Aan de EV rijders ...

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Digicafé
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 apr 2022, 11:29
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

Alles wat je aanhaalt mag uiteraard !
Maar je kan dan best niet zo verrast uit de hoek komen als je voor arrogante, navelstarende betweter wordt versleten.
Of je dat bent weet ik niet, voordeel van de twijfel - maar het staat wel als een paal boven water dat je zo overkomt.

Dus die reacties van jou op de reacties van anderen zijn overbodig, altijd hetzelfde en bevestigen alleen het beeld dat hier ontstaat.

Voor de rest vind ik dat je tussenkomsten er best mogen zijn, vaak hééél waardevol en steeds persoonlijk doorvoelt en ja, dat mag ! dat moet !
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Akkoord … :beerchug: zelfs over de waardevolle reacties. Ik begon me alleen te storen aan arrogantie. Je begint altijd over keuzes, maar tussen de lijnen merk je (lijkt het) dat je de keuzes veroordeeld en de klachten of opmerkingen van een ander niet aanvaard omdat ze de slechtere keuze gemaakt hebben. Diplomatisch kan je dat al niet noemen, het komt inderdaad enorm arrogant over.

PS: Mensen die mij IRL kennen zouden mij waarschijnlijk nu hypocriet noemen, maar ok :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik kan ivob zijn bijdragen meer dan pruimen, meestal ben ik er dan ook grotendeels mee eens. De reacties komen vooral omdat hij steevast dezelfde bochten afsnijdt waardoor iemand de indruk kan krijgen dat het inderdaad puur een zaak is van keuzes terwijl het soms niet zo eenvoudig is. Hij heeft dat al wat ingezien en ik merk dat ook aan zijn reacties waarbij hij deze nuancering nu soms toevoegt maar soms gaat hij weer uit dezelfde bocht.

Ik denk dus niet dat hij het slecht bedoelt maar dat hij gewoon wat vooruit wil gaan en daarbij enkele nuances vergeet.

Dat zijn eigen systeem (HE) niet perfect is heeft hij al meermaals toegegeven dus zijn keuzes zijn ook niet perfect. Ik zou het veel erger vinden mocht dat echt zo zijn :lol:

Anderzijds denk ik ook dat velen zich storen aan het feit dat de soms radicale keuzes van ivob ons tonen dat er wel degelijk een alternatief bestaat. Ja, dat kan niet voor iedereen maar wel voor veel meer mensen dan zij die nu die keuze maken. Hij wekt dus mogelijk ergernis op niet omdat hij het fout heeft maar net omdat hij het niet fout heeft en ons een spiegel toont. Net zoals bij echte spiegels schrikken mensen dan soms :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”