EDPnet vraagt bescherming tegen schuldeisers

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
jutuiz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 212 keer
Bedankt: 63 keer

Fluppeke schreef: 12 nov 2022, 02:14 Mijn voorspelling.. kijk gewoon naar dommel.
Allez dat belooft niets goed dan. Zonder teveel stemmingmakerij, maar bij manier van spreken krijgen we maandag een mail om te melden dat we vrijdag zonder internet zitten. Dat was toch het Dommel-verhaal?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

Al zo dikwijls gezegd en je ziet dat overal ook op de elektriciteitsmarkt. Als je goedkoper verkoopt dan de leverancier waar je aankoopt wreekt zich dat altijd.
Düren is een schone stad, maar blijven duren is veel schoner.
Door de lagere aankoopprijs en minder personeel enzo kan je misschien wel paar cent ten hoogste paar euros goedkoper zijn maar niet veel meer.
Laatst gewijzigd door proximusboyke 12 nov 2022, 11:08, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 328 keer
Recent bedankt: 1 keer

Neen, je kreeg van Dommel een mail waar in stond dat je kon overstappen zonder een seconde zonder internet te zitten.

Waarom toch steeds die verkeerde stemmingmakerij?
nvdeynde
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Ik hoop dat Edpnet snel duidelijk communiceert want deze onzekerheid kost hun zowiezo klanten.
Ik heb van hen geen enkele email gekregen. Dat je dit via de media moet vernemen vind ik wel jammer.
Tja op hun website staat een statement, maar wel heel goed weggestopt.

Ik wacht af en blijf klant. ik denk dat de bal bij Proxims en Orange ligt of deze al dan niet een schuldherschikking gaan aanvaarden of niet.

De overname van MV door Proximus die daar dan prijsbreker gaat spelen doet de zaak geen goed.
freddd
Starter
Starter
Bedankt: 8 keer

Fluppeke schreef: 12 nov 2022, 02:14
Ik denk niet dat Proximus/BIPT/regering staat te springen om de klanten van EDPnet over te nemen in een van hun ISP merknamen
Trio van scarlet was destijds een antwoord op Snow van Base. Toen Base daarna niet genoeg klanten meer kon werven heeft scarlet ook de snow klanten nog overgenomen van Base. Maar dat is niet te vergelijken met EDP .. Base (toen van KPN dacht ik) had immers zijn mobiele netwerk.
Hypothetisch zou je XS en XL ook wat kunnen vergelijken met (kinderachtige namen) Poco en Loco. (Poco is op papier amper 50GB maar bij mijn weten is hier geen handhaving op sinds coronav en loco is dan weer trager dan XL ... maar goed) qua prijs en profilering zou het kunnen.

Proximus zal doen wat haar het beste uitkomt (en wat dat ook moge zijn de onvoorwaardelijke steun van de BIPT/Politiek hebben ze altijd).
Mijn voorspelling.. kijk gewoon naar dommel.
Ben je 100% zeker dat Poco FUP is? En geen 50 GB limit? Sinds Corona? Want dan is dit wel interessant voor momentele edpnet VDSL XS klanten indien edpet ter ziele zou gaan.
77slevin
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

nickz schreef: 10 nov 2022, 11:44 Hebben Dommel-klanten destijds ook geen andere provider moeten zoeken (en desgevallend opnieuw activatiekosten moeten betalen)? Als Proximus het zou overnemen en ik een voorstel krijg voor één van hun abonnementen, dan ben ik toch weg naar een ander alternatief. Ik heb op zich geen probleem om die 50 euro te betalen voor de omschakeling, als ik daar dan tenminste voor langere tijd goed mee ben.
Yup, ik was er een van, en wonderlijk 2 uur na de mail gelezen te hebben dat Dommel ermee stopte, ben ik kunnen overstappen naar EDPNet. Ik heb geen dag zonder internet geweest. Spijtig dat deze geschiedenis zich weer herhaalt, want ik heb geen idee naar wie ik nu moet overstappen. Orange lijkt aantrekkelijk, maar dat betekent dat ik mijn modem en repeater niet meer kan gebruiken (Fritz.box) De grote duopolisten haat ik door eerdere ervaringen.
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Guys Edpnet is nog niet failliet hé. Wat een toonzetting. Op die manier wordt het weliswaar een self fulfilling prophecy. Neem gewoon akte van wat er momenteel gebeurt en geweten is. Mocht binnen korte termijn effectief ernstige service degradatie optreden of terminaal nieuws dan kan je nog steeds stappen zetten. Ik heb momenteel, buiten savonds wat langer laden van streams, geen enkel issue gehad.

Just my 2 cents heren en dames
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

fryelectro schreef: 12 nov 2022, 14:23 Guys Edpnet is nog niet failliet hé. Wat een toonzetting. Op die manier wordt het weliswaar een self fulfilling prophecy. Neem gewoon akte van wat er momenteel gebeurt en geweten is. Mocht binnen korte termijn effectief ernstige service degradatie optreden of terminaal nieuws dan kan je nog steeds stappen zetten. Ik heb momenteel, buiten savonds wat langer laden van streams, geen enkel issue gehad.

Just my 2 cents heren en dames
Dat vind ik inderdaad een probleem.
Ik heb geen zin om weer een andere box te moeten kopen/gebruiken.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
misterjo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

fryelectro schreef: 12 nov 2022, 14:23 ...Mocht binnen korte termijn effectief ernstige service degradatie optreden...
Dat is er al sinds september in zone A3
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 20 keer

Als ik klant zou zijn, ik zou ook gewoon blijven hoor. Zou nu ook geen jaar op van te vore betalen (heb ik ooit wel gedaan bij dommel cityconnect).. maar goed die opties bestaan al lang niet meer
Ben je 100% zeker dat Poco FUP is? En geen 50 GB limit?
De facto wel , althans bij mijn moeder. Maar dat kan dus op elk moment veranderen want het is in theorie wel degelijk 50GB. Wat ook in ons geval wil zeggen dat wij (regelmatig thuiswerken) ook op zoek gaan naar een andere ISP van zodra er een handhaving zou komen (wie weet edpnet? ).
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 17 keer
Provider

77slevin schreef: 12 nov 2022, 14:04 Orange lijkt aantrekkelijk, maar dat betekent dat ik mijn modem en repeater niet meer kan gebruiken (Fritz.box) De grote duopolisten haat ik door eerdere ervaringen.
Waarom zou je de Fritz!Box en Fritz! repeater niet meer kunnen gebruiken?
Gewoon instellen als router, en aansluiten op de Orange modem.
Meer nog: bij Orange kan je de modem in bridge zetten, zodat je Fritz!Box een publiek IP krijgt ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 193 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Is het niet bij Scarlet dat je je eigen FritzBox niet kan (of kon) gebruiken wegens het niet verkrijgen van de inloggegevens ? Of is dat verleden tijd ?

Re: Scarlet weigert Fritzbox op het netwerk (06/2017)
viewtopic.php?p=703777#p703777
Re: PPPOE gegevens mogelijk? (12/2020)
viewtopic.php?p=854528#p854528
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Provider
Te Koop forum

Fritzbox zou moeten werken op scarlet, gegevens kan je via de website achterhalen werd me verteld.
Of via de technieker eventueel.

Ben zeer tevreden van de Fritzbox in het hele huis de Max snelheid op WiFi… top gewoon.

50GB is niet meer van deze tijd beter gewoon FUP
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 37 keer
Provider

Inloggegevens kan je vinden door in te loggen via https://mijn.scarlet.be . Overzicht > knop "Instellingen" helemaal onderaan > "Inloggegevens voor je internetverbinding" helemaal onderaan. Op oogje klikken en je paswoord wordt getoond.
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Kunnen we on topic blijven aub. Wat heeft dit nog met Edpnet te maken?
Orange Go Extreme
sui785
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Ben net van edpnet naar MV overgestapt. Door de hogere snelheid in fiber 1000Mbps vs. 500Mbps, gratis installatie, modem en activatie en dat voor slechts 4 euro meer per maand.

Vond ik wel de moeite persoonlijk.
Borromini
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
Bedankt: 29 keer
Provider

Ik denk dat voor de meeste mensen in dit topic hier overstappen naar een dochter van de monopolist geen optie is. Moet je niet komen klagen als een kleine onafhankelijke provider in slechte papieren zit.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
Tom2000
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer

sui785 schreef: 13 nov 2022, 02:12 Ben net van edpnet naar MV overgestapt. Door de hogere snelheid in fiber 1000Mbps vs. 500Mbps, gratis installatie, modem en activatie en dat voor slechts 4 euro meer per maand.

Vond ik wel de moeite persoonlijk.
Als EDPnet effectief doodgeknepen is door proximus heb je geen vergelijk meer te maken, dan zal het snel een stuk duurder worden bij Mobile Vikings.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer
Recent bedankt: 12 keer

Borromini schreef: 13 nov 2022, 09:01 Ik denk dat voor de meeste mensen in dit topic hier overstappen naar een dochter van de monopolist geen optie is. Moet je niet komen klagen als een kleine onafhankelijke provider in slechte papieren zit.
Het basisprobleem van providers zoals edpnet is juist dat ze helemaal niet onafhankelijk kunnen zijn. Ze zijn voor de basisinfra volledig afhankelijk van de bezitters van de kabel, de prijs die deze daar voor vragen en de abo's die deze bieden aan de klanten. Om te blijven bestaan zal een provider zoals edpnet daar met zijn prijs dus onder moeten blijven terwijl ze gelijktijdig afhankelijk blijven van de infra van wat eigenlijk een concurrent is. Geen goede uitgangspositie om zichzelf als "onafhankelijk" in de markt te zetten. In feite ook niet meer dan marketing dat verhaal. Blijkbaar met redelijk succes toegepast. :-D
Die paar die hard's met "haatgevoelens" tegen een grote speler zullen uiteindelijk het verschil ook niet gaan maken.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Provider

fryelectro schreef: 13 nov 2022, 00:07 Kunnen we on topic blijven aub. Wat heeft dit nog met Edpnet te maken?
Dat je de mogelijkheid om je beter instelbare modem/router te gebruiken niet verliest door over te stappen naar Scarlet, zodat een argument om bij edpnet te blijven wegvalt.
ahrand
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 38 keer

ivob schreef: 13 nov 2022, 09:29 Die paar die hard's met "haatgevoelens" tegen een grote speler zullen uiteindelijk het verschil ook niet gaan maken.
46 000 EDPnetters is toch meer dan een paar die-hard's met haatgevoelens ?
Vergeet niet dat een stuk van de bestaansreden van Mobile Vikings net EDPNet is.
Zonder EDPNet waanden Proximus en Telenet zich alleenheersers en kunnen ze zelf hun prijzen bepalen.
Met EDPNet zijn ze verplicht een merk in de markt te zetten die de concurrentie aan de onderkant kan aangaan.

Als EDPNet wegvalt zal je de prijzen van Mobile Vikings héél snel zien stijgen...
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer
Recent bedankt: 12 keer

De vraag is hoeveel van die 46000 blijven zitten.
Het zijn de die hards die blijven zitten. Zijn die 46000 allemaal die hards die daar uit principe zitten of gewoon voor de service en prijs?
Kan je de service en prijs niet handhaven zullen er ongetwijfeld een deel eieren voor hun geld kiezen.
Zaken zijn zaken. Nooit een goed idee om in zaken emoties te laten meespelen.
En blijkbaar waren die 46000 ook niet voldoende om de lopende rekeningen te betalen.
Dan is ofwel de prijs te laag, zijn er te weinig kandidaten of in het slechtste geval erger.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
B.Kafka
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 3 keer

vraagje: ben al sinds Dommel tevreden klant van EDPnet, hoop dus dat dit een storm in een glas water blijkt.

Maar in geval van een herhaling van het dommel scenario: is er nog een alternatief dat ook vaste telefonie aanbiedt tegen redelijke prijs? Het enige dat ik nog vind is Proximus, en de prijs is alle redelijkheid voorbij.
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Je hebt alvast een Fritzbox.
ovh.fr (1,19€ / maand), je kan je nummer porteren.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Borromini
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
Bedankt: 29 keer
Provider

ivob schreef: 13 nov 2022, 09:29
Borromini schreef: 13 nov 2022, 09:01 Ik denk dat voor de meeste mensen in dit topic hier overstappen naar een dochter van de monopolist geen optie is. Moet je niet komen klagen als een kleine onafhankelijke provider in slechte papieren zit.
Het basisprobleem van providers zoals edpnet is juist dat ze helemaal niet onafhankelijk kunnen zijn. Ze zijn voor de basisinfra volledig afhankelijk van de bezitters van de kabel, de prijs die deze daar voor vragen en de abo's die deze bieden aan de klanten.
Ik begrijp nog altijd niet dat de EU wél een diepgaande opsplitsing van bv. het treinennet heeft doorgeduwd maar dat dat op vlak van internet niet gedaan heeft. Dat één bedrijf zowel de backbone mag beheren als er zijn eigen producten op aan de eindgebruiker mag verkopen is uiteindelijk gewoon oneerlijke concurrentie. Bij de NMBS heeft de EU in het begin nog gezegd dat de banden tussen Infrabel en vervoersmaatschappij NMBS 'te innig' waren. Maar voor telecom is dat blijkbaar geen probleem.

Dat het BIPT wat aan de wholesale tarieven knabbelt lijkt ook weinig zoden aan de dijk te zetten, heel veel haar op hun tanden lijken die ook niet te hebben.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Misschien omdat het treinnet in niets te vergelijken valt met telecom?
(En het is nu niet dat het treinnet wèl goed, punctueel, laat staan goedkoop is.)
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Openbaar vervoer kost de overheid geld, telecom daarentegen…
Orange Go Extreme
UBremoved_15318
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer

ivob schreef: 13 nov 2022, 10:31 ...
En blijkbaar waren die 46000 ook niet voldoende om de lopende rekeningen te betalen.
Dan is ofwel de prijs te laag, zijn er te weinig kandidaten of in het slechtste geval erger.
Ik ken de kostenstruktuur niet, kan goed zijn dat de particuliere prijs het wel net afdekt maar dat andere takken dit teniet doen.

Ben geen hater tov de andere spelers, als ze hun prijzen wat omhoog doen ga ik niet direkt lopen. Zolang ze maar concurrentieel zijn met hun datavolume.

Als ik snel de bv 2 grootste concurrenten pak : Internet Maxi en All-Internet, dan mag de prijs nog wel wat omhoog
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 43 keer

MichelJ schreef: 13 nov 2022, 14:45
Als ik snel de bv 2 grootste concurrenten pak : Internet Maxi en All-Internet, dan mag de prijs nog wel wat omhoog
Scarlet Loco is sinds 1 oktober een Proximus nv product geworden, de correcte concurrent.
UBremoved_15318
Elite Poster
Elite Poster

bollegijs schreef: 13 nov 2022, 15:28
Scarlet Loco is sinds 1 oktober een Proximus nv product geworden, de correcte concurrent.
Heb nu 100/30, dat is wel wat minder
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Provider

MichelJ schreef: 13 nov 2022, 16:45
bollegijs schreef: 13 nov 2022, 15:28
Heb nu 100/30, dat is wel wat minder
Bij welk product van welke ISP heb je nu 100/30, en dat is minder dan welk product van welke ISP? Bij Scarlet Loco krijg je de facto 100/30 (als je lijn het aan kan).
UBremoved_15318
Elite Poster
Elite Poster

stefan1234 schreef: 13 nov 2022, 16:59
Bij welk product van welke ISP heb je nu 100/30, en dat is minder dan welk product van welke ISP? Bij Scarlet Loco krijg je de facto 100/30 (als je lijn het aan kan).
Lol, ik zou zeggen dat ik bij EDPNET zit(gezien het topic) en de voorbeelden Internet Maxi(Proximus) 100/30, en All-Internet(Telenet) 300/20

Wel, defacto is er ongelimiteerd downloaden, tot het niet is, 50/4 is wat ze aanbieden
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Zit nu op Tadaam: 100/30 voor 60 Euro maar je krijgt er wel TV bij.
Limiet is normaal 300GB, maar zit daar al ver boven!
Nog geen snelheidsbeperking.
En nog geen onderbreking van internet gemerkt.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Provider
Te Koop forum

Tadaam is op puur geluk hoe druk die zendmast belast is :p
voor 60euro heb je wel wat beters ;) (tenzij de bedoeling is om mobiel te zijn met de 4g :p )

Morgen maandag dus wie weet geeft EDPnet een update
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

@buthead
Niet veel andere keus...: Ik ben geblokkeerd bij Telenet (ik kan ook geen Base klant worden).
Orange wil ik niet. Fiber willen we hier niet omdat ze onze tuin in de cité niet proper kunnen terug leggen of willen leggen.
En koper stopt hier ten laatste juni 2024.

Dus veel schiet er niet veel over...
Internet: Hey! 34 Euro
Internet backup: Mobile Vikings 29 Euro
Mobiel: Hey! Mobile S 5 Euro
M25703
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Het is een gekke gedachte om een commercieel bedrijf het beste toe te wensen, maar in het geval van EDP maak ik even een uitzondering. Niet omdat ik ze sympathiek vind of supporter voor de underdog. Wel omdat ik van mening ben dat ze al jaren aan een eerlijke bedrijfsvoering doen (voor zover ik dit kan beoordelen) en aantonen dat de telecom markt anders kan (en moet).
4d 32 35 37 30 33
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Twitter: jslabbaert
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 555 keer

Beste, allereerst mijn excuses voor de late reactie, en ik wil ook meteen even verduidelijken dat ik niet de CEO ben van edpnet, dat is de eigenaar Philip Deutz. Ik ben zelfs geen bestuurder, enkel een werknemer die zijn best doet voor zijn klanten. Mijn titel binnen de firma is COO, en bij ons wil dat zeggen dat ik verantwoordelijk ben voor alles behalve finance (en legal). Over de details van waarom we in deze situatie terecht gekomen zijn kan ik spijtig genoeg niet uitweiden, bij operations zit het probleem sowieso niet.

Ik ben ervan overtuigd dat er een oplossing uit de bus zal komen, welke vorm die zal hebben is nog niet duidelijk (nieuwe financierder, of nieuwe eigenaar lijken me de meest realistische opties). Ook wil ik aangeven dat Proximus ons niet zomaar gaat laten vallen (+46.000 klanten), ze hebben ook geen interesse om de enige overblijvende onafhankelijke alternatieve provider op te kopen, de tegenwind die ze zouden krijgen van het BIPT (en de markt) zou niet gering zijn.

In ieder geval bedankt voor de steun die we van jullie kregen de voorbije jaren, en ik hoop dat jullie ons niet zomaar laten vallen in deze lastige tijden, al neem ik in deze situatie niemand kwalijk als dat toch zou gebeuren.
nvdeynde
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Ik hoop dat Edpnet nog kan doorgaan als 1 bedrijf en niet in delen opgesplitst wordt gezien jullie zowel vaste, mobiele telefonie als internet aanbieden.

Ik blijf alvast klant en hoop het beste.
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Twitter: jslabbaert
Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
Bedankt: 555 keer

nvdeynde schreef: 14 nov 2022, 11:09 Ik hoop dat Edpnet nog kan doorgaan als 1 bedrijf en niet in delen opgesplitst wordt gezien jullie zowel vaste, mobiele telefonie als internet aanbieden.

Ik blijf alvast klant en hoop het beste.
De kans van opsplitsing lijkt me klein, de grote bestaande vaste base is een enorme meerwaarde voor mobiel, slechts een kleine fractie van onze vaste klanten hebben mobiel bij ons. Maar goed, het ligt niet in mijn handen (spijtig genoeg, of gelukkig?)
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dikke pluim voor jou en je team alvast dat jullie bezig blijven voor de klant. Zelf heb ik ooit in een gelijkaardige situatie gezeten en dat was een verschrikkelijk moeilijke periode. Donkere wolken en erin blijven geloven is niet altijd evident!
Merci en keep on going!
Orange Go Extreme
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”