Prijs en interesse peiling: computer met toebehoren

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Mijn ouders verhuizen en hebben een laptop aangeschaft .
De vaste pc is te groot om mee te nemen.
De vraag is dit nog verkoopbaar is en of er interesse voor zou kunnen zijn.

Tower:
MSI 7673
Intel i5-2500
4GB memory
DVD schrijver
500GB SSD (te bevestigen, zit zeker een ssd in, ben niet zeker van de grootte)(is vorig jaar vernieuw omdat vorige te klein werd)
AMD Radeon 6900
Logitech luidsprekers met Bas
Toetsenbord
Monitor iiyama Prolite 2273hds
Geen Windows

Is dit verkoopbaar?
Wat kan ik er voor vragen?
Is er interesse voor?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Dat zijn dingen waar ik maximaal 50 EUR voor zou durven vragen. Maar eigenlijk krijg je dat toch niet meer kwijt. Een i5-2500 is een cpu van 11j oud. Je gaat daar niemand een plezier mee doen. Een of andere ouder die er niks van kent zou dat nog durven kopen voor zijn kind(eren) om zich daarna bekocht te voelen.

Ik zou de ssd en de randapparatuur apart verkopen en de ‘bak’ bij het containerpark brengen. Zelfs Oxfam neemt dat niet meer aan.
Laatst gewijzigd door Sasuke op 28 mar 2022, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Sasuke schreef:Dat zijn dingen waar ik maximaal 50 EUR voor zou durven vragen. Maar eigenlijk krijg je dat toch niet meer kwijt. Een i5-2500 is een cpu van 11j oud. Je gaat daar niemand een plezier mee doen. Een of andere ouder die er niks van kent zou dat nog durven kopen voor zijn kind(eten) om zich daarna bekocht te voelen.

Ik zou de ssd en de randapparatuur apart verkopen en de ‘bak’ bij het containerpark brengen. Zelfs Oxfam neemt dat niet meer aan.

:lol:

Moet zeggen dat die, ondanks zijn specs, voor bureau toepassingen nog behoorlijk snel is.
Maar goed zal monitor/ ssd eruit halen.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”