Krijg deze melding wanneer ik Live TV wil afspelen in Chrome op Linux:
Dit apparaat slaagt niet voor apparaatintegriteitscontroles. Het afspelen van video is verboden. (W823)
Nog anderen met dit probleem?
TV Vlaanderen App TV Afspeelfout
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Geen probleem hier. Heb je de laatste update van de app? Anders eens opnieuw installeren.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Zal straks een testen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Beste ...,
Bedankt voor jouw e-mail.
Spijtig genoeg wordt Firefox en Linux niet meer ondersteund door TV VLAANDEREN.
Wij raden je aan om windows en Google chrome te gebruiken.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 19 uur en zaterdag van 10 uur tot 17 uur.
Met vriendelijke groet,
Klantendienst TV VLAANDEREN
Bedankt voor jouw e-mail.
Spijtig genoeg wordt Firefox en Linux niet meer ondersteund door TV VLAANDEREN.
Wij raden je aan om windows en Google chrome te gebruiken.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 19 uur en zaterdag van 10 uur tot 17 uur.
Met vriendelijke groet,
Klantendienst TV VLAANDEREN
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
- Recent bedankt: 4 keer
TV Vlaanderen heeft deze wijziging dus zomaar doorgevoerd zonder de klanten op voorhand te informeren?
Ik denk dat TV Vlaanderen hier zwaar in de fout gaat.
Ik denk dat TV Vlaanderen hier zwaar in de fout gaat.
bron: https://www.bipt.be/consumenten/wijzigi ... e-operatorOok als uw operator andere voorwaarden van uw contract wijzigt, moet hij u ten minste één maand op voorhand daarvan inlichten.
- raf1
- Elite Poster
Ja, dat is vijf waarvan twee tegelijk kunnen streamen.
Maar vanaf nu kan je alleen streamen als je apparaat of webbrowser gecertificeerd is.
Dus streamen op Google Chrome of Firefox op Linux gaat nu niet meer.
Maar vanaf nu kan je alleen streamen als je apparaat of webbrowser gecertificeerd is.
Dus streamen op Google Chrome of Firefox op Linux gaat nu niet meer.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Was het ooit officieel ondersteund?
Indien niet... Heb je weinig poten om op te staan.
Indien niet... Heb je weinig poten om op te staan.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- raf1
- Elite Poster
Ik was overtuigd van wel, in de reclame staat steeds: "Kijk tv op smart tv, laptop, tablet en smartphone"
Jarenlang heeft dit probleemloos gewerkt en van een wijziging ben ik niet op de hoogte gebracht.
In de algemene voorwaarden:
Jarenlang heeft dit probleemloos gewerkt en van een wijziging ben ik niet op de hoogte gebracht.
In de algemene voorwaarden:
Op de website staat:De Applicatie wordt niet door alle type Devices en besturingssystemen ondersteund. De Devices en besturingssystemen die de Applicatie wel ondersteunen staan omschreven op de Website.
bron: https://www.tv-vlaanderen.be/klantenser ... ngsysteem/Welke browser heb ik nodig op APP TV te kijken?
Als je je favoriete programma online wil bekijken, kan je dit via Google Chrome, FireFox of Safari. Controleer regelmatig of je browser up-to-date is voor een optimaal gebruik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik had deze ochtend contact met een expert bij TV Vlaanderen en die zei dat ze op Linux ergens een licentieprobleem hadden.
Ze zijn aan het bekijken wat of hoe. Ze kregen al meerdere meldingen binnen dat het niet werkt op Linux.
Ze zijn aan het bekijken wat of hoe. Ze kregen al meerdere meldingen binnen dat het niet werkt op Linux.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
in eerste instantie lijkt het me dat ze weer een of andere "security" hebben toegevoegd dat 0,0 van de illegale streams zal tegenhouden,
maar oprecht betalende gebruikers weer de kloten afdraait (one of the reasons piracy *IS* desirable)...
van wat ik in de console zie:
Error: Tenant config: failed to load ara config.json file
FirebaseError: Installations: Generate Auth Token request failed with error "404 NOT_FOUND: Requested entity was not found." (installations/request-failed).
EncryptedMediaError: no vmp
en ivm widevine (op linux) vind ik dit terug op google: "Because of the limitations on the Linux version of the Widevine CDM (no VMP/StorageId)"
ik zie trouwens de laatste tijd wel weer meer "pesterijen" voor linux users.
zo was er overlaatst een site (denk ag of dela, maar ben niet meer zeker) waar je ook weer een eid middleware voor moest hebben die niet (officieel) werkt op linux,
dus dat moest ook weer met een workaround gebeuren.
Overigens: de tvv app -althans voor browser- is niet door henzelf ontwikkeld (pretty sure) maar gewoon een branded app van solocoo (solocoo.tv, bv voor m7: https://m7be2.solocoo.tv/ )
en het probleem zit hem effectief in de widevine/drm (INCOMPATIBLE_KEYSYSTEMS)
maar oprecht betalende gebruikers weer de kloten afdraait (one of the reasons piracy *IS* desirable)...
van wat ik in de console zie:
Error: Tenant config: failed to load ara config.json file
FirebaseError: Installations: Generate Auth Token request failed with error "404 NOT_FOUND: Requested entity was not found." (installations/request-failed).
EncryptedMediaError: no vmp
en ivm widevine (op linux) vind ik dit terug op google: "Because of the limitations on the Linux version of the Widevine CDM (no VMP/StorageId)"
ik zie trouwens de laatste tijd wel weer meer "pesterijen" voor linux users.
zo was er overlaatst een site (denk ag of dela, maar ben niet meer zeker) waar je ook weer een eid middleware voor moest hebben die niet (officieel) werkt op linux,
dus dat moest ook weer met een workaround gebeuren.
Overigens: de tvv app -althans voor browser- is niet door henzelf ontwikkeld (pretty sure) maar gewoon een branded app van solocoo (solocoo.tv, bv voor m7: https://m7be2.solocoo.tv/ )
en het probleem zit hem effectief in de widevine/drm (INCOMPATIBLE_KEYSYSTEMS)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Met Firefox op Linux krijg ik inderdaad:
Deze TVV account gebruik ik sporadisch om iets te testen (zit bij een bestaand satelliet abo) en het is al een tijd geleden. Toen werkte het nog wel.
Nog een reden om niet meer te betalen voor TVV, je krijgt bovendien toch maar een 720p stream terwijl vrtmax/vtmgo/play(?) full HD 1080p en gratis is...
En toch kunnen ze als ze het willen he met zo'n middleware, kijk naar Orange voor identificatie (https://prepaidcust.orange.be/prepaid/c ... gistration), zij gebruken eid-chrome-middleware java van https://www.e-contract.be/support/admins en dat werkt gewoon in Firefox op Linux...
Werkt zelfs niet met een user agent switcher naar Chrome/Windows.Player error
This device does not pass device integrity checks. Video playback is prohibited. (W823)
Deze TVV account gebruik ik sporadisch om iets te testen (zit bij een bestaand satelliet abo) en het is al een tijd geleden. Toen werkte het nog wel.
Nog een reden om niet meer te betalen voor TVV, je krijgt bovendien toch maar een 720p stream terwijl vrtmax/vtmgo/play(?) full HD 1080p en gratis is...
Om maar te zwijgen van itsme...Splitter schreef: 24 nov 2023, 23:21 overlaatst een site ... eid middleware voor moest hebben die niet (officieel) werkt op linux
En toch kunnen ze als ze het willen he met zo'n middleware, kijk naar Orange voor identificatie (https://prepaidcust.orange.be/prepaid/c ... gistration), zij gebruken eid-chrome-middleware java van https://www.e-contract.be/support/admins en dat werkt gewoon in Firefox op Linux...