Orange TV bevindingen

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 57 keer

Is wel nieuw in de zin dat dit nu ook de app is die samen met de nieuwe decoder moet gebruikt worden, zoals bij telenet ook het geval is
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

Misschien moet je eerst over schakelen naar tv light en dan een maandje later terug naar standaard tv en hopen de box te krijgen met zelfde app.

Alleen weet je niet wat je krijgt..
En is de box en zijn werking nog een misterie of het überhaupt wel werkt en verbetering is voor jouw specifieke gebruikspatroon.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Hakki schreef:Misschien moet je eerst over schakelen naar tv light en dan een maandje later terug naar standaard tv en hopen de box te krijgen met zelfde app.
Al dat gedoe (box opsturen etc) om die experimentele box te krijgen ?

Misschien beter even wachten tot de kinderziektes eruit zijn :-)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

wat ik me afvraag en nergens vind : hoeveel kan je opnemen ? 200u zals telenet 400u zoals proximus
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

'k vind het maf dat in *geen enkel* van die TV-via-app aanbiedingen je een deftig engelstalig aanbod hebt.

Blijkbaar geen markt voor... of de licenties te duur?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
levi1700
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 5 keer

proximusboyke schreef:wat ik me afvraag en nergens vind : hoeveel kan je opnemen ? 200u zals telenet 400u zoals proximus
De bronnen spreken van 200h
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Op Orange Community:
"Ik kan in ieder geval bevestigen dat er een nieuwe decoder is. Vandaag "vers" geïnstalleerd. Nieuwe klant voor TV
Dat was tot nu toe voor mij een groot struikelblok om over te schakelen.
Ik kom van de telenet tv box.

Beide bewaren opnames in de cloud. Orange "slechts" 2 simultane opnames, bij telenet meerdere (niet getest hoeveel). Dat lijkt mij iets dat Orange wel in de toekomst moet kunnen aanbieden.

Orange draait op Android. Apps te installeren, behalve Netflix zoals reeds aangegeven. Zou met prijsstelling te maken hebben volgens de technieker.
Bij Orange geen terugkijk tv , maar dat lijkt mij deels oplosbaar door de individuele apps (VTM go,vrt nu ,...) te installeren.

Voor-en nadelen aan beide systemen dus.

Maar eerste indruk is best ok.

Wie weet wat er mij de komende periode op zal vallen"
************
adsl-bc
"Nous sommes clients Orange (B2B) depuis deux jours maintenant et ils nous ont installé ce nouveau décodeur.

Je confirme toutes les informations reprises dans le post précédent. Au niveau de la télécommande, je ne sais pas si elle est bluetooth ou radio mais elle fonctionne en tout cas avec le décodeur dans un meuble fermé. Elle permet également en effet de piloter le décodeur à la voix et ça fonctionne plutôt pas mal.
Concernant Netflix, je confirme qu'il est indisponible malgré l'accès au Google Play Store (bridé donc).

Au niveau de l'interface, c'est très (trop) sobre mais je n'ai noté aucune latence entre l'action faite et la réaction du décodeur (contrairement à la box évasion de VOO).

Il est même possible d'utiliser Stadia directement via le décodeur pour ceux qui apprécient le Cloud Gaming.

Si vous avez des questions, n'hésitez pas!"
levi1700
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 5 keer

Eindelijk iets officieel op de Orange site gevonden:

“Nieuwe decoder, nieuwe functies
Onze nieuwe interface is gebaseerd op het Android TV-ecosysteem, en maakt het mogelijk om rechtstreeks toegang te krijgen tot de verscheidene programma’s die je wilt (via native applicaties zoals VRT NU, VTM GO, Streamz en You Tube) en in 4K-kwaliteit te bekijken.”

Ze willen dit duidelijk nog kleinschalig houden.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

levi1700
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 5 keer

Ja, zie het nu ook, blijkbaar toch een persbericht op sites als techpulse ed
Is me ontglipt, vond op Orange.be niets terug
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

allicht een decoder om ver van weg te blijven (verhindering van doorspoelen reclame)?

net zoals bij telenet de nieuwe decoder Niet en de oude decoder wel nog reclame kan doorspoelen
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Alleen jammer dat de oude decoder zo'n stuk antiek is
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

https://corporate.orange.be/nl/news-med ... v-beleving

En vooral niet te vergeten. Ze vragen 49 euro om bestaande klanten te laten switchen. (contact opgenomen met support)
Wat hadden we ook weer verwacht...
Laatst gewijzigd door beont op 14 mar 2022, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

En wat dacht je van mijn bericht 12.16 u.? :eek:
satsurfer schreef:(kleinschalig?) persbericht
https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... en-streamz
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

profke schreef:allicht een decoder om ver van weg te blijven (verhindering van doorspoelen reclame)?

net zoals bij telenet de nieuwe decoder Niet en de oude decoder wel nog reclame kan doorspoelen
Waar heb je die info gevonden?

Hoeveel je kan opnemen in de cloud staat er ook niet bij.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

ik heb geen info gevonden.

Ik lees enkel de pers.

1-) alle TV-distributeurs hebben beloofd om op termijn reclame ondoorspoelbaar te maken
2-) de Android-based BOX van telenet is de eerste die voor telenet erin slaagt om dat ook af te dwingen...
3-) de nieuwe decoder van orange is Android based.


intussen vind ik dit:

https://datanews.knack.be/ict/nieuws/or ... 46251.html
* 60 dagen retentietijd voor opnames
* telenet heeft bij zijn nieuwe decoder ineens reclame ondoorspoelbaar gemaakt, orange zet die stap nog niet.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

Bij de zenders schijnen ze niet te begrijpen dat men de mensen richting piraterij duwt met die achterlijke praktijken. Echt niemand zit te wachten op geforceerde reclame.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ja, en als iedereen kan doorspoelen. Waarom zou bedrijf dan nog investeren in reclame, als geen kat kijkt. Denk je dat die acteurs/crew in Vlaamse series gratis werken?
Commerciële zenders krijgen geen subsidies of zo.
Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Men heeft reclame zelf kapotgemaakt door te overdrijven. Nu niemand het nog kan verdragen gaat men het verplichten :bang:

Mensen hebben geen zeeën van tijd en de helft van uw avond verspillen aan brol die je niet wil is geen fun. Mensen zoeken dus alternatieven. Netflix biedt een groot aanbod zonder reclame en dat werkt omdat dit beantwoord aan wat de mensen willen. De zenders willen gewoon de klanten verplichten te kijken naar waar zij aan verdienen. Surprise, de klanten gaan lopen.

Het reclamemodel werkt als je redelijk blijft. De content moet in verhouding staan van de moeite/kost. Nu zijn programma's opvulsel tussen de reclame. 4 onderbrekingen van vele minuten is onuitstaanbaar. Mensen gaan met 2 werken en tijd is kostbaar geworden. wil je een programma van 50 minuten zien dan wil je geen anderhalf uur kwijt zijn met steeds dezelfde kinderlijke onzin om u brol te verpatsen.

Ze zouden beter werken aan iets dat wel beantwoordt aan de vraag van vandaag. Een gegroepeerd en gebruiksvriendelijk aanbod tegen betaling maar zonder reclame en met opnamemogelijkheid. Kijken naar wat je wil, wanneer het u past.

De zenders hebben zichzelf in de voet geschoten door te weinig aandacht voor kwaliteit. Nu er vrijere keuze is kiezen mensen voor alternatieven, zeker als deze reclamevrij zijn. Mensen zetten hun TV aan voor entertainment en info, niet voor reclame. Voor kwaliteit zal er een markt zijn en kwaliteit kan je ook elders slijten.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

satsurfer schreef:Ja, en als iedereen kan doorspoelen. Waarom zou bedrijf dan nog investeren in reclame, als geen kat kijkt. Denk je dat die acteurs/crew in Vlaamse series gratis werken?
Commerciële zenders krijgen geen subsidies of zo.
Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.


mmm digitale vooruitgang ???? doorspoelen met videorecorder geen probleem.
opnames starten en stoppen als ze daadwerkelijk starten en stopten .
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

satsurfer schreef: Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.
Betalen om niet naar reclame te moeten kijken, gij zijt goed gij :bang:

Mijn vrouw kijkt af en toe wel eens naar TLC. Qua reclame moet dat zowat de irritantste zender zijn op de kabel. In de populaire programma's om de 10' dezelfde advertentierommel, dan ook nog eens gevolgd door 5 keer of meer in hetzelfde uur dezelfde trailers voor dezelfde programma's.

Als dat ooit "betalend" (of niet meer doorspoelbaar) zou zijn, houdt die zender nog nul kijkers over en kan die evengoed verdwijnen.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

satsurfer schreef:Ja, en als iedereen kan doorspoelen. Waarom zou bedrijf dan nog investeren in reclame, als geen kat kijkt. Denk je dat die acteurs/crew in Vlaamse series gratis werken?
Commerciële zenders krijgen geen subsidies of zo.
Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.
Dat hun businessmodel volledig fout zit is hun eigen schuld, niet die van de consument. Nogmaals, die reclame interesseert niemand.
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer
Contacteer:

De eerste 60 seconden in een opname is niet doorspoelbaar, de rest van de opname wel, is dat zo een ramp???
Ik gebruik dit al zo een aantal weken met opnames,
Enige dat niet doorspoelbaar is zijn op aanvraag programma’s die je gratis kan bekijken maar niet hebt opgenomen, dat is alles.
Je wordt dat na een tijdje gewoon van je opnames de eerste 60 seconden niet te kunnen doorspoelen, dan ga je naar de wc eens snel of haal je een snackje of drankje.
Wordt hier ferm overdreven toch.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

master-magic schreef:De eerste 60 seconden in een opname is niet doorspoelbaar, de rest van de opname wel, is dat zo een ramp???
Ik gebruik dit al zo een aantal weken met opnames,
Enige dat niet doorspoelbaar is zijn op aanvraag programma’s die je gratis kan bekijken maar niet hebt opgenomen, dat is alles.
Je wordt dat na een tijdje gewoon van je opnames de eerste 60 seconden niet te kunnen doorspoelen, dan ga je naar de wc eens snel of haal je een snackje of drankje.
Wordt hier ferm overdreven toch.
Je wordt veel gewoon als je zo gelaten bent als robijn van fleur en fijn maar de vraag is of je dat wil gewoon worden.

Als je telkens er reclame is een snack gaat halen weeg je na enkele weken een paar kilo meer.

Wat je krijgt is dat kijkers afhaken en gaan voor alternatieven. bekijk de topics hier eens over dat onderwerp, het is duidelijk in stijgende lijn. De tijd dat mensen zich in de zetel legden en alles keken wat hen geserveerd werd is voorbij.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Slim Telecom Advies op FB (smart sn verkoper) zegt: '20 programma's tegelijkertijd kunnen opnemen en VTM GO en VRT NU via de decoder om gemiste programma's opnieuw op te kunnen vragen. Geen terugkijk-tv meer nodig. :)'
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Iemand die al ervaring heeft met de nieuwe androidbox?
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

eens aan orange gevraagd en dit was hun antwoord :


Hey Kurt, op de nieuwe TV Box is er in principe geen limiet op het aantal programma's dat je tegelijkertijd kan opnemen. Er is enkel een limitatie voor opnames op de kanalen in eigendom van DPG Media (VTM, VTM 2, VTM 3, VTM 4, VTM Gold, VTM Kids). Hier kan je tergelijkertijd slechts 2 programmas simultaan opnemen. Mocht er nog iets zijn, je weet ons te vinden! Alvast een fijne dag verder.
-Bram.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Hoe zit het met de nieuwe tv box van orange?

Want ik zit wat te surfen op het net en ik vinde der niks over.

Ben mss van plan om over te schakelen, ik heb nooit zin om jarenlang bij een zelfde te blijven haha, is sterker dan mezelve, ik test graag alles uit.

En proximus hun internet is verdomd deze keer wel zeer stabiel hier maar hunne tv box heeft problemen met mijn aansluitingen hier , ook bij opnames spraak en tekst die nooit mee zijn en ik moet de decoder zowat iedere week stekker gaan uittrekken en als ik pech heb soms meer dan eens per week.
Maar hun internet zelf ligt hier nooit plat, is wel ongezien haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar 100 mbps die vaak nog iets minder ook is steekt wel een klein beetje want soms download ik iets en ondertussen cast ik bv iets naar de chromecast en die kan de snelheid niet aan soms.
En ik zou blijven mocht men zeggen volgende maand komt fiber bij je installeren maar dat zal er dit jaar al helemaal niet van komen.

Telenet kan ik ook gaan maar die zijn echt duur dus voorlopig geen optie.

Dus wie snel eens alle min en pluspunten wil opsommen van de tv box van orange ;).

Met de oude box had ik ook miserie; stekker ook uittrekken, die was pokketraag, de menu's waren ook niet snel, opnames slecht opgenomen waardoor ik soms een stuk miste of die zelfs niet eens opgenomen werden enz...

Dus ik hoop dan de nieuwe tv box beter zal zijn.

Bij de telenet tv box had ik dan weer veel problemen met opgenomen programma's in de cloud en ik kreeg te vaak de tekst dat het niet wilde afspelen ppfff. Dan sta je er mooi te staan. Ook soms een haperingetje tijdens je programma te bekijken en het geluid die effe 1-2sec wegviel, was vervelend.

Zijn dit ook zaken die je bij de orange tv box voor hebt?
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

Laat ons vooral weten hoe het gaat als je de overstap gemaakt hebt!
(hier nog oude digicorder, maar geen issues meer.. behalve traag)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Hakki schreef:Laat ons vooral weten hoe het gaat als je de overstap gemaakt hebt!
(hier nog oude digicorder, maar geen issues meer.. behalve traag)
Ik ga opt einde vd week een reviewke geven.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 op 18 mei 2022, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Zijn er mensen die met de oude box opeens problemen hebben? Onze box werkt(e) al jaren probleemloos, maar sinds deze week moeten we die zonder reden opeens 2x per dag hardresetten omdat die vastloopt. Is de box het aan het opgeven of hebben ze een slechte update doorgestuurd?
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Een nieuwe Android-decoder van Orange in bezit ?
Weet er iemand dan wie de fabrikant, welk model, type... ervan is.

Buiten wat foto's en wat het bakje doet vind je er weinig meer van terug.

Edit:
Dit zou het kunnen zijn:
https://www.androidtv-guide.com/pay-tv- ... e-belgium/
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Case32
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2021, 21:35
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

timmermc schreef:Een nieuwe Android-decoder van Orange in bezit ?
Weet er iemand dan wie de fabrikant, welk model, type... ervan is.

Buiten wat foto's en wat het bakje doet vind je er weinig meer van terug.

Edit:
Dit zou het kunnen zijn:
https://www.androidtv-guide.com/pay-tv- ... e-belgium/
Dit is het :wink:
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Ondertussen een weekje Orange.
Tot nu toe nog geen internetpanne gehad, nog nikske.
Kwaliteit vd tv zenders zijn op mijn oled heel mooi en beter dan bij proximus.

De nieuwe decoder is beter dan de oude en sneller maar perfect dat nu ook niet, al ben ik nog het ene en andere aan het testen. Telkens ik de tv opzet en de decoder start start die decoder telkens opnieuw op: dat duurt ong 40sec a 1min eer ik eindelijk mijn tv zenders zie. Zet ik dan de decoder eens uit en de tv laatk aanstaan en ik zet de decoder terug aan dan krijg ik wel meteen mijn tv zenders te zien.
Ook nadien eens alles 100 min uitgezet, terug aangezet: decoder weer volledig heropstarten, beetje irritant maar ondertussen neemk mijn drinken of naar de wc nog snel en tegen dan ist oke haha. Ik heb een paar dingetjes veranderd in de instellingen maar of dat het probleem zal oplossen, geen idee, dat ga ik mss morgen teweten komen.

Nog een probleempke die ik heb: als ik eleven sports kijk dan vindk het raar dat de voetbal zo soms zeer kleine schokjes heeft? Zou toch gewoon vloeiend moeten zijn. Ik dacht tzal mss aan de coax kabel liggen, dus koop ik de beste coax kabel die er zou zijn maar dat lost het probleem niet op, zeer bizar.
Niet het mega storend is maar je ziet het wel.

Ik betaal nu weliswaar zonder Belgisch voetbal erbij nu ong 32 a 34€ minder dan bij proximus, zal nog groter verschil zijn vs telenet.
Ondanks een paar minpuntjes toch tevreden hier.

Ik heb ook back ups: mijn ouders hebben telenet en mijn broer proximus, via hunne inlog kan ik alles casten ;).
En heb ik ook bv terug kijk tv.

PS: zijn er nog mensen die hetzelfde voor hebben bij eleven sports?
En met dat opstarten vd decoder die toch altijd 40sec (of nog iets lznger) duurt??
Case32
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2021, 21:35
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

@Unicorn1: zet je tv box bij instellingen op 24/48 of 72 uur alvorens hij volledig uitgaat, dan start hij onmiddellijk op. Te vinden bij screensaver of dergelijke. Kan niet direct zeggen waar bij instellingen wegens niet thuis.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Case32 schreef:@Unicorn1: zet je tv box bij instellingen op 24/48 of 72 uur alvorens hij volledig uitgaat, dan start hij onmiddellijk op. Te vinden bij screensaver of dergelijke. Kan niet direct zeggen waar bij instellingen wegens niet thuis.
Gevonden thx....
;).
Ik dacht allee, wat scheelt er met die decoder haha.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”