Ik heb ingeschreven !
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Na 6 telefoontjes naar hun inlichtingendienst, en na veel vragen hier op dit forum heb ik vandaag me online ingeschreven voor hun "all in".
Aansluiting waarschijnlijk begin januari.
Uiteraard laat ik jullie iets weten als ik het heb en hoe het werkt ....
Aansluiting waarschijnlijk begin januari.
Uiteraard laat ik jullie iets weten als ik het heb en hoe het werkt ....
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Sorry dat je het zo ziet, maar m.i. waren de anderen topics mee vragen over wat het aanbod nu precies inhield en wat wel of niet inbegrepen was.
Dit is toch iets helemaal anders. Ik heb nu beslist en hoop hier (samen met anderen) mijn hopelijk positieve ervaringen te kunnen neerpennen.
Dit is toch iets helemaal anders. Ik heb nu beslist en hoop hier (samen met anderen) mijn hopelijk positieve ervaringen te kunnen neerpennen.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
En het maakt toch niks uit voor de database...rapweg schreef:tegen dat het zover is zullen er wederom 5 nieuwe topics zijn dus idd vrij useless imo : )
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
dietervanb schreef:Na 6 telefoontjes naar hun inlichtingendienst, en na veel vragen hier op dit forum heb ik vandaag me online ingeschreven voor hun "all in".
Aansluiting waarschijnlijk begin januari.
Uiteraard laat ik jullie iets weten als ik het heb en hoe het werkt ....
allé jong,
na zoveel negativisme in het onderwerp naar aanleiding van deze aanbieding...
"Heb er in feite geen behoefte aan"
"Het voorstel van Versatel zal zeker niet veelgoedkoper zijn dan always more+discovery.
Nog een leuk weetje : als je Discovery neemt en je belt niet meer via je telefoon krijg ja na enkele maanden een bericht van Belgacom dat ze vastgesteld hebben dat je niet meer belt via hun netwerk. Ze denken dat je dan je GSM gebruikt want ze wijzen er op dat discovery nog altijd per minuut goedkoper is dan GSM, en om dat te promoten mag je 2 maand na elkaar telkens een half uur gratis bellen ...."
"Inderdaad ! Prijzen zoals in Nederland.
Dat voor 29,99 euro/maand.
ADSL-PLUS bij versatel.nl
Teken ik direct voor"
En toch neem je het nu ...???
Maar allé, 't is niks...iedereen kan van gedacht veranderen
1 ding is zeker:
We zullen allemaal van dat nieuw abonnementje genieten
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
- Locatie: Roeselare-Beveren
- Bedankt: 1 keer
dietervanb schreef:Na 6 telefoontjes naar hun inlichtingendienst, en na veel vragen hier op dit forum heb ik vandaag me online ingeschreven voor hun "all in".
Aansluiting waarschijnlijk begin januari.
Uiteraard laat ik jullie iets weten als ik het heb en hoe het werkt ....
Ik heb mij vandaag (21/11/05) telefonisch ingeschreven via 02/6080800 (versatel nummer) voor tele2 All-in ! Ik heb reeds 5 maand versatel adsl always more. Mevrouw zei dat het 6 tot 8 weken ging duren vooral installateur zal komen. Ze gaan mij opbellen voor de precieze datum af te spreken eens het ongeveer zover is. Dus in het slechtste geval zal ik pas 21/01/05 all-in hebben. Blijkbaar een groot succes aangezien de wachttijd.
Dit ter info voor de mensen die ook interesse hebben in het produkt
Bij mij is activering voorzien ten laatste in de week van 19 december.
Bij de bevestigingsbrief zit een link om je bestelling op te volgen:
http://www.tele2.be/mijntele2
die werkt bij mij niet. Of bij iemand anders wel?
Bij de bevestigingsbrief zit een link om je bestelling op te volgen:
http://www.tele2.be/mijntele2
die werkt bij mij niet. Of bij iemand anders wel?
Shaoty schreef:Bij mij is activering voorzien ten laatste in de week van 19 december.
Bij de bevestigingsbrief zit een link om je bestelling op te volgen:
http://www.tele2.be/mijntele2
die werkt bij mij niet. Of bij iemand anders wel?
Ook ik heb een brief gehad, activering voorzien in de week van 19 december 2005.
Inderdaad de mijntele2-link werkt ook bij mij niet.
die ga idd ni, ga gewoon naar www.versatel.be > mijn versatel en inlogge, dan krijgde wa info, bv ik krijg bij orderstatus:
TELE2 All In
Wij verwerken momenteel uw bestelling.
TELE2 All In
Wij verwerken momenteel uw bestelling.
FST schreef:die ga idd ni, ga gewoon naar www.versatel.be > mijn versatel en inlogge, dan krijgde wa info, bv ik krijg bij orderstatus:
TELE2 All In
Wij verwerken momenteel uw bestelling.
bij mij marcheert enkel webmail; als ik probeer in te loggen bij mijn versatel gebeurt er niks; geen melding of wat dan ook
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Shaoty schreef:Bij mij is activering voorzien ten laatste in de week van 19 december.
Bij de bevestigingsbrief zit een link om je bestelling op te volgen:
http://www.tele2.be/mijntele2
die werkt bij mij niet. Of bij iemand anders wel?
En ik heb nog steeds geen brief met id aangekregen...normaal ging die in 3 a 4 dagen aankomen
Daarstraks even gebeld en ze zeiden dat 't 11 dagen kan duren
ik heb mij op goede dinsdag de 15e gelijk ingeschreven
zeer raar...
Ik heb die standaardbrief ook ontvangen en daar wordt ook vermeld dat de installatie ten laatste in de week van 19/12/05 wordt geactiveerd.
Maar als ik inlog op "mijntele2" en klik op order status zie ik een datum van 09/12/05...
Spannend....
Maar als ik inlog op "mijntele2" en klik op order status zie ik een datum van 09/12/05...
Spannend....
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Bij komen ze de week van 11 december.
Nog een tip als de installateur komt : doe onmiddellijk een speedtest.
Weet je direct wat de connectie waard is.
Vraag eventueel nu reeds aan je buren of ze er ook eentje doen (om het even bij welke provider ze zitten), dan kan je vergelijken.
Mijn buur is bij skynet en hij haalt gemiddeld : 3404kbit/s
or 426kbyte/s. Dus moeten ze niet afkomen met lagere snelheid omdat ik te ver van een centrale zou wonen. Buur woont 20 meter verder.
Nog een tip als de installateur komt : doe onmiddellijk een speedtest.
Weet je direct wat de connectie waard is.
Vraag eventueel nu reeds aan je buren of ze er ook eentje doen (om het even bij welke provider ze zitten), dan kan je vergelijken.
Mijn buur is bij skynet en hij haalt gemiddeld : 3404kbit/s
or 426kbyte/s. Dus moeten ze niet afkomen met lagere snelheid omdat ik te ver van een centrale zou wonen. Buur woont 20 meter verder.
- sgt
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
- Locatie: heusden-zolder
- Contacteer:
ik heb mij de 22ste ingschreven en heb nog steeds geen brief ontvangen.
Er werd me toen gezegd rond de 19de komen ze installeren.
juist naar dat 070 nr gebeld en ze zeiden dat dat normaal was door het massaal aantal inscrhijvingen.
dan hadden ze toch wel even moeite kunnen doen om dat toch even te controleren ipv gewoon mijn gsm nr te vragen.
krijg gewoon als antwoord de brief gaat zeker toekomen en daar moet je dan een 070nr voor betalen.
daar ben ik dan erg veel mee geholpen
En als er zo massaal op wordt ingschreven denk ik dat de kans ook erg groot is dat er wel eens problemen kunnen optreden met de verbinding zelf.
Er werd me toen gezegd rond de 19de komen ze installeren.
juist naar dat 070 nr gebeld en ze zeiden dat dat normaal was door het massaal aantal inscrhijvingen.
dan hadden ze toch wel even moeite kunnen doen om dat toch even te controleren ipv gewoon mijn gsm nr te vragen.
krijg gewoon als antwoord de brief gaat zeker toekomen en daar moet je dan een 070nr voor betalen.
daar ben ik dan erg veel mee geholpen
En als er zo massaal op wordt ingschreven denk ik dat de kans ook erg groot is dat er wel eens problemen kunnen optreden met de verbinding zelf.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
dietervanb schreef:Bij komen ze de week van 11 december.
Nog een tip als de installateur komt : doe onmiddellijk een speedtest.
Weet je direct wat de connectie waard is.
Vraag eventueel nu reeds aan je buren of ze er ook eentje doen (om het even bij welke provider ze zitten), dan kan je vergelijken.
Mijn buur is bij skynet en hij haalt gemiddeld : 3404kbit/s
or 426kbyte/s. Dus moeten ze niet afkomen met lagere snelheid omdat ik te ver van een centrale zou wonen. Buur woont 20 meter verder.
... dat zijn inmiddels ook ongeveer de waardes die ik hier heb. Mijn status vertoonde tot gisteren "VOIP nog niet geactiveerd", nu staat er iets van "All in Actief vanaf 04/12". Maar zoals ik al gezegd heb, mijn "Versatel Always" is al enkele dagen geleden naar een 4mb/s sync gesprongen, en ik zit nu dus op een soort 4mb/s-Always-More situatie.
Ben eens benieuwd of ik iets van Tele2 hoor _voor_ de standaard 19/12 datum, maar het maakt me eigenlijk niet zo veel uit : met deze verbinding kan ik _heel goed_ leven.
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
sgt schreef:ik heb mij de 22ste ingschreven en heb nog steeds geen brief ontvangen.
Er werd me toen gezegd rond de 19de komen ze installeren.
.
OEF....ik dacht al dat ik de enige was
ik heb zelfs de 15e ingeschreven...als 1 vd 1sten
tzal dan wel in orde komen zeker...??
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik heb me ook ingeschreven in het eerste uur dat dit abo online kwam
Adsl signaal volgens "mijn Tele 2" zou al actief moeten zijn sinds 30/11/2005. Brief heb ik inmiddels ook al ontvangen, maar men heeft mij nog niet gecontacteerd voor een afspraak.
Bij die brief zat wel iets grappig:
Twee stickers met belgacom en een rode lijn door die je dan op de brievenbus moet plakken , foto van nemen en doormailen nr [email protected] !
Adsl signaal volgens "mijn Tele 2" zou al actief moeten zijn sinds 30/11/2005. Brief heb ik inmiddels ook al ontvangen, maar men heeft mij nog niet gecontacteerd voor een afspraak.
Bij die brief zat wel iets grappig:
Twee stickers met belgacom en een rode lijn door die je dan op de brievenbus moet plakken , foto van nemen en doormailen nr [email protected] !
spacekiek schreef:Bij die brief zat wel iets grappig:
Twee stickers met belgacom en een rode lijn door die je dan op de brievenbus moet plakken , foto van nemen en doormailen nr [email protected] !
Een adres waar men "oneerlijke handelspraktijken" kan melden...
Want ik denk dat het onwettig is wat die proberen met hun stickers!
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik zie niet in wat daar onwettig aan is.
De wet bepaalt wel dat je geen leugenachtige informatie over je concurrentie mag verspreiden (bv. lijnen Belgacom is niet stabiel ofzo), maar voor de rest is alles toegelaten.
Je mag gerust vergelijken.
Trouwens : dit is geen reclame, maar een wedstrijd.
Tegen welk artikel van de wet op de handelspratijken druist dit in volgens jou ?
De wet bepaalt wel dat je geen leugenachtige informatie over je concurrentie mag verspreiden (bv. lijnen Belgacom is niet stabiel ofzo), maar voor de rest is alles toegelaten.
Je mag gerust vergelijken.
Trouwens : dit is geen reclame, maar een wedstrijd.
Tegen welk artikel van de wet op de handelspratijken druist dit in volgens jou ?
Onder het mom van een wedstrijd mag dus alles volgens jou mening?dietervanb schreef:Ik zie niet in wat daar onwettig aan is.
Wie is de eigenlijke afzender van dat bericht, "mijn Tele 2" . Een concurent van BGC dus, of ben ik verkeerd?.
Twee stickers met belgacom en een rode lijn door die je dan op de brievenbus moet plakken
Indien het in het verkeerde keelgat schiet bij BGC hebben die zeker Unizo niet nodig, die hebben zelf wel hun experts in de rechten daarvoor.
Wie met grof geschut schiet, moet niet verwonderd zijn als hij het deksel op de neus krijgt.
Maar misschien zijn ze bij BGC nogal tolerant ?
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Blij zullen ze er bij Belgacom zeker niet mee zijn, maar daarom is het nog niet onwettelijk.
Wees maar gerust dat Tele2 ook wel juristen in dienst heeft die eerste wel nagegaan zijn of dergelijke actie wel kon.
Wees maar gerust dat Tele2 ook wel juristen in dienst heeft die eerste wel nagegaan zijn of dergelijke actie wel kon.
Bij die brief zat wel iets grappig:
Twee stickers met belgacom en een rode lijn door die je dan op de brievenbus moet plakken , foto van nemen en doormailen nr [email protected] !
Same here (zo ziet ie eruit:)
Ik heb ook ingeschreven en ga het gewoon proberen.
Nu ben ik bij telenet geen enkele klacht maar veel te duur in vergelijk met onze buurlanden.
Ik woon in de grensstreek met Nederland en werk daar ook,weet ook ongeveer wat je daar voor voordeel kunt halen op o.a. gsm gebied,sateliet tv,supermarkt artikelen enz. enz.(veel zaken zijn ook hier beterkoop)
Maar ons loon gaat nagenoeg niet omhoog en alles wordt duurder(ook al bericht van je hospitalisatie verz. gehad?)Nou ik baal er allemaal goed van, dus ik zoek het allemaal goed uit.
Ik ben benieuwd nog geen post gehad van tele2 na 6 dagen en wordt 21 dec. gebeld.In het begin zullen ze zeker aanloop problemen hebben.
Ook is toegezegd dat het telenet abonnament door tele2 wordt opgezegd.
Op hun site staat toch dat ze dat alleen voor Belgacom abonnees doen ?
Ik hou jullie op de hoogte en voor meer aankoop tips mail mij maar Groeten van een Neder Belg.
Nu ben ik bij telenet geen enkele klacht maar veel te duur in vergelijk met onze buurlanden.
Ik woon in de grensstreek met Nederland en werk daar ook,weet ook ongeveer wat je daar voor voordeel kunt halen op o.a. gsm gebied,sateliet tv,supermarkt artikelen enz. enz.(veel zaken zijn ook hier beterkoop)
Maar ons loon gaat nagenoeg niet omhoog en alles wordt duurder(ook al bericht van je hospitalisatie verz. gehad?)Nou ik baal er allemaal goed van, dus ik zoek het allemaal goed uit.
Ik ben benieuwd nog geen post gehad van tele2 na 6 dagen en wordt 21 dec. gebeld.In het begin zullen ze zeker aanloop problemen hebben.
Ook is toegezegd dat het telenet abonnament door tele2 wordt opgezegd.
Op hun site staat toch dat ze dat alleen voor Belgacom abonnees doen ?
Ik hou jullie op de hoogte en voor meer aankoop tips mail mij maar Groeten van een Neder Belg.
Ook is toegezegd dat het telenet abonnament door tele2 wordt opgezegd.
Op hun site staat toch dat ze dat alleen voor Belgacom abonnees doen
Ik heb toen eens gebeld naar de helpdesk, en die zei dat ze dat bij telenet doen, ze zeggen TN op gelijk met de start van TELE2 abo ofzoiets heb ik er van verstaan
Het zal wel fup worden want anders kan je een dikke 1265GB downloaden per maand en dat zal geen enkele provider leuk vinden. Dat is dan wel gerekend aan 4Mbps 24/7. Als alle gebruikers dit doen dan komt er misschien al vlug een limiet van 100GB bv.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Daar valt mee te leven : 100 GB/maand.
ZIt nu met always more aan ong 70 a 80...
Het is me al opgevallen dat de versatel meter tilt slaat als je meer dan 4 gig in 1 sessie download. Dan begint hij gewoon terug aan nul.
Dus eigenlijk zit ik aan 90 a 100 gig, maar volgens de meter 70 a 80
Ik denk dat ze er van uitgingen dat je met die lage snelheid geen 4 gig in 1 sessie zou binnenhalen ....
ZIt nu met always more aan ong 70 a 80...
Het is me al opgevallen dat de versatel meter tilt slaat als je meer dan 4 gig in 1 sessie download. Dan begint hij gewoon terug aan nul.
Dus eigenlijk zit ik aan 90 a 100 gig, maar volgens de meter 70 a 80
Ik denk dat ze er van uitgingen dat je met die lage snelheid geen 4 gig in 1 sessie zou binnenhalen ....
hmm, vermoedelijk als hij echt bij meer dan 4 gig verkeerd loopt zou het kunnen dat ze een programeerfoutje gemaakt hebben.
4 gig komt overeen met 4294967296 bytes en is gelijk aan 2^32 ofwel een integer dat in het programmeren gebruikt wordt. Als die aan zijn maximum is gekomen begint dat terug vanaf nul of er treed ergens een fout op. Valt te zien of er bij opgeteld wordt of er ineens een veel te groot getal in die integer gestoken wordt. Misschien gemakkelijk om te achterhalen als je 6 gig downt en er dan 2 gig bijkomt op de meter. Maar wat bedoel je met die sessie? Een bestand van meer dan 4gig of restart van computer of download van 1 computer of ...
4 gig komt overeen met 4294967296 bytes en is gelijk aan 2^32 ofwel een integer dat in het programmeren gebruikt wordt. Als die aan zijn maximum is gekomen begint dat terug vanaf nul of er treed ergens een fout op. Valt te zien of er bij opgeteld wordt of er ineens een veel te groot getal in die integer gestoken wordt. Misschien gemakkelijk om te achterhalen als je 6 gig downt en er dan 2 gig bijkomt op de meter. Maar wat bedoel je met die sessie? Een bestand van meer dan 4gig of restart van computer of download van 1 computer of ...
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
BungaMan schreef:Het zal wel fup worden want anders kan je een dikke 1265GB downloaden per maand en dat zal geen enkele provider leuk vinden. Dat is dan wel gerekend aan 4Mbps 24/7. Als alle gebruikers dit doen dan komt er misschien al vlug een limiet van 100GB bv.
Waarom zou het FUP moeten worden? De formules van Versatel hebben dit ook nooit gekregen. Bij Versatel is het altijd al ECHT unlimited geweest
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Dat zullen er in Belgie al niet teveel zijn. Misschien die paar gelukzakken die RealDSL hebben kunnen nemen? Nuja, Versatel kon het waarschijnlijk limietloos houden doordat de downstream lijkt op een 'light' formule.
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
- Locatie: Roeselare-Beveren
- Bedankt: 1 keer
BungaMan schreef:Niet dat ik je niet wil geloven maar ik zou toch graag getuigenissen zien van mensen die bijna iedere maand over de 300 gig versluizen.
ik zit ongeveer elke maand aan +- 300GB, met always more...
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
BungaMan schreef:hmm, vermoedelijk als hij echt bij meer dan 4 gig verkeerd loopt zou het kunnen dat ze een programeerfoutje gemaakt hebben.
4 gig komt overeen met 4294967296 bytes en is gelijk aan 2^32 ofwel een integer dat in het programmeren gebruikt wordt. Als die aan zijn maximum is gekomen begint dat terug vanaf nul of er treed ergens een fout op. Valt te zien of er bij opgeteld wordt of er ineens een veel te groot getal in die integer gestoken wordt. Misschien gemakkelijk om te achterhalen als je 6 gig downt en er dan 2 gig bijkomt op de meter. Maar wat bedoel je met die sessie? Een bestand van meer dan 4gig of restart van computer of download van 1 computer of ...
Ik bedoel met 1 sessie : onafgebroken.
Het is zoals je aangeeft : als ik 6 gig download geeft hij er 2 aan.
Dan download je via ftp? Ik vermoed dat er een teller bijgehouden wordt (die accumuleert) per unieke verbinding. Als je van ftp download kan je met 1 verbinding al je downloads doen (via data connectie). Als er andere protocollen zijn die een data connectie openhouden voor meerdere downloads dan zal het werken.
Zo zie je maar weer dat de 32bit architechtuur verouderd is he
PS: ik hoop er niet op dat omdat nu veel volk er bij komt en prolly een hoop leechers tussen zitten die tege 4mbit downen constant dat ze na bepaalde tijd een limiet ofzo gaan invoeren....
PS: ik hoop er niet op dat omdat nu veel volk er bij komt en prolly een hoop leechers tussen zitten die tege 4mbit downen constant dat ze na bepaalde tijd een limiet ofzo gaan invoeren....
Mijn vader heeft eergisteren ook de brief gekregen waarin stond dat de installateur in de week van de 19de contact zal opnemen. Ook stond erin dat de overschakeling van het huidige Scarlet (eigenlijk Tiscali [eigenlijk Wanadoo]) netwerk naar het Versatel netwerk al eerder kon gebeuren, maar dat hij dan zonder problemen nog op internet kon met zijn nieuwe Tele2 login. Diezelfde dag stopte zijn internet inderdaad al met werken.
Ben langsgegaan, en ook met de nieuwe code lukte het niet. Nog een hoop lijntesten gedaan, modem gewisseld tussen PPPoE en PPPoA, ... Na een telefoontje met Scarlet bleek dat we wel degelijk al overgezet waren. Tele2 gebeld, en die zeiden dat ze de nieuwe login zo snel mogelijk werkend gingen krijgen.
Gisteren werkte die echter nog altijd niet. Omdat mijn zuster Versatel heeft, dacht ik dan maar eens te proberen met haar login, om toch al zeker te zijn of we op het juiste netwerk aangeschakeld zaten. Nog voor ik dat deed echter, zag ik dat haar login heel erg gelijkend was aan die van mijn vader (logisch, tele2=versatel). Mijn vaders login eindigde echter op @tele2allin.be, terwijl die van haar natuurlijk @versatel.be was. Dan maar eerst eens met mijn vaders geprobeerd, maar met @versatel.be. En ja hoor, alles werkt nu.
Zijn wij een geïsoleerd geval? Of heeft Tele2 werkelijk op alle brieven verkeerdelijk @tele2allin.be gezet of vergeten die reeks logins te activeren?
Ben langsgegaan, en ook met de nieuwe code lukte het niet. Nog een hoop lijntesten gedaan, modem gewisseld tussen PPPoE en PPPoA, ... Na een telefoontje met Scarlet bleek dat we wel degelijk al overgezet waren. Tele2 gebeld, en die zeiden dat ze de nieuwe login zo snel mogelijk werkend gingen krijgen.
Gisteren werkte die echter nog altijd niet. Omdat mijn zuster Versatel heeft, dacht ik dan maar eens te proberen met haar login, om toch al zeker te zijn of we op het juiste netwerk aangeschakeld zaten. Nog voor ik dat deed echter, zag ik dat haar login heel erg gelijkend was aan die van mijn vader (logisch, tele2=versatel). Mijn vaders login eindigde echter op @tele2allin.be, terwijl die van haar natuurlijk @versatel.be was. Dan maar eerst eens met mijn vaders geprobeerd, maar met @versatel.be. En ja hoor, alles werkt nu.
Zijn wij een geïsoleerd geval? Of heeft Tele2 werkelijk op alle brieven verkeerdelijk @tele2allin.be gezet of vergeten die reeks logins te activeren?