![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
- Bedankt: 39 keer
welke aanwijzingen? Wat voor zover ik weet zijn de aanklachten van Trump steeds afgewezen wegens geen bewijs. Tenzij jij meer weet natuurlijkCCatalyst schreef:De mensen zijn gewoon boos omwille van de aanwijzingen van fraude, die niet debunked zijn, waarvan ze menen dat ze niet voldoende onderzocht werden. Met documenten die achtergehouden werden en met rechtbanken die weigeren om het te bekijken.
Momenteel staat de telling van de stemmen op Biden 0 - 12 Trump. Maar als Biden toch bevestigd wordt, zal de legitimiteit altijd in vraag gesteld worden. Het aantal Republikeinse verkozenen, zowel in het Huis als de Senaat, die momenteel bezwaren aantekenen tegen de resultaten is ongezien. Het gaat hier niet over 3 man een paardenkop.
Rechtbanken moeten niet alles bekijken, tenzij er bewijs is en daar wacht iedereen nog steeds op.
En vooral dat je dit nog blijft verdedigen is gewoon walgelijk en tart alles.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
@CCatalyst
Ha OK, dan is't goed.
Er is geen bewijs van grootschalige fraude zoals door Trump beweerd wordt.
Trump heeft natuurlijk niet toevallig vandaag DC gekozen voor zijn "toespraak". De opruiende taal is ook niet toevallig.
Deze vertoning is een democratie onwaardig.
Ha OK, dan is't goed.
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Er is geen bewijs van grootschalige fraude zoals door Trump beweerd wordt.
Trump heeft natuurlijk niet toevallig vandaag DC gekozen voor zijn "toespraak". De opruiende taal is ook niet toevallig.
Deze vertoning is een democratie onwaardig.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
Mitch McConnell de meerderheidsleider in Senaat (een Republikein) heeft daarnet brandhout gemaakt van de Republikeinse senatoren die Trump steunen. Eindelijk iemand aan de top van de partij die durft tegen Trump zijn terreur in the gaan
edit: ook Mike Pence wil Trump niet steunen
edit: ook Mike Pence wil Trump niet steunen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
De recente ontdekking waaruit blijkt dat mogelijks bewijsmateriaal achtergehouden wordt, heeft nog meer olie op het vuur gesmeten.on4bam schreef:Er is geen bewijs van grootschalige fraude zoals door Trump beweerd wordt.
Protest vandaag ligt al even vast. Het is de laatste 2 weken dat het plots opgeblazen werd, het gelekte telefoongesprek waaruit bleek dat men bepaalde informatie weigerde te geven heeft nog meer brandstof geleverd.on4bam schreef:Trump heeft natuurlijk niet toevallig vandaag DC gekozen voor zijn "toespraak". De opruiende taal is ook niet toevallig.
Tjah, ik bekijk het van beide kanten. Ik beweer niet dat de claims waar zijn, wel dat ze onvoldoende onderzocht zijn, en ik ga akkoord als ze zeggen dat er zaken achtergehouden worden want dat is wel duidelijk nu (maar of dat het resultaat ook zou veranderen, dat zeg ik niet).on4bam schreef:Deze vertoning is een democratie onwaardig.
-
- Elite Poster
de GBI heeft het onderzocht, de FBI heeft het onderzocht en er is geen bewijs van de zaken die Trump blijft verzinnen. Nogmaals ze mogen die zaken niet zomaar doorgeven, tenzij een rechterlijk bevel is. En dat is er niet.CCatalyst schreef:De recente ontdekking waaruit blijkt dat mogelijks bewijsmateriaal achtergehouden wordt, heeft nog meer olie op het vuur gesmeten.on4bam schreef:Er is geen bewijs van grootschalige fraude zoals door Trump beweerd wordt.
Protest vandaag ligt al even vast. Het is de laatste 2 weken dat het plots opgeblazen werd, het gelekte telefoongesprek waaruit bleek dat men bepaalde informatie weigerde te geven heeft nog meer brandstof geleverd.on4bam schreef:Trump heeft natuurlijk niet toevallig vandaag DC gekozen voor zijn "toespraak". De opruiende taal is ook niet toevallig.
Tjah, ik bekijk het van beide kanten. Ik beweer niet dat de claims waar zijn, wel dat ze onvoldoende onderzocht zijn, en ik ben er zeker van dat er zaken achtergehouden worden (of dat het resultaat ook zou veranderen, dat weet ik niet).on4bam schreef:Deze vertoning is een democratie onwaardig.
En ik bekijk het van beide kanten
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Elite Poster
Eigenlijk niet. Wat er nu gebeurt, geeft de polarisering in het land weer een flinke boost. Dat zal Biden, als hij het zou halen, zeker niet helpen. De schaduw van Trump zal blijven hangen.Dizzy schreef:Too little, too late, dat verstaan ze zelfs in de VS.
Ik denk dat Trump, mocht hij verliezen, alles uit dat verlies haalt dat hij kan halen, en Biden zal daar moeten mee omgaan.
Edit: betogers zijn binnengeraakt. Nancy/democraten zijn weggevlucht. Republikeinen blijven gewoon zitten. Live beelden tonen betogers die het Congres overgenomen hebben.
-
- Elite Poster
Een president die naam waardig zou oproepen tot kalmte. Sinds wanneer moet het bestormen van een parlement "normaal" gevonden worden. Tijd voor "law and order" en dat zou al lang gebeurd zijn mochten het BLM betogers zijn.CCatalyst schreef:Edit: betogers zijn binnengeraakt.
Bye, Maurice
-
- Elite Poster
Het aantal betogers is totaal ongezien. De volkswoede is enorm. De politie kan het niet aan en heeft dit zwaar onderschat.on4bam schreef:Een president die naam waardig zou oproepen tot kalmte. Sinds wanneer moet het bestormen van een parlement "normaal" gevonden worden. Tijd voor "law and order" en dat zou al lang gebeurd zijn mochten het BLM betogers zijn.
Congres is nu volledig bezet door betogers.
on4bam, ik snap uw punt, maar je denkt Vlaams: "laat het los, het is de moeite niet om er je druk in te maken, doe maar normaal dat is al gek genoeg". Deze mensen, een massa mensen, denken zo niet. Ze geloven echt dat er zaken gebeurd zijn die niet juist zijn, dat het onvoldoende onderzocht is en dat er bewijsmateriaal achtergehouden wordt. Dit zijn burgers, kiezers die protesteren.
-
- Elite Poster
en ipv te zalven zit Trump nu nog af te geven op Pence ![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
edit:
@Ccatalyst: en de enigste reden dat de mensen dit denken is omwille van Trump zijn verzinsels. Hij is de enige oorzaak van gans dit belachelijk gedoe.
En ongezien? Had het een BLM protest geweest, de politie zou al geschoten hebben op de menigte.
edit:
@Ccatalyst: en de enigste reden dat de mensen dit denken is omwille van Trump zijn verzinsels. Hij is de enige oorzaak van gans dit belachelijk gedoe.
En ongezien? Had het een BLM protest geweest, de politie zou al geschoten hebben op de menigte.
Laatst gewijzigd door quovadis 06 jan 2021, 20:38, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Ze gedragen zich idd als een sekte.
Ik maak er mij niet druk over trouwens, het is hun shit, ze doen maar. Ze zorgen er wel voor dat de US nu helemaal als een bananenreplubliek gezien wordt.
Last ga ik er (rechtstreeks) niet van hebben, na vele jaren het land te hebben bezocht (35+ staten) is het al een hele tijd (lang voor Trump) van onze lijst mogelijke bestemmingen geschrapt.
BTW, de reden dat de massa gelooft dat er gefraudeerd is is natuurlijk omdat dit al weken door Trump wordt herhaald (en maanden voor de verkiezingen aangekondigd). Klop lang genoeg op dezelfde nagel.... enz, dat zien we hier ook.
Ik maak er mij niet druk over trouwens, het is hun shit, ze doen maar. Ze zorgen er wel voor dat de US nu helemaal als een bananenreplubliek gezien wordt.
Last ga ik er (rechtstreeks) niet van hebben, na vele jaren het land te hebben bezocht (35+ staten) is het al een hele tijd (lang voor Trump) van onze lijst mogelijke bestemmingen geschrapt.
BTW, de reden dat de massa gelooft dat er gefraudeerd is is natuurlijk omdat dit al weken door Trump wordt herhaald (en maanden voor de verkiezingen aangekondigd). Klop lang genoeg op dezelfde nagel.... enz, dat zien we hier ook.
Bye, Maurice
-
- Elite Poster
Dat zeiden de Engelsen (en hun media) daar ook in 1776. Dat zeiden de Nederlanders (en hun media) hier ook in 1830. Wat is het verschil?ddd schreef:Heel triest dit. Een democratie onwaardig.
Er zijn geweerschoten in het congres. Pence is verdwenen.
Het zou iig het meest verstandig zijn om de telling nu stop te zetten voor vandaag en een moment van bezinning in te lassen, en daarbij moet er ook geluisterd worden naar waar de woede over gaat, of het gaat niet beteren.
-
- Elite Poster
die woede die uitgelokt wordt door verzinsels en leugens van Team Trump?CCatalyst schreef:Dat zeiden de Engelsen (en hun media) daar ook in 1776. Dat zeiden de Nederlanders (en hun media) hier ook in 1830. Wat is het verschil?ddd schreef:Heel triest dit. Een democratie onwaardig.
Er zijn geweerschoten in het congres. Pence is verdwenen.
Het zou iig het meest verstandig zijn om de telling nu stop te zetten voor vandaag en een moment van bezinning in te lassen, en daarbij moet er ook geluisterd worden naar waar de woede over gaat, of het gaat niet beteren.
-
- Elite Poster
Stop toch eens. De woede wordt uitgelokt door dit soort commentaren.quovadis schreef: die woede die uitgelokt wordt door verzinsels en leugens van Team Trump?
Er is woede, niet van Trump, maar van de burgers en kiezers. Dit is een volksopstand. En het is niet alsof er geen kans geboden werd om dit vredevol op te lossen, maar de democraten hebben vandaag weer laten blijken dat ze er niet van willen weten, en dat was de genadeslag denk ik.
Tellen van de stemmen is nu officieel stopgezet.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 20:51, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
omg... jij vindt die zaken hetzelfde als een gekke/egocentrische president, met twitter als wapen...?CCatalyst schreef: Dat zeiden de Engelsen (en hun media) daar ook in 1776. Dat zeiden de Nederlanders (en hun media) hier ook in 1830. Wat is het verschil?
Die "volksopstand" komt er door Trump natuurlijk. Gewoon verlies toegeven, en de mensen niet opjutten, wat ie de laatste weken constant doet.
-
- Elite Poster
Ik zie gewoon de typische parallellen. Dit is een authentieke volksopstand. Dit is niet Trump. Dit zijn mensen die hun vertrouwen in de volksvertegenwoordigers verloren zijn.ddd schreef:
omg... jij vindt die zaken hetzelfde als een gekke/egocentrische president, met twitter als wapen...?
Dit is het gevolg van jarenlange polarisering, die al lang voor Trump begonnen is.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 20:52, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Deze mensen putten hun laatste democratisch middel uit, hun leven. Deze mensen geloven echt dat de verkiezing gestolen is, en zijn bereid hun leven daarvoor te geven. Jij blijft het ok vinden dat daar niet naar geluisterd wordt, zoals in Rusland, zoals in Belarus.ddd schreef:Welles... Bekijk zijn speaches eens goed.
En er is wel degelijk onvoldoende naar geluisterd, teveel vragen bijven onbeantwoord.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 20:56, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
volksopstand? Er zijn 1000 ( of neem nog 2000) betogers en er is een volksopstand
En dat je nog ontkend dat dit de schuld is van Trump
. Hoeveel rechtszaken moet hij verliezen, hoeveel Republikeinen moeten er zeggen dat ze verloren hebben?
En dat je nog ontkend dat dit de schuld is van Trump
-
- Elite Poster
Ja, met 1000 man zullen ze in het Congres binnenraken, zucht.quovadis schreef:volksopstand? Er zijn 1000 ( of neem nog 2000) betogers en er is een volksopstand![]()
![]()
![]()
Als je dit negeert, zal het alleen maar nog erger worden over de jaren.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 20:59, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
als er met moeite politie is, is dat niet zo bizarCCatalyst schreef:Ja, met 1000 man zullen ze in het Congres binnenraken, zucht.quovadis schreef:volksopstand? Er zijn 1000 ( of neem nog 2000) betogers en er is een volksopstand![]()
![]()
![]()
ik zie alvast geen massaopstand op de beelden maar dat kan ook aan de beelden liggen die ik zie van NBC
-
- Elite Poster
Dat zeiden ze in Minsk ook. Je praat echt na wat de media zeggen. Wat je hier ziet is hetzelfde als daar nochtans. Maar daar vind je het legitiem, en in de VS dan niet, wat de media jou dus zeggen.quovadis schreef:ik zie alvast geen massaopstand op de beelden
Heb jij zelf nagegaan of er geen bewijs is? Nee.
Ik ook niet. Maar ik vertrouw eerder op de reactie van de mensen dan de media. Mensen die echt het tegenovergestelde geloven en daar hun leven voor willen geven. De media hadden dit zelf ook totaal niet zien aankomen.
En de kans is idd bijzonder groot dat dit platgedrukt zal worden. Maar onderschat niet, dit zal een schaduw werpen op Biden. En de polarisering zal alleen maar verder gaan. Dit is een voedingsbodem voor voortgezet extremisme en polarisering. Platdrukken en negeren zal het op lange termijn alleen nog erger maken. De geschiedenis toont dat aan.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 21:05, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 95 keer
paar 1000 end e poltieidiensten hadden dit neit verwacht.CCatalyst schreef: Als je dit negeert, zal het alleen maar nog erger worden over de jaren.
straks dat zootje opruimen en klaar
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Net niet, hopelijk negeren en onder Biden een poging tot verzoening.
Alternatief? Nog 4 jaar die clown?
Rechter na rechter, zelfs republikeinse, verwerpen de rechtszaken. en dan grijpt hij naar zijn laatste redmiddel. Wat roepen op Twitter.
Alternatief? Nog 4 jaar die clown?
Rechter na rechter, zelfs republikeinse, verwerpen de rechtszaken. en dan grijpt hij naar zijn laatste redmiddel. Wat roepen op Twitter.
Laatst gewijzigd door ddd 06 jan 2021, 21:07, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Waar is Biden trouwens met zijn "ik zal de Amerikanen weer samenbrengen" (zucht)
Laat me raden: in zijn kelder?
Dit gaat even goed over hem als Trump.
Het ENIGE verschil is dat de media er anders over rapporteren, en jij herhaalt dat.
Als ik quo_vadis bezig hoor, er zijn maar 1000 betogers hahaha. Dat is wat ze in Belarus ook zeiden elke zondag. Dat is echte mediapropaganda die de waarheidstoets niet doorstaat als het Congres volledig belegerd is.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dit gaat even goed over hem als Trump.
Zoals in Belarus. Zoals in Rusland. Zoals in China. Zoals in Noord-Korea. Dus je erkent de uitslag daar als ik het goed begrijp.ddd schreef:Rechter na rechter, zelfs republikeinse, verwerpen de rechtszaken.
Het ENIGE verschil is dat de media er anders over rapporteren, en jij herhaalt dat.
Als ik quo_vadis bezig hoor, er zijn maar 1000 betogers hahaha. Dat is wat ze in Belarus ook zeiden elke zondag. Dat is echte mediapropaganda die de waarheidstoets niet doorstaat als het Congres volledig belegerd is.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 21:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
ik geloof eerder in de rechtstaat in een democratisch land. En die heeft hier wel degelijk zijn werk gedaan. Er zijn geen bewijzen gevonden en Team Trump leed de ene nederlaag na de andere. Herinner je nog "The Big One" waar je jij ook zo op rekenden, diezelfde die verticaal werd geklasseerdCCatalyst schreef:Dat zeiden ze in Minsk ook. Je praat echt na wat de media zeggen. Wat je hier ziet is hetzelfde als daar nochtans. Maar daar vind je het legitiem, en in de VS dan niet, wat de media jou dus zeggen.quovadis schreef:ik zie alvast geen massaopstand op de beelden
Heb jij zelf nagegaan of er geen bewijs is? Nee.
Ik vertrouw eerder op de reactie van de mensen dan de media. Mensen die echt het tegenovergestelde geloven en daar hun leven voor willen geven. De media hadden dit zelf ook totaal niet zien aankomen.
En de kans is idd bijzonder groot dat dit platgedrukt zal worden. Maar onderschat niet, dit zal een schaduw werpen op Biden. En de polarisering zal alleen maar verder gaan. Dit is een voedingsbodem voor voortgezet extremisme en polarisering. Platdrukken en negeren zal het alleen nog erger maken.
En jij verwijt mij van de media (en welke media bedoel je dan juist: fox news, nbc, cnn, newsmax, the Washington Post, NY Times,...) na te zeggen, maar zelf gedraag je als de grootste fanboy van Trump en ga je mee in zijn fantastisch verhaal
Het enigste vergelijkspunt met Wit-Rusland is dat er in beide iemand aan de macht zit die ten koste van alles aan de macht wil blijven
edit: En ga je nu echt nog beweren dat Biden hieraan schuldig zou zijn? Het wordt nog belachelijker met de minuut
edit2: pakt nog 2000 zei ik. Ik zie alvast geen massaprotest van 10000-en mensen. Alles eigenlijk ziet niemand dat behalve jij blijkbaar
Laatst gewijzigd door quovadis 06 jan 2021, 21:16, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
De meeste zaken zijn niet eens bekeken, er werd niets beslist. Dat is jouw definitie van hun werk doen?quovadis schreef:ik geloof eerder in de rechtstaat in een democratisch land. En die heeft hier wel degelijk zijn werk gedaan.
En er zijn momenteel rechtszaken hangende, maar jij vind het correct dat de President aangeduid wordt terwijl die rechtszaken nog niet beslist zijn?
Stop toch eens met de woede van de mensen zo te minimaliseren zoals in dictatorlanden. Wat je hier ziet is ongezien. De laatste keer dat dit gebeurd is, dat waren de Britten die dit deden in 1776. En hun rechtbanken gaven hen ook gelijk, FWIW.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 21:18, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
omdat er niets te bekijken was, omdat er geen bewijs was. Idd hun werk doen.CCatalyst schreef:De meeste zaken zijn niet eens bekeken, er werd niets beslist. Dat is jouw definitie van hun werk doen?quovadis schreef:ik geloof eerder in de rechtstaat in een democratisch land. En die heeft hier wel degelijk zijn werk gedaan.
En er zijn momenteel rechtszaken hangende, maar jij vind het correct dat de President aangeduid wordt terwijl die rechtszaken nog niet beslist zijn?
Nochtans was jij die eerder zei dat de grondwet moest gevolgd worden en dat is wat gebeurd. Niet meer dan logisch toch
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
edit: het is ook ongezien dat een zitten president zich gedraagt als een klein kind en zaken verzint.Dringend tijd dat je eens de factchecks leest ivm de claims van Team Trump.
Laatst gewijzigd door quovadis 06 jan 2021, 21:20, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Neen, zo werkt het niet. Dat er geen bewijs is (wat niet klopt) kan je pas vaststellen als je de zaak ook bekijkt. Dit was niet het geval.quovadis schreef: omdat er niets te bekijken was, omdat er geen bewijs was. Idd hun werk doen.
Als er fraude is, is die niet gevolgd. En de Grondwet is er voor de mensen, niet voor de politici.quovadis schreef:Nochtans was jij die eerder zei dat de grondwet moest gevolgd worden en dat is wat gebeurd.
-
- Elite Poster
Nee je moet een "burden of proof" hebben, indien die er niet is dan wordt de zaak geklasseerd. In de andere gevallen zijn de zaken wel bekeken en zijn ze goed als allemaal afgewezen. Nogmaals er is geen bewijs van grootschalige fraude die het resultaat heeft beïnvloedt.CCatalyst schreef:Neen, zo werkt het niet. Dat er geen bewijs is (wat niet klopt) kan je pas vaststellen als je de zaak ook bekijkt. Dit was niet het geval.quovadis schreef: omdat er niets te bekijken was, omdat er geen bewijs was. Idd hun werk doen.
Als er fraude is, is die niet gevolgd. En de Grondwet is er voor de mensen, niet voor de politici.quovadis schreef:Nochtans was jij die eerder zei dat de grondwet moest gevolgd worden en dat is wat gebeurd.
-
- Elite Poster
Jij blijft zeggen dat mensen, iemands ouder of iemands kind, vandaag hun leven geven op basis van een leugen die nooit bewezen werd. Jij blijft zeggen dat er vandaag massaal veel mensen naar de hoofdstad afgezakt zijn op basis van een leugen die nooit bewezen werd. Jij blijf zeggen dat mensen de moed gevonden hebben om de strijd aan te gaan met de ordediensten op basis van een leugen die nooit bewezen werd. Er wordt geschoten in het parlement, net zoals ze deden in 1776 om de Britten buiten te werken. Allemaal op basis van een massa mensen die een leugen geloven. Jij blijft zeggen dat al die mensen totaal gek zijn.
Dat doorstaat de toets met het boerenverstand niet.
Wat me nog het meeste zorgen baart is je blind vertrouwen in de rechtbanken. Zoals we vandaag helaas weer zien, en we de voorbije jaren in heel wat landen gezien hebben, kunnen rechtbanken verkiezingsbetwistingen niet beantwoorden. Enkel transparantie kan dat, en dat hebben we niet genoeg gezien (net zoals in Rusland, China, etc).
Ik snap het niet, ook in die andere landen is er geen bewijs van fraude, maar daar vereis je er dan geen.
Wat me nog het meeste zorgen baart is je blind vertrouwen in de rechtbanken. Zoals we vandaag helaas weer zien, en we de voorbije jaren in heel wat landen gezien hebben, kunnen rechtbanken verkiezingsbetwistingen niet beantwoorden. Enkel transparantie kan dat, en dat hebben we niet genoeg gezien (net zoals in Rusland, China, etc).
Ik snap het niet, ook in die andere landen is er geen bewijs van fraude, maar daar vereis je er dan geen.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 21:35, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Tuurlijk blijf ik dat zeggen, waarom niet? Het is een feit. Daar mag je nog zoveel verhaaltjes rond breien als je wil. De enige reden waarom dit nu aan het gebeuren is, is Trump met zijn leugens.CCatalyst schreef:Jij blijft zeggen dat mensen, iemands ouder of iemands kind, vandaag hun leven geven op basis van een leugen die nooit bewezen werd. Jij blijft zeggen dat er vandaag massaal veel mensen naar de hoofdstad afgezakt zijn op basis van een leugen die nooit bewezen werd. Jij blijf zeggen dat mensen de moed gevonden hebben om de strijd aan te gaan met de ordediensten op basis van een leugen die nooit bewezen werd. Er wordt geschoten in het parlement. Allemaal op basis van een massa mensen die een leugen geloven.
Ik heb vertrouwen in een democratische rechtstaat. En tot nader orde is de VS dit nog steeds itt tot de landen die jij daar opnoemt. En waar heb ik mij ooit uitgesproken over Rusland, China,...
-
- Elite Poster
Je hebt het zelf niet nagegaan, je praat de media na die dat zeggen, net zoals je de Rusland-hoax kon napraten.quovadis schreef:Tuurlijk blijf ik dat zeggen, waarom niet? Het is een feit.
Ik heb het ook niet nagegaan, ik vertrouw de mensen. Dit is niet nieuw he, dit is het zoveelste protest sinds november. Er is nooit naar geluisterd, het resultaat vandaag is IMHO dan ook het gevolg daarvan.
Heel wat zaken zijn nog hangende. En je zegt al een hele tijd dat het een bananenrepubliek is, maar nu is het plots een democratische rechtsstaat.quovadis schreef:Ik heb vertrouwen in een democratische rechtstaat. En tot nader orde is de VS dit nog steeds itt tot de landen die jij daar opnoemt.
Zoals ik zei, rechtbanken lijken niet het juiste instrument voor verkiezingsbetwistingen. Niet in Rusland, niet in de VS. Enkel transparantie kan dat. En dat ontbreekt in beide landen.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 06 jan 2021, 21:43, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
De manier waarop catalyst hier nog als enige, met volledige sérieux, en in alle kalmte, dit allemaal normaal vindt, vind ik angstaanjagend en doet me o.a. Aan Anders Breivik denken. Ben blij je niet in het echt te moeten kennen.
En hoe kan je nu gewoon NIET de link leggen tussen Trump zijn opruiende speech in DC en wat er nu aan het Capitool gebeurt ? Trump verloor de verkiezingen al weken geleden, en nu pas is het volk ineens woedend ? Neen, wat er nu gebeurt is een rechtstreeks gevolg van de manier waarop Trump al weken zijn aanhang ophitst. En ik ben echt benieuwd waar dit gaat eindigen, en ook benieuwd of Trump hier nog mee gaat weg komen.
En hoe kan je nu gewoon NIET de link leggen tussen Trump zijn opruiende speech in DC en wat er nu aan het Capitool gebeurt ? Trump verloor de verkiezingen al weken geleden, en nu pas is het volk ineens woedend ? Neen, wat er nu gebeurt is een rechtstreeks gevolg van de manier waarop Trump al weken zijn aanhang ophitst. En ik ben echt benieuwd waar dit gaat eindigen, en ook benieuwd of Trump hier nog mee gaat weg komen.
-
- Elite Poster
waar heb ik ooit gezegd dat het een bananenrepubliek is? Opnieuw zaken aan het uitvinden?CCatalyst schreef:Je hebt het zelf niet nagegaan, je praat de media na.quovadis schreef:Tuurlijk blijf ik dat zeggen, waarom niet? Het is een feit.
Ik heb het ook niet nagegaan, ik vertrouw de mensen. Dit is niet nieuw he, dit is het zoveelste protest sinds november. Er is nooit naar geluisterd, het resultaat vandaag is IMHO dan ook het gevolg daarvan.
Heel wat zaken zijn nog hangende. En je zegt al een hele tijd dat het een bananenrepubliek is, maar nu is het plots een democratische rechtsstaat.quovadis schreef:Ik heb vertrouwen in een democratische rechtstaat. En tot nader orde is de VS dit nog steeds itt tot de landen die jij daar opnoemt.
Zoals ik zei, rechtbanken lijken niet het juiste instrument voor verkiezingsbetwistingen. Niet in Rusland, niet in de VS. Enkel transparantie kan dat. En dat ontbreekt in beide landen.
en nochtans zei jij wel dat SCOTUS indien nodig zou bepalen wie de verkiezingen won, niet de pers, niet wij,...
edit: ivm de Rusland: het is bewezen dat er de Russen zich hebben gemengd in de vorige verkiezingen. Het was geen hoax. Opnieuw dingen verzinnen? Precies Trump aan het worden
Laatst gewijzigd door quovadis 06 jan 2021, 21:47, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
Ah, ik ben niet de enige die CC gecatalogiseerd heeft als "gevaarlijke fascistische gek" en neen, dit is geen persoonlijke aanval, dit is een observatie.
Het probleem met fascisten zoals CC is dat er niet echt mee te discussiëren valt, ik heb dit al eerder aangehaald, maar woorden hebben geen enkele betekenis. Hij haalt hier nogmaals dingen aan voor waar die we al terdege meerdere malen, in dit eigenste thread ontkrachtigd hebben. Dat is een bewuste strategie.
Het probleem met fascisten zoals CC is dat er niet echt mee te discussiëren valt, ik heb dit al eerder aangehaald, maar woorden hebben geen enkele betekenis. Hij haalt hier nogmaals dingen aan voor waar die we al terdege meerdere malen, in dit eigenste thread ontkrachtigd hebben. Dat is een bewuste strategie.