Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Hebt meer geluk dan mij, hier werkt het helaas niet, tis nu niet ik der zo'n drama van makke zenne, via die 120/121 gaat da ook perfect.
Kheb ook mailke gestuurd naar belgacom via die app. Ik zal alsk morgen nog geen connectie heb ook eens op een plaats gaan waar ik 3G heb.
Ge kunt ze kussen
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

De App werkt bij mij prima! 8)
Volgens de app is mijn roaming data geldig tot 31/12/2035! Knap van die jongens bij Proximus! :beerchug:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

App werkt hier ook gewoon.

en idem voor roaming data. 31/12/2035, als ze periodes gaan aanhouden, gaan we veel roaming sparen. :P
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

je kan max 100MB opsparen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

negatiefje dat je bent :P

Maar idd :)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

theory18 schreef:Lol wat een zever, als ik in de winkel iets koop kan ik dit ook gewoonweg terugbrengen in meeste gevallen en mijn geld terugkrijgen,
mijn vriendin is niet zo'n techneut, welke vrouw wel, die was gewoon niet op d hoogte dat ze het geld zou kwijtraken, en ik wist niet dat
zij nog enigsinds geld eropstaan had.

En welke Algemene voorwaarden?
De enigste voorwaaren die op de site staan zijn gelinkt naar http://www.skynet.be/over/terms

En de eerste titel op die website staat er 'Algemene Voorwaarden van MovieMe on Smart TV'
Dus deze voorwaarden gaan zelf niet over generation connect, eerst researchen voor je persoonlijk word.

want je moet een techneut zijn om te weten dat je je belkrediet kwijt bent bij opzeg van een nummer o.O? Daar zijn zelfs geen algemene voorwaarden voor nodig, maar gezond verstand (niet persoonlijk opvatten).

Blij dat ze vaart gestoken hebben achter de hello belgacom app, straks eens downloaden op de ipad en testen :p

Edit: de app is echt super! Werkt perfect!
reeva
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2011, 07:40

Ik heb vandaag mijn simkaart gekregen (donderdag bestelling geplaatst), vrij vlot.. het is wel een 'normale' simkaart..

Nu kom ik van een mobistar abbo (van het werk, die ik binnen enkele weken verlaat), ik had m'n klantennummer opgegeven bij de bestelling.

Nu zit er bij mijn simkaart ook een brief, met 'aanvraag overdracht gsm-nummer naar Proximus'.. alles is daar mooi op ingevuld enzo.. nu staat daar nergens op of ik daar iets moet mee doen? Moet ik dat ondertekenen, opsturen, laten zoals het is.. ?

Er staat onderaan de brief 'Datum van overdracht: 19/12/2011'..

Zal die overdracht nu automatisch gebeuren?

Thx!
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Weet iemand of de hallo app voor WP7 ook al beschikbaar is?
Vraag me trouwens af of MV binnekort nu ook roaming data gaat aanbieden (en dan nog liefst wat meer :P). Hoop stiekem van wel.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

http://www.appstrakt.be/clients/belgaco ... e/?lang=nl

(al is de status van de iPhone app ook nog niet aangepast, want die is er al van gisteren ...)
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Ik hoop dat vandaag de simkaarten bij de post zitten. We (broer & ik) zitten al 2 dagen zonder netwerk! :?
Anders nog maar eens bellen.
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Marlboro schreef:
Tuneboy2005 schreef:Hier ook sim kaartje ontvangen echter als ik die activeer en kijk bij mijn e services staat er bij tariefplan "Mobile internet Pay&surf" Dit klopt toch niet ???
Alsook mijn internet werkt nog niet op gsm.
Gaat dit vanzelfs oplossen of ga ik moeten bellen?
thanks


1911 bel en uw taal instellen, volgen wat er staat, p u iphone of andere smartphone moet je wel internet.proximus.be ingestelt staan hebben.
Als het dan nog nie gaat dan moet ge idd eens bellen en vragen waarom er pay & go staat en geen generation connect enz....


Heb dit inderdaad niet gedaan maar nadat ik dat wel gedaan heb staat er nog altijd Mobile internet pay&surf. nochtans in de hello applicatie staat er dat ik nog 2000 sms en 2048Mb en 19.61€ krediet heb. Toch maar eens bellen naar de helpdesk zeker
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Bij mij werkt die app nog steeds niet.

Ik heb toch dernet effe moeten lachen dat een mv'er naar generation overschakelde en na slechts luttele dagen nu komt te zeggen proximus niet stabiel is?? Nu, het klopt idd dat her en der mv/base beter bereik zal hebben, das altijd wel zo dat ge zo van die plaatsen hebt maar ik versta onder stabiel geen tot weinig data panne, niet alweer dat gezever dat je sms niet toekomen of nie eens werken enz... Want dat zie ik iedere dag verschijnen op die mv site op fb.
Tja, in snelheid zou er ook geen verschil zitten? Edge akkoord daar is base beter in en proxi niet goed maar 3G? Als men natuurlijk ne smartphone heeft die mss mee moeite 1-2mbps download aan kan?

Als ik test dan test ik op minstens meer dan 10 verschillende plaatsen, zeker de plaatsen waar ikhet meeste kom. Zo kan je een beter oordeel vellen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

@marlboro bij mij werkt die app sinds deze ochtend. Dus blijkbaar hebben ze mijne mail gelezen of heeft het zichzelf opgelost. Al ne keer flightmodus geprobeerd zodat ie een nieuwe dataverbinding opzet? Mss dat ie dan wel de gegevens laadt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

reeva schreef:Nu zit er bij mijn simkaart ook een brief, met 'aanvraag overdracht gsm-nummer naar Proximus'.. alles is daar mooi op ingevuld enzo.. nu staat daar nergens op of ik daar iets moet mee doen? Moet ik dat ondertekenen, opsturen, laten zoals het is.. ?

Er staat onderaan de brief 'Datum van overdracht: 19/12/2011'..

Zal die overdracht nu automatisch gebeuren?
dat is het overdrachtsformulier, dat is overgemaakt aan uw operator, u heeft dat in feite online 'ondertekend'. normaal gezien zal de overdracht nu automatisch gebeuren, tenzij de aanvraag zou geweigerd worden door uw huidige operator
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Tuneboy2005 schreef:
Marlboro schreef:
Tuneboy2005 schreef:Hier ook sim kaartje ontvangen echter als ik die activeer en kijk bij mijn e services staat er bij tariefplan "Mobile internet Pay&surf" Dit klopt toch niet ???
Alsook mijn internet werkt nog niet op gsm.
Gaat dit vanzelfs oplossen of ga ik moeten bellen?
thanks


1911 bel en uw taal instellen, volgen wat er staat, p u iphone of andere smartphone moet je wel internet.proximus.be ingestelt staan hebben.
Als het dan nog nie gaat dan moet ge idd eens bellen en vragen waarom er pay & go staat en geen generation connect enz....


Heb dit inderdaad niet gedaan maar nadat ik dat wel gedaan heb staat er nog altijd Mobile internet pay&surf. nochtans in de hello applicatie staat er dat ik nog 2000 sms en 2048Mb en 19.61€ krediet heb. Toch maar eens bellen naar de helpdesk zeker

Klopt, dat Mobile internet pay&surf past zichzelf aan na een dag (of enkele dagen). Dat is waarschijnlijk omdat het nog een relatief nieuwe formule is die afgetakt is van pay&surf (al lijkt een aftakking van p&g generation logischer).
Dat bellen was trouwens erg belangrijk, ik had dit ook eerst niet door (dacht dat het wel ging werken aangezien ik het voor iPad gebruik en niet kan bellen daarmee). Sim adapter gekocht, sim in gsm, bellen en hupla alles was in orde (behalve dat er nog 2 dagen Mobile internet Pay&surf stond bij type, maar dat heeft ook zichzelf opgelost. Op e-services stond het er zelfs bij dat het ging aangepast worden :))
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Converted schreef:@marlboro bij mij werkt die app sinds deze ochtend. Dus blijkbaar hebben ze mijne mail gelezen of heeft het zichzelf opgelost. Al ne keer flightmodus geprobeerd zodat ie een nieuwe dataverbinding opzet? Mss dat ie dan wel de gegevens laadt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]


Tis in orde, mijn fout, zat op wifi.

Afbeelding

Afbeelding

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Alleen beetje jammer dat het bv niet om het uur ofzo update.
Ge kunt ze kussen
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Alé vooruit, sinds enkele minuten "Geen service"

En morgen staakt de post. Het moet weer is lukken ...
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

De simkaarten zijn aangekomen :banana: .

EDIT (update): Simkaart ingestoken, gaf mijn GSM een melding met PROXIMUS of TELENET.
Dan, zoals in de brief staat, gebeld naar 1911, taal gekozen, aangehoord wat ze allemaal te zeggen had.
Tenslotte nog Hello! (Belgacom) app gedownload via Egde. Ik kreeg direct mijn bonussen te zien.

Conclusie: Lang moeten wachten, maar alles werkte direct.
Laatst gewijzigd door Sparky op 21 dec 2011, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

theduvelking schreef:Alé vooruit, sinds enkele minuten "Geen service"

En morgen staakt de post. Het moet weer is lukken ...


Als ge nu u proxi kaartje nie hebt gekrege naar belgacom shop gaan, ze moete u kaartje geven en alles overzetten + de 20 euro. Ge moet zegge ge aangezien ze morge nog eens staken ge minstens 2-3 dagen zonder bereik zal zitte en da kan nie, u nie late afwimpelen, der is hiere al genoeg gepost geweest ze dit kunnen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Weet het. En da ga ik ook doen. :beerchug:
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

En desnoods vragne of ze naar uwen baas willen bellen om te melden dat ge niet van wacht kunt zijn gedurende het kerstweekend omdat zij het verprutst hebben ;)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Heb ook een kaartje, nu nog uitzoeken hoe ik de belwaarde na iedere herlading van de kaart kan halen (ivm overschrijding 2GB/maand op mijn router).
Pingping naar een 2e pingping account overmaken?
Laatst gewijzigd door silencer op 21 dec 2011, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Nog ene die het zo heeft gedaan;

Ben naar de proximus winkel geweest ze hebben mij direct een kaartje mee gegeven en 20 min later was ik online

edit: speedtest download 4518 kbps, upload 1771kbps in de pinte
Laatst gewijzigd door mathieu; Vandaag om 12:05
 

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
wbervoets
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 aug 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

nog geen sim in de post vandaag, net naar een belgacom center geweest in Brussel, konden mij een nieuwe simkaart meegeven maar niet activeren want de shop had nog geen telefoonlijn :-) (was een gloednieuwe shop).
Ik kon wel bellen bij het Belgacom Center bij de Muntschouwburg (daar staat een witte telefoon) naar de klantendienst van Belgacom. Die hebben het nieuw simkaart nummer geactiveerd en alles op generation connect gezet. (normaal gezien kan de winkel ook een simkaart swap doen, maar hij wist het percies niet te goei). Nu de helpdesk heeft alles heel goed gedaan - liever iemand die de procedure kent :-)

snelheden: viewtopic.php?f=77&t=31960&start=60#p411491
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

ale hup, ook naar de belgacomshop geweest.

simswap gedaan en weer bereikbaar. En "maar" een halve dag onbereikbaar geweest ...
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ahzo, de meeste zijn precies al overgeschakeld nu? Bij mij nog altijd niks... gewoon nog ontvangst, geen sim ontvangen (besteld op 11/12)

edit: dan toch maar gebeld, het wordt morgen verstuurd maar door de stakingen zal het pas maandag/dinsdag zijn ... jah... allemaal zeer geloofwaardig...ze hadden mij al vorige week beloofd dat het gisteren in mijn brievenbus zou aankomen
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

Hier hetzelfde, besteld op de 8e.
Morgen staakt de post, dus zal voor vrijdag zijn vrees ik.
Laatst gewijzigd door philippe_d op 21 dec 2011, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote uit vorige Topic verwijderd (tegen de Forumregels)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Net 2e kaartje ook aangevraagd.

Na alle miserie ( www.redefined.be :p ) zou je denken dat ik het niet meer zou doen, maar net wel, net omdat de snelheden en coverage zo goed zijn.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik leef met je mee :) Maar dat wist je al via twitter :p

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Hier zijn uiteindelijk alle problemen opgelost geraakt.

Bij mij stond mijn tariefplan op Pay&Go Generation i.p.v. Generation Connect, bij mijn vriend stond het op Pay&Go Flex. Deze nacht is de omschakeling naar Generation Connect gebeurd. Wel hadden we nog geen belkrediet of bonussen. De dame die gisteren de omschakeling voor mij heeft aangevraagd, had toen al gezegd dat ik daar vandaag nog voor zou moeten terugbellen. Ze had er al wel een notitie voor aangemaakt in mijn dossier.

Na verschillende keren bellen naar 6000 had ik uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn die ons kon helpen (een vriendelijke man met een Franstalig accent). Bij mij kon hij de betaling van € 20 niet terugvinden, en vroeg hij mij om de gegevens van de overschrijving. Enkele uren later ontving ik dan uiteindelijk verschillende sms'en voor de aanpassingen van de belwaarde en de bonussen. Kort hierna werd ik teruggebeld door deze persoon en bevestigde hij dat alles in orde zou moeten zijn, op één ding na: hij kon slechts 1GB data toekennen. De andere GB zou hij dan morgen of overmorgen nog toekennen. Verder heeft hij zich nog verontschuldigd voor het ongemak en mij ter compensatie spontaan nog € 5 extra belkrediet toegekend als commerciële geste!

I.v.m. het herladen voor € 20 via m-banxafe (via je eigen gsm met de code #124*bedrag#): deze mogelijkheid zal er waarschijnlijk helaas niet komen. Die persoon heeft mij bevestigd wat ik al vermoedde: het is een beslissing van de marketing afdeling om de herlading voor € 20 enkel beschikbaar te maken via http://www.generation-connect.be... Herladen voor € 25 is natuurlijk wel mogelijk via de klassieke herlaadkanalen.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Vraag die goeie kerel zijn telefoonnummer, hij zou veel mensen gelukkig maken met zo een vlotte afwerking van het probleem :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Het document 'Aanvraag overdracht gsm-nummer naar proximus', naar welk nummer moet dit gefaxt worden?
De simkaarten zijn vandaag aangekomen en alles werkt. Op beide documenten staat bij datum van overdracht 19/11. Ik veronderstel dat het toch moet faxen.
vDR
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 dec 2010, 19:36
Twitter: rubensnicky
Locatie: Lummen
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb nix gedaan met die documenten. Denk niet dat dit noodzakelijk is ?
De Helloapp van proximus is nu ook beschikbaar in de appstore (Apple) deze werkt perfect , alle info automatisch op je scherm zonder in te hoeven loggen.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Mijn kaartje is vandaag ook aangekomen :-D Overal 3G, behalve binnenshuis wilt het al eens op EDGE vallen.
Er staat wel nog maar €19.50 op m'n kaart, sms-en worden niet aangerekend en data nog niet voldoende getest om te zien of het daaraan ligt.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

@Zorba heb je een iPhone? Zoja, dan is dit de sms van 50 cent die naar een brits nummer wordt verzonden voor de activatie van facetime en/of iMessage.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Converted; facetime gebruik ik nu wel niet en staat altijd af bij mij maar imessage denk ik niet want da werkt hier uiteraard wel en ik heb sinds ik connect heb nog maar 1 berichtje gestuurd naar mijn ouders die toen int buitenland waren en ik ben nu nog steeds 0.50cent kwijt en tis 0.50cent voor een berichtje naar den buitenland.
Ik denk het mss eerder van facetime zal zijn (uiteraard kan ik mis zijn maar ik denk moest het imessage zijn ik al 1 euro zou kwijt zijn).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Converted schreef:@Zorba heb je een iPhone? Zoja, dan is dit de sms van 50 cent die naar een brits nummer wordt verzonden voor de activatie van facetime en/of iMessage.

[Afbeelding Post made via mobile device ]


Inderdaad een iPhone, bedankt voor de info!
Geo me Dor
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2011, 19:44
Bedankt: 1 keer

Na twee weken wachten, na vele loze beloften van de klantendienst en een hele hoop frustraties heb ik nu ... nog altijd geen sim-kaart. Ze krijgen de nummeroverdracht zogezegd niet in orde (van bij Colruyt Mobile / Mobistar, wat ik ook een interessant aanbod vond, en dus eens heb geprobeerd, maar helaas is de ontvangst hier erbarmelijk slecht).

Ik geef het op :cry:

Ik ben 12 jaar business-klant bij Proximus en beheer momenteel 3 abonnementen en 2 pay&go-kaarten. Na het weekend is dat voor mij verleden tijd. Dan nog liever een netwerk van mindere kwaliteit!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Naithen
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2011, 21:20

Op donderdag 8 dec online een simkaart aangevraagd en 20 euro netjes betaald. Ik zou bevesting per mail moeten krijgen, deze heb ik echter nooit gezien. Ik lees dat men maximaal 5 werkdagen moet wachten alvorens deze simkaart in de bus valt. Uiteindelijk komt mijn simkaart aan op woensdag 21 dec. Schromelijk te laat. Aangezien ik deze simkaart eerder verwachte heb ik dus niet meer opnieuw opgeladen bij mijn vorige provider (Mobile Vikings) omdat ik anders mijn geld kwijt ben. Ik heb dus zéér lang zonder belwaarde gezeten.

Verder is het blijkbaar de gewoonte bij proximus om de nummeroverdracht te voltooien nog voor de simkaart in de bus valt, met als gevolg dat je dus compléét onbereikbaar bent, in mijn geval 2 dagen lang.

Na lang wachten gebruik ik mijn nieuwe simkaart en wat blijkt? Ik ben helemaal niet bij Generation Connect maar bij Pay & Go Flex !! een compleet andere formule waar ik niet om heb gevraagd en waar ik niets mee ben.

Gebeld naar het nummer 6000, ze zullen mij deze nacht omschakelen waarna ik nog maar eens moet bellen om mijn herlaadbonussen (waar ik 20 euro voor heb betaald !! ) in orde te krijgen.

Wat proximus hier presteert is beneden alle peil, en ik zal zééééér snel terugkeren naar Mobile Vikings bij het minste dat nu nog fout loopt.

Proximus valt hier volledig door de mand en gaat pal op het gezicht, bij Mobile Vikings lachten ze ongetwijfeld in hun vuistje. en térecht.
Legear13
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 dec 2011, 21:22
Bedankt: 2 keer

Heb enkele vraagjes, ik heb een paar pagina's gelezen, maar het is onbegonnen werk ze allemaal te lezen.

Ik heb momentaal Pay & Go Generation, maar heb interesse om over te schakeln naar Connect.

Wat gebeurt er met mijn huidige belkrediet ?
Kan ik nu nog overstappen (max 5000 klanten ?)
Kan je gewoon via klantendienst tariefplan wijzigen ?
Wat als tariefplan is gewijzigd ? Moet ik dan 2x €20 herladen vooraleer ik van de gratis sms'en en dergelijke kan genieten ?

Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”