naar GC. Belwaarde blijft op uw kaart staan, je moet wel ff herladen voor €20 voor je bonussen actief zijn.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:49
door Marlboro
Marlboro schreef:nickz; tenzij deze een abo heeft
.
thamar; ja, ok dan
.
legear13; thamar heeft gezegd wa je moet doen he
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 22:55
door Legear13
Oke. Ze stuurden mij van het kastje naar de muur. Ik heb enkel schrik dat ik onbereikbaar ga zijn
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 23:04
door nickz
Onbereikbaar ga je in ieder geval niet zijn. Het is geen nummeroverdracht hé, gewoon een wijziging van tariefplan.
Als ze je niet willen helpen, verwijs dan naar deze tekst onderaan op
http://www.generation-connect.be:
Ik ben al Proximus-klant, kan ik Generation Connect worden?
Als je een Pay&Go-prepaidkaart hebt kan je naar de klantendienst bellen via het nummer 6000 en vragen om je tariefplan over te zetten naar Generation Connect. Als je ingetekend hebt voor een abonnement kan het zijn dat we je een opzeggingsvergoeding vragen in functie van je huidige contract. Onze klantendienst zal bevestigen of dit het geval is of niet.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 23:07
door Legear13
Jullie zijn echt behulpzaam! Ga morgenvroeg bellen. Khoop da alles in orde is zaterdag
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 22 dec 2011, 23:13
door nickz
Das graag gedaan he
Laat maar weten hoe het afgelopen is!
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 00:29
door silencer
Is er een mogelijkheid om de resterende data (volume) ergens te raadplegen (niet via een gsm !) ? Ik kan de data natuurlijk beginnen loggen, maar is eerder omslachtig.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 01:18
door nickz
Ik vrees van niet. Deze formule is bedoeld voor gsm. Je kan altijd eens proberen via
http://m.skynet.be/my-account, maar ik geraak daar alleszins niet ingelogd (niet met gsm-nummer, noch met e-mailadres). Ik denk dat dat enkel werkt voor abonnementen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 08:21
door REZ3R0
philippe_d schreef:REZ3R0 schreef:Om even samen te vatten: als je tevreden bent van je huidige provider/tariefplan, of zelfs al ben je niet tevreden... Stap niet over naar Generation Connect, of Proximus in het algemeen. 90% van hun klantendienst blijkt gewoon algemeen incompetent te zijn.
Als je deze topic eens doorleest, zou je weten dat de meeste mensen
zéér tevreden zijn van de Proximus klantendienst (6000), maar dat er inderdaad grote problemen geweest zijn bij de introductie van Generation Connect.
Jouw conclusie is dan ook zeer voorbarig en onterecht (je zegt zelf dat je voordien een zéér tevreden Proximus abonnee was), en dus gewoon gebaseerd op je recente frustraties ...
Ik zie niet echt in hoe die conclusie voorbarig of verkeerd is... Ik heb nu al een 15tal keer naar de klantendienst gebeld in de laatste 3 dagen waarbij ze me zelfs al totaal nodeloos naar de Proximus winkel hebben gestuurd en de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Ik kan begrijpen dat ze misschien enkele problemen ondervinden met een nieuw tariefplan, maar dit is doodgewoon onacceptabel.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 09:09
door achaos
achaos schreef:Ik zal ook maar iets posten:
8 december: aanvraag
19 december:afgesloten ,nog geen simkaart aangekregen
21 december : simkaart in de bus , pay and go flex - dadelijk klantendienst gebeld - moest naar webshop bellen, deze gingen het in orde brengen
22 december : nog altijd geen generation connect - klantendienst gebeld , deze stuurt een email naar de technische dienst ( morgen kan het misschien in orde zijn)
[ Post made via mobile device ]
update
22 december : nogmaals klantendienst gebeld (na de tip van nickz om na te kijken in e-services) , ze zeiden dat er technische problemen waren en dat ze me niet konden helpen
22 december : s'avond langs de proximus-shop geweest in shoppingcenter, konden me niet helpen daar het al te laat was (eerst wilden ze me afschepen dat alles on-line en via de klantendienst moet gebeuren)
23 december 8.30 : naar klantendienst gebeld, eindelijk onderstaande melding op e-service (nu komt het in orde denk ik)
Mvg,
Achaos
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 10:52
door Legear13
Naar klantendienst gebeld, eerst een mevrouwtje die zei dat ik moest bellen naar 1911 (werkte niet).
Dan kreeg ik eindelijk een vriendelijke meneer! Die heeft me onmiddelijk overgezet, tegen morgen zou het in orde moeten zijn.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 11:45
door Jesnic
Besteld 11/12. Geen comfirmatie mail ontvangen, geen kaart ontvangen, geen krdiet meer bij MV.
Bravo Belgacom voor deze non-service.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 12:01
door Marlboro
Jesnic, nu naar belgacom shop gaan, voet bij stuk houden,ze moeten en ze kunnen dat meteen regelen voor u + de 20 euro er ook op met de bonussen, bewijzen genoeg hier van mensen waarbij ze dat gedaan hebben, u nie laten afwimpelen.
[ Post made via mobile device ]
Tenzij u kaartja van mv nog werkt dan? Dan is er mss toch iets fout gelopen en ga ge moete bellen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 16:08
door manitou
Net een sms van Proximus met verontschuldigingen voor de delay van de simkaart levering plus een gratis herlading van 20 euro +10MB data buitenland.
Net gescheckt en idd. 20 euro belkrediet bijgevoegd.
Mooie geste voor de ongemakken vindt ik.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 16:14
door krisken
Amai als ze dat bij iedereen gaan doen...
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 16:26
door Muziekbos
manitou schreef:Net een sms van Proximus met verontschuldigingen voor de delay van de simkaart levering plus een gratis herlading van 20 euro +10MB data buitenland.
.
Dit is het minste wat ze kunnen doen, na alle horor-verhalen die hier de voorbije dagen de revue voorbije gekomen zijn. Al dat gebel, geloop, zonder bereik zitten is de grootste gsm operator onwaardig.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 16:32
door theduvelking
Ik kreeg ook de sms
[ Post made via mobile device ]
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 17:09
door Legear13
Er staat bij mij ook een melding bij e-services, dus denk dat het in orde zal komen!
Iedereen heel vriendelijk bedankt voor de handige tips!
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 17:14
door Marlboro
Welke melding?
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 17:20
door ubremoved_539
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 17:31
door Legear13
Marlboro schreef:Welke melding?
Uw tariefplan wordt aangepast voor dit nummer. Er kan geen tariefplanaanpassing meer doorgevoerd worden voor deze aanpassing gebeurd is. De aanpassing moet gebeurd zijn na 1 dag. U kan steeds contact met ons opnemen als u vragen hebt.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 18:09
door REZ3R0
Klinkt allemaal bekend in de oren.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 19:43
door metal
Ik vind het wel raar dat als je naar 1911 belt en uw taal in het nederlands zet, dat de sms'sen vn gemiste oproep allemaal int frans zijn. Ze zijn daar antivlaming precies. Eerst weinig vlamingen op de klantendienst en nu franse ipv nederlandse smssen
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 20:50
door counterstrike
Ik krijg emails die altijd in het frans zijn, ik heb vriendelijk terug geantwoord ik nederlandstalige emails wil krijgen.
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 22:27
door zjazjoe
diene hello belgacom app werkt niet goed.. Telkens probeer ik met 3g te connecten en hij zegt telkens dat met mobiel data moet connecten.. pfff
Re: Generation Connect
Geplaatst: 23 dec 2011, 22:28
door counterstrike
Als je totaal niks te zien krijgt dan moet je via de app een mailtje sturen.
Ik heb er toen ook mijn gsm nr meteen bijgezet en gezegd het werkt hier niet bij me, kunnen jullie dit aub oplossen, dank bij voorbaat, iets in die richting heb ik gepost.