Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Hilarisch genoeg dacht ik dat ze verloren waren geraakt... duurde maar liefst 5 weken nadat ik mijn bevestiging van shipment kreeg (na al maanden te hebben gewacht totdat ze in productie gingen) voordat ze hier vandaag geleverd werden.

4 Tiles


Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ok, I'll bite: wat is dat?
ooh. shiny.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

gekleurd roerei in een vormpje :)
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

helmuteke schreef:Vandaag pakje ontvangen.

De oppo Find 7, kwas het beu om op de Oneplusone te wachten .
find-7-astro-black.jpg
Waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Geen extra kosten moeten betalen aan de Belgische staat?
Victory Not Vengeance
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Neen... stak gewoon in envelop en kwam met de post met op buitenkant wat info voor customs met de declared value van 60 USD
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Dafke schreef:2x Crucial MX100 besteld via Redcoon..

Op hun site stond: "direct leverbaar" en dit is wat er in hun levertijden staat:
'Direct leverbaar' houdt in dat bestellingen gedaan op werkdagen vóór 18.00 met een geslaagde vooruitbetaling via creditcard, ClickandBuy, Mister Cash of bij levering onder rembours binnen 24 tot 48 uur worden geleverd (levering vind plaats op maandag tot en met vrijdag en pakketzendingen ook op zaterdag, nationale feestdagen uitgezonderd).

We zijn 5 dagen of 120u verder, geen track and trace gekregen, buiten daarnet met hun chatsupport. Echter staat mijn track and trace nog steeds onbekend..

0.0 leverservice dag van vandaag, en dat is niet goed voor een internetwinkel. Dat was dus ook de eerste en laatste keer #failRedcoon
Ik heb dezelfde ervaring bij Redcoon.
Er stond 'direct leverbaar' en omdat het artikel bij hen het goedkoopst stond bij de bestelling geplaatst.
De status bleef verschillende dagen 'in verwerking' staan. Na contact met de online support bleek dat het artikel nog van bij hun leverancier moest komen.

14/10 bestelling geplaatst.
23/10 geleverd.

Op zich was dit niet zo erg want had het bestelde artikel niet dringend nodig. Hun status 'direct leverbaar' is wel met een serieuze korrel zout te nemen. :lol:
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

zondagnamiddag voor de 1ste keer iets bij Redcool besteld (APC ups), gisteren namiddag reeds mailtje dat het verzonden was(vanuit Nederland) met track and trace
daarnet gekeken, was blijkbaar al in Belgie aangekomen en stond al op de band.....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Nadat ik op Tweakers mijn mening over redcoon had gezet en op twitter, kreeg ik een half uurtje later een mail dat de bestelling klaar stond om opgehaald te worden door PostNL.
Dus, 5 dagen later was deze nog eens niet bij PostNL, maar na negatieve commentaar kan het wel.. rare manier van zaken doen!
Nu eens kijken hoe lang het duurt eer het bij MIJ op de mat geleverd wordt, en niet bij mjin buur of ergens in het straat.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Tsjah ... zij die nog nooit ergens iets gefucked up hebben werpe de eerste steen.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
cyrano
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 20 dec 2008, 20:44
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 34 keer

Dafke schreef:Nadat ik op Tweakers mijn mening over redcoon had gezet en op twitter, kreeg ik een half uurtje later een mail dat de bestelling klaar stond om opgehaald te worden door PostNL.
Dus, 5 dagen later was deze nog eens niet bij PostNL, maar na negatieve commentaar kan het wel.. rare manier van zaken doen!
Nu eens kijken hoe lang het duurt eer het bij MIJ op de mat geleverd wordt, en niet bij mjin buur of ergens in het straat.
De klant wil alles...

De laagste prijs, de snelste levering én de beste service. De klant heeft natuurlijk gelijk.

Persoonlijk koop ik nooit bij de goedkoopste. En al zeker niet als die onwaarschijnlijk veel goedkoper is dan de tweede. Ik heb dan ook nooit problemen met online kopen. Een bedrijf moet een zekere winst maken, als ze een beetje service willen geven. En als ze goede service geven, is dat beetje winst ze gegund.

Wat op hun website staat "direct leverbaar" betekent niet "levering binnen de 48 uur"...

Ze groeperen bestellingen. Koop je een populair product, gaat je bestelling snel mee in de lopende stroom bestellingen. Bestel je een minder gevraagd product, moet je even wachten tot er voldoende bestellingen zijn om hun minimum aantal te halen...

Voorraad kost ook geld. Iedereen doet aan "drop shipping" in Nederland. Geen voorraad, geen zorgen, geen service...
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Excuseer?
Lees dan eens de voorwaarden van levering: "Direct Leverbaar" van Redcoon?

Levering binnen de 24u of 48u. Staat er duidelijk in!

En niet beginnen met; de klant zaagt en is koning etc.. Als er staat: geleverd binnen 5 dagen, dan zal je mij niet horen klagen.
Tevens heb ik ook GEEN track en trace gekregen zoals zou moeten, maar pas na contact met de chatsupport.
In mijn vriendenkring ineens meerdere mensen die ook nooit meer bij Redcoon bestellen wegens dezelfde of nog ergere leveringsproblemen.

Ik koop heel erg veel online, en door de snelle leveringen van Coolblue (die wel duurder is maar razendsnel + topservice) en andere online shops, misschien verwend geworden op dit gebied.
Ik heb ook al heel veel positieve feedback gegeven op online bestellingen, en dat doen andere dan weer te weinig.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

cyrano schreef:De klant wil alles...

De laagste prijs, de snelste levering én de beste service. De klant heeft natuurlijk gelijk.
Het maakt niet uit wat de klant wil, ze moeten zich houden aan de service die zij beweren dat ze bieden. Als je niet binnen 48u kan leveren, maak de klant dat dan ook niet wijs.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

+1 btw amazon.de leveringen ook heel correct (zelfs van third parties). Meestal 2-3 werkdagen tussen en bodemprijzen en gratis terugsturen. Maar we moeten niet naief zijn, ondertussen worden werknemers bij amazon met tijdelijke contracten aangeworven, onderbetaald, heel hoge werkdruk,...ergens moeten ze het prijsverschil halen he....

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Skoda Octavia Elegance 2.0 crdi 150pk met bijna alles erop en eraan :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Geen TDI meer als motortype aanduiding bij Skoda maar Crdi ? Het zijn toch nog altijd VW motoren ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hoe bevalt hij?
De mijne is vorige week besteld, 1.6 DSG, ook Elegance full option.
Heb je lang moeten wachten? Leverdatum voor mij is januari 2015, ik had hem wel graag eerder gehad, met die verwarmde zetels en programmeerbare bijverwarming ☺

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Zal wel een typo zijn of een verwijzing naar Common Rail Diesel. Er zitten nog altijd VW TDI motoren in.

Toevallig ook een DSG aan boord?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

axs schreef:4 Tiles
Jammer genoeg zuipt BT m'n batterij altijd leeg, dus staat nooit aan tenzij in de auto... Niet handig in mijn geval dus?


Sub Zero schreef:Skoda Octavia Elegance 2.0 crdi 150pk met bijna alles erop en eraan :)

Afbeelding
Dit meen je niet. :roll:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

lacer schreef:Geen TDI meer als motortype aanduiding bij Skoda maar Crdi ? Het zijn toch nog altijd VW motoren ?
De CRDI verwijst inderdaad naar de common rail. Er is een tijd geweest dat je zowel de gewone tdi's als de common rail kon bestellen en ze hebben crdi gehouden als notatie. Is eigenlijk dezelfde motor als de huidige A4's.

Edit: 't is blijkbaar CRTDI volgens 't boekske. Mi skoezi
johcla schreef:Hoe bevalt hij?
De mijne is vorige week besteld, 1.6 DSG, ook Elegance full option.
Heb je lang moeten wachten? Leverdatum voor mij is januari 2015, ik had hem wel graag eerder gehad, met die verwarmde zetels en programmeerbare bijverwarming ☺
Tot nu toe de max! Ik kom van een superb en deze is precies nog beter geïsoleerd tegen geluid van buitenaf. De motor is pas hoorbaar vanaf 2.5-3k rpm. Ik heb in juni besteld en vandaag geleverd. De reden van de levertijd is de motor: ze kunnen moeilijker volgen met de 1.6 versie dan de 2.0. 't Is wel zonder parkeersensoren vooraan wegens problemen met hun toeleverancier. Als ik ze wel wou, dan was het wachten tot januari. Maar zoals alle echte mannen zal ik wel parkeren zonder ;)
Kenw00t schreef:Toevallig ook een DSG aan boord?
Automaten zijn voor haumeaux. Ergo: neen :)
Ken schreef:Dit meen je niet. :roll:
Jowel
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Automaten zijn voor haumeaux?

Uitspraken zoals deze zijn voor haumeaux.. 8)

Dat je dit 10 jaar geleden nog zou zeggen, tot daar aan toe. Maar nu moet je toch wel al beter weten.
Soit, offtopic zeker :-D
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Sub Zero schreef:
Kenw00t schreef:Toevallig ook een DSG aan boord?
Automaten zijn voor haumeaux. Ergo: neen :)
Doe er eerst eens een testrit mee. Zelfs de meest grote voorstanders van een handbak heb ik laten overtuigen door ze er eens mee te laten rijden. Het schakelt sneller en je kan er minstens even sportief mee uitpakken dan met die handbak. :angel:
Afbeelding
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

je kan er minstens even sportief mee uitpakken dan met die handbak. :angel:
Op ne gaspedaal duwen noem ik niet sportief. Uitpakken dat wel :-)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Je kan de automaat combineren met DSG-peddels aan het stuur, als het sportief en stoer moet zijn :)
Die peddels is de enige optie die ik niet genomen hebben, omdat ik toch weet dat ik ze nooit ga gebruiken.

Ik rij zelf al 20 jaar met automaat, omwille van een handicap. Toen stond het inderdaad nog niet op punt, en vandaag nog niet bij sommige merken, maar VAG is zeker één van de betere, dat heeft ook deze keer mijn keuze mee beïnvloed. Een automaat heeft zeker voordelen. Vorige week voor de eerste keer met een auto met adaptieve cruise control gereden. Dat is veel relaxter rijden in druk verkeer, en zeker met een automaat.
En zoals Kenw00t zegt: de meesten vinden het eerst voor watjes, totdat ze eens meegereden hebben. Hier kiezen ook meer en meer collega's voor een automaat.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Afbeelding
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Mooi! 13 inch zo te zien?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Verbruik is toch stuk meer? + indien stuk, dure repairkost?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Een DSG is in verhouding tot een conventionele automaat veel efficienter, bijna zo efficient als een handbak op papier. En zeker zo zuinig als een handbak in de praktijk, tenzij je de DSG altijd in S laat staan natuurlijk.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Verbruik is hetzelfde, maar CO2-uitstoot is meestal hoger bij een automaat. Voor een leasingwagen is de persoonlijke bijdrage (VAA) daardoor hoger. Mijn werkgever hanteert maximum CO2-waarden. Ik heb eerst naar een Superb gekeken: de manueel past daar in de car-policy, maar de automaat niet omwille van de CO2-uitstoot.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

satsurfer schreef:Verbruik is toch stuk meer? + indien stuk, dure repairkost?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
De tijd dat automaten meer verbruiken ligt achter ons. Het tegengestelde is zelfs waar met de allernieuwste bakken.
Maar inderdaad duurder als die kapot gaat.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

johcla schreef:Verbruik is hetzelfde, maar CO2-uitstoot is meestal hoger bij een automaat.
:eek:

Verbruik en CO2 uitstoot zijn lineair afhankelijk. Dat is de basis van de chemische reactie van diesel en zuurstof. (C12H24 + 24x O2 => 12x CO2 + 13x H2O, ruwe benadering, diesel is verre van alleen C12H26, alles tussen C10H20 en C15H28 zit er ook nog in)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Je hebt gelijk. :bang: Perspectie is alles hé: verbruik moet ik niet betalen, dus 10% of een half litertje meer is voor mij hetzelfde, terwijl meer CO2 door de VAA wel in de portefeuille gevoeld wordt. Omwille van mijn handicap heb ik wel geprobeerd om belast te worden voor de manuele versie. Maar de wet geeft alleen vrijstelling voor aanpassingen na levering van de wagen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Wellicht door je site te bezoeken, begin ik op Facebook ook reclame te krijgen. Product lijkt me wel fun, tot ik dit tegenkwam op Facebook:
Francesca No Berlusconi Flore You need to buy a neww tile evry year, though. It expires after 12 months
Vind ik leuk · Beantwoorden · 5 september om 18:51

Tile Francesca, We are currently working towards a renewal program which may offer a reduced price for replacements - AH
WTF... Wordt ineens wel een heel duur grapje zo.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tegenhanger van de Nokia Treasure tag dus... al vervallen die volgens mij niet.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Gisteren mijne SamKnows ontvangen...

http://www.samknows.com/broadband/index.php

ben benieuwd naar gegevens over een maand tijd..
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Tomby schreef:
Wellicht door je site te bezoeken, begin ik op Facebook ook reclame te krijgen. Product lijkt me wel fun, tot ik dit tegenkwam op Facebook:
Francesca No Berlusconi Flore You need to buy a neww tile evry year, though. It expires after 12 months
Vind ik leuk · Beantwoorden · 5 september om 18:51

Tile Francesca, We are currently working towards a renewal program which may offer a reduced price for replacements - AH
WTF... Wordt ineens wel een heel duur grapje zo.
Whoops! Daar was ik zelf ook niet vanop de hoogte! Ga me volgende week eens informeren
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dafke schreef:Gisteren mijne SamKnows ontvangen...

http://www.samknows.com/broadband/index.php

ben benieuwd naar gegevens over een maand tijd..
Ik wist niet dat ze die nog verzonden. Welk type heb je gekregen? Hier draait er eentje al 2 jaar denk ik.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Wat moet je daarvan weten?
Ne zwarte TP-Link
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Voor het geval de stroom uitvalt kan ik mijn telefoon toch opladen :)
De A-Solar Xtorm Power Bank 11.000mAh

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”