Gezocht: iPad

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer

Hallo!

Helaas is het scherm van mijn kindje zijn iPad gebarsten. Het was een iPad 6de generatie.

Om wat kosten te besparen zelf een scherm gekocht en proberen installeren. Jammer maar de home knop is kapot en het touch scherm werkt maar deels. Op zoek naar een nieuwe iPad dus, en lesje geleerd om eens iemand in te schakelen ipv zelf te klungelen..

Iemand die een oudere iPad weg doet? Uiteraard vergoed ik correct.
Mag het basis opslag model zijn, en enkel WiFi is meer dan goed.

Bonus: in de buurt van Waregem / Deinze / Gent?
Ik zit namelijk dagelijks in het UZ Gent want mijn kindje zit op intensieve zorgen. Hopelijk ontwaakt hij nog deze week en zijn/een iPad zal goed zijn om hem te soms rustig te houden op momenten.
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ter info ... die van ons was ook compleet in barsten dat scherm. Maar wij hebben dan een full body protection hoes gekocht met een ingebouwde screenprotector ... je ziet dan nog wel alle barsten, maar de iPad is nog bruikbaar zonder dat je de barsten voelt.

Deze was het - 3j geleden gekocht en iPad wordt nog altijd gebruikt.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Ik heb hier nog een witte iPad mini WiFi die je gratis mag hebben.

Deze werkt nog perfect maar het is een gen 1 met iOS 9.3.5 waardoor een reeks actuele apps niet meer werken. Via wat gefoefel kun je nog Netflix installeren https://discussions.apple.com/thread/252514159 maar YouTube,… werken niet meer.

‘t beste gewenst voor je kindje

Johan
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”