Algemene voorwaarden surfadsl

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
benny
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 19 dec 2005, 21:38
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Ik kan de algemene voorwaarden van surfadsl niet meer terugvinden op de surfadsl site. Kan iemand ze hier posten.

Wil mijn account opzeggen en moet even nagaan hoe dat nu weer zat met opzegtermijn en dergelijke. Dacht iets van na een periode van een jaar opzeggen elke maand mogelijk mits termijn van 1 maand.

De laatste weken is surfadsl zeer traag, zeker in de avonduren. Vorige weekend was het om de haverklap zelfs niet te doen.
Volgens mij willen ze iedereen buiten pesten of hoe zit dat ?
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

uit bepaalde berichten kon ik opmaken dat scarlet de eind januari surfadsl gaat binnentrekken ...

ik heb zo'n vermoeden dat dit ook het moment gaat zijn dat scarlet adsl2+ gaat lanceren ...
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Uit andere bronnen zou de integratie al eind deze maand zijn.
Brujo
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 aug 2005, 10:10

Hallo iedereen,

Gezien de vraag blijkbaar meer en meer terugkomt, probeer ik hier de AV van SurfADSL te posten zoals die zijn opgestuurd naar mij door SurfADSL NA de overname door Scarlet.

Let wel: ik heb twee exemplaren ontvangen.

Moest iemand ze niet kunnen downloaden of zoiets, vraag dan ff een exemplaar via [email protected]

Hope this helps...
Bijlagen
termsandconditions_ADSL_NL_surfADSL_jaja.pdf
Eerste exemplaar van de AV
(15.47 KiB) 119 keer gedownload
termsandconditions_NL_surfadsl_jaja.pdf
Tweede exemplaar van de AV
(29.25 KiB) 131 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”