Black friday 2021

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 22 keer

Heb eerst de caschback aangevraagd en daarna de speakers. Elke keer met dezelfde gegevens.
Twee keer een bevestigingsmail gekregen dat de aanvraag onderzocht wordt....

Of dat wil zeggen dat er ook écht een cashback gaat volgen & speakers is altijd afwachten natuurlijk
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Dan ga ik dat ook proberen. Alleen staat er enkel een cashback van 200 euro online, die van 100 is blijkbaar van proximus :-D
openaf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 1 keer

Een jas bij Otrium.nl gekocht en zopas gekregen. Zeer tevreden met mijn aankoop, was toen 44€ netto + 6€ verzending. Normaal prijs was 199€.
https://www.otrium.nl/product/classic-h ... cket-night
Gebruikersavatar
keerekeerweere
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 09 nov 2008, 10:47
Locatie: Opwijk
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 19 keer
Contacteer:

GlennB86 schreef:Afbeelding
https://www.amazon.de/gp/product/B07QZHQTVH/

Deze stond al een tijdje in mijn wishlist.
Ik heb al een switch staan met QSFP+ poorten maar mijn antieke Mellanox kaarten beginnen kuren te krijgen.
Nieuw met garantie is toch stukken beter dan afgedankt spul van Ebay plukken.
zie dat hij nu op 100,76 € staat.
Lijkt een intel X710 chipset te bevatten, kan dit overweg met SFP+ tranceivers om bvb 10Gbit te gebruiken ? 40Gb switch is misschien nog effe out-of-budget.
Fastic Subfastic VDSL 100/40 - BBox 3V+ - OPNSense - VOIP OVH on Fritz!Box 7390
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

devastator schreef:Hoe heb je dit aangevraagd ? Op de site van samsung staat enkel een actie voor de speakers (van telenet) of 100 cashback, maar geen actie die beide combineert.
Het waren 2 aparte acties. Die van 100 euro was enkel voor Black Friday, en dus voor aankopen ten laatste op 29 november. Al zou ik wel verwachten dat de pagina om het effectief aan te vragen nog online zou staan.

EDIT: zoals ik dacht staat de pagina dus inderdaad nog gewoon online. Zie hier : https://www.samsung.com/be/promo/ , en scroll naar beneden naar "Alleen nog registreren" waar je de promoties ziet die afgelopen zijn maar die je wel nog kunt aanvragen.
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

devastator schreef:Dan ga ik dat ook proberen. Alleen staat er enkel een cashback van 200 euro online, die van 100 is blijkbaar van proximus :-D
https://www.samsung.com/be/promo/promo/ ... J8YEQS2BLS
In de titel staat 200 euro ,als je de type s21 invoert komt er 100 euro cashback. (Enkel voor aankopen t/m 29 november)
Fr3dd13
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 nov 2021, 23:38

Google stadia controler + chromecast ultra ontvangen. Levering stond nochtans initieel pas voor half januari ... :banana:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Fr3dd13 schreef:Google stadia controler + chromecast ultra ontvangen. Levering stond nochtans initieel pas voor half januari ... :banana:
Ik was 't al vergeten dat ik de mijne eens moet uitproberen. Maar 't is eindelijk weekend :). Iemand recent nog 3 maand gekregen via die Lenovo gaming site ? Heb daar ook gepost, maar nog niets gekregen.
nbrys
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jun 2018, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Tomby schreef:
Fr3dd13 schreef:Google stadia controler + chromecast ultra ontvangen. Levering stond nochtans initieel pas voor half januari ... :banana:
Ik was 't al vergeten dat ik de mijne eens moet uitproberen. Maar 't is eindelijk weekend :). Iemand recent nog 3 maand gekregen via die Lenovo gaming site ? Heb daar ook gepost, maar nog niets gekregen.
Vorige week gepost, uurtje geleden ontvangen
GlennB86
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 jun 2018, 16:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

keerekeerweere schreef:
GlennB86 schreef:Afbeelding
https://www.amazon.de/gp/product/B07QZHQTVH/

Deze stond al een tijdje in mijn wishlist.
Ik heb al een switch staan met QSFP+ poorten maar mijn antieke Mellanox kaarten beginnen kuren te krijgen.
Nieuw met garantie is toch stukken beter dan afgedankt spul van Ebay plukken.
zie dat hij nu op 100,76 € staat.
Lijkt een intel X710 chipset te bevatten, kan dit overweg met SFP+ tranceivers om bvb 10Gbit te gebruiken ? 40Gb switch is misschien nog effe out-of-budget.
Niet rechtstreeks, maar je kan wel een breakout DAC kabel gebruiken van QSFP+ 40G naar 4x SFP+ 10G. Je systeem ziet dit dan als 4 aparte NIC's. De Intel kaarten zijn wel kieskeurig welke SFP modules en DAC kabels die hij herkent. Tenzij er expliciet Intel-compatibel op staat mag je er van uit gaan dat het niet zal werken, in tegenstelling tot bij bv. Mellanox die niet kijkt naar de vendor ID. Ik heb op fs.com nieuwe kabels besteld, bij het bestellen kan je opgeven met welke apparatuur de kabel compatibel moet zijn.

https://www.fs.com/de-en/products/40332 ... &id=146062
(Je kan zelfs custom kabels laten maken met verschillende vendor-ID's aan elk uiteinde.)

De netwerkkaarten zijn ondertussen aangekomen maar mijn order bij fs.com is na 3 dagen nog altijd niet verstuurd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

My_download schreef:Voor de Telenet klanten: Een Samsung S21 (8Gb RAM/128Gb flash) voor 499,-€ + Google Nest audio 2-pack gratis. Is toch zo'n 200€ minder dan de goedkoopste andere aanbiedingen voor die GSM.
https://toestellen.telenet.be/galaxy-s2 ... 04579.html
Iemand hier al iets van Samsung gehoord inzake de cashback en/of de Nest speakers ? Blijft wel lang stil, vind ik.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Tomby schreef:
My_download schreef:Voor de Telenet klanten: Een Samsung S21 (8Gb RAM/128Gb flash) voor 499,-€ + Google Nest audio 2-pack gratis. Is toch zo'n 200€ minder dan de goedkoopste andere aanbiedingen voor die GSM.
https://toestellen.telenet.be/galaxy-s2 ... 04579.html
Iemand hier al iets van Samsung gehoord inzake de cashback en/of de Nest speakers ? Blijft wel lang stil, vind ik.
Nope ... Buiten dat de aanvraag ontvangen was
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

GlennB86 schreef:
keerekeerweere schreef:
GlennB86 schreef:Afbeelding
https://www.amazon.de/gp/product/B07QZHQTVH/

Deze stond al een tijdje in mijn wishlist.
Ik heb al een switch staan met QSFP+ poorten maar mijn antieke Mellanox kaarten beginnen kuren te krijgen.
Nieuw met garantie is toch stukken beter dan afgedankt spul van Ebay plukken.
zie dat hij nu op 100,76 € staat.
Lijkt een intel X710 chipset te bevatten, kan dit overweg met SFP+ tranceivers om bvb 10Gbit te gebruiken ? 40Gb switch is misschien nog effe out-of-budget.
Niet rechtstreeks, maar je kan wel een breakout DAC kabel gebruiken van QSFP+ 40G naar 4x SFP+ 10G. Je systeem ziet dit dan als 4 aparte NIC's. De Intel kaarten zijn wel kieskeurig welke SFP modules en DAC kabels die hij herkent. Tenzij er expliciet Intel-compatibel op staat mag je er van uit gaan dat het niet zal werken, in tegenstelling tot bij bv. Mellanox die niet kijkt naar de vendor ID. Ik heb op fs.com nieuwe kabels besteld, bij het bestellen kan je opgeven met welke apparatuur de kabel compatibel moet zijn.

https://www.fs.com/de-en/products/40332 ... &id=146062
(Je kan zelfs custom kabels laten maken met verschillende vendor-ID's aan elk uiteinde.)

De netwerkkaarten zijn ondertussen aangekomen maar mijn order bij fs.com is na 3 dagen nog altijd niet verstuurd.
Toch mee oppassen met FS.com: niet altijd is alles compatibel in tegenstelling tot wat hun site zegt.
Onlangs zo'n 1000 SFP+'s terug mogen sturen omdat ze niet werkten in een toestel (en dit hebben ze ook toegegeven bij de customer support, ze hebben dezelfde switch aangekocht om te testen toen).
GlennB86
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 jun 2018, 16:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

blaatpraat schreef:
GlennB86 schreef:
keerekeerweere schreef:
GlennB86 schreef:Afbeelding
https://www.amazon.de/gp/product/B07QZHQTVH/

Deze stond al een tijdje in mijn wishlist.
Ik heb al een switch staan met QSFP+ poorten maar mijn antieke Mellanox kaarten beginnen kuren te krijgen.
Nieuw met garantie is toch stukken beter dan afgedankt spul van Ebay plukken.
zie dat hij nu op 100,76 € staat.
Lijkt een intel X710 chipset te bevatten, kan dit overweg met SFP+ tranceivers om bvb 10Gbit te gebruiken ? 40Gb switch is misschien nog effe out-of-budget.
Niet rechtstreeks, maar je kan wel een breakout DAC kabel gebruiken van QSFP+ 40G naar 4x SFP+ 10G. Je systeem ziet dit dan als 4 aparte NIC's. De Intel kaarten zijn wel kieskeurig welke SFP modules en DAC kabels die hij herkent. Tenzij er expliciet Intel-compatibel op staat mag je er van uit gaan dat het niet zal werken, in tegenstelling tot bij bv. Mellanox die niet kijkt naar de vendor ID. Ik heb op fs.com nieuwe kabels besteld, bij het bestellen kan je opgeven met welke apparatuur de kabel compatibel moet zijn.

https://www.fs.com/de-en/products/40332 ... &id=146062
(Je kan zelfs custom kabels laten maken met verschillende vendor-ID's aan elk uiteinde.)

De netwerkkaarten zijn ondertussen aangekomen maar mijn order bij fs.com is na 3 dagen nog altijd niet verstuurd.
Toch mee oppassen met FS.com: niet altijd is alles compatibel in tegenstelling tot wat hun site zegt.
Onlangs zo'n 1000 SFP+'s terug mogen sturen omdat ze niet werkten in een toestel (en dit hebben ze ook toegegeven bij de customer support, ze hebben dezelfde switch aangekocht om te testen toen).
Ondertussen heb ik de kabels binnen en alles werkt OK tussen de Intel kaarten en een Mikrotik switch. Ik ben me er van bewust dat compatibility soms trial en error is bij SFP modules, tot nu toe heb ik geluk gehad.
vanpeers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jul 2016, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

devastator schreef:
Tomby schreef:
My_download schreef:Voor de Telenet klanten: Een Samsung S21 (8Gb RAM/128Gb flash) voor 499,-€ + Google Nest audio 2-pack gratis. Is toch zo'n 200€ minder dan de goedkoopste andere aanbiedingen voor die GSM.
https://toestellen.telenet.be/galaxy-s2 ... 04579.html
Iemand hier al iets van Samsung gehoord inzake de cashback en/of de Nest speakers ? Blijft wel lang stil, vind ik.
Nope ... Buiten dat de aanvraag ontvangen was
Heb net mail gehad van 1 v/d 2 aanvragen (google speakers):

Helaas moeten we je teleurstellen
Onlangs heb je deelgenomen aan onze Samsung Galaxy S21 5G promotie...
Helaas voldoet jouw registratie niet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we je deelname helaas niet goedkeuren. De reden hiervoor is:

Dit IMEI-nummer is eerder gebruikt in een andere promotie.De huidige promotie mag niet gecombineerd worden met de andere promotie.

In de voorwaarden in bijlage staat nochtans dit:
Afbeelding
Op z'n minst verwarrend dus...
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

vanpeers schreef:Helaas moeten we je teleurstellen
Dan ga ik het ook vlaggen hebben... En nu? Telenet contacteren ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Lijkt me inderdaad bizar, want ik heb al diverse plaatsen combo's gezien van Samsung acties. Makes no sense, en al zeker niet als Samsung zelf ook zegt dat het gecombineerd mag worden. Zal me ook al maar voorbereiden met wat screenshots van de voorwaarden en dergelijke :p.

EDIT: Ook eens naar de voorwaarden gekeken en inderdaad geen discussie mogelijk. In de Black Friday (€100 cashback) Algemene voorwaarden staat er : "Behalve wanneer anders is aangegeven in de Bijzondere Actievoorwaarden, kan deelname aan verschillende acties niet gecombineerd worden." En je raadt het al, in de Bijzonder Actievoorwaarden (ook hierboven gepost) : "Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de
Galaxy S21, S21+, S21 Ultra, Z Flip3 of Z Fold3"
. In de voorwaarden voor de Google Nest Mini staat overigens ook respectievelijk dezelfde tekst.

Er staat overigens een telefoonnummer in de Bijzonder Actievoorwaarden. Ik denk dat ze veel telefoontjes gaan krijgen :p.
vanpeers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jul 2016, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

devastator schreef:
vanpeers schreef:Helaas moeten we je teleurstellen
Dan ga ik het ook vlaggen hebben... En nu? Telenet contacteren ?
Heb alvast via messenger contact opgenomen met Samsung.
Ze waren heel behulpzaam en zouden bekijken of er iets foutgelopen is.

Van Telenet nog geen reactie.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Hier zonet een mail gekregen dat ik wél in aanmerking kom voor de Google Nest duo-pack. Nu nog afwachten of er ook bevestiging komt voor de cashback. Nu nog laaaang geduld hebben, want ze 'streven ernaar' om het binnen de 12 (!) weken te versturen. Zeker nu met mijn HA experimentjes wil ik het eigenlijk zo snel mogelijk :p.
vanpeers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jul 2016, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Net reactie gehad van telenet.
Zou een miscommunicatie zijn van Samsung, we hebben recht op beide acties. :beerchug:

Afbeelding
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Zal in orde zijn nu, want ik heb nu ook bevestiging gekregen van goedkeuring van de 2de actie (cashback). Goedkeuring voor de Nest speakers was vorige week al toegekomen.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb vandaag ook mijn 2de bevestiging gekregen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik begon al een beetje ongeduldig te worden, maar nu toch ook mail gekregen van Samsung dat de 2 Google speakers verzonden worden. :banana:

EDIT: moet nog niet te vroeg juichen. Ik zie dat de BPost barcode al op 31/1 aangemaakt is, maar status nog altijd ‘in voorbereiding is’. :(
EDIT2: dan toch een update vandaag en wordt maandag geleverd.
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

Vandaag 1 nest audiobox aangekregen, geen 2.
Hebben jullie al de terugbetaling van 100 euro gekregen?
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Verzending nog steeds in 'voorbereiding' bij bpost sinds 02-02.
De 100 euro cashback staat al sinds 6 januari op mn rekening
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 22 keer

achaos schreef:Vandaag 1 nest audiobox aangekregen, geen 2.
Hebben jullie al de terugbetaling van 100 euro gekregen?
Bij mij ook één NEST speaker geleverd vandaag, géén twee. Ben benieuwd of er nog een extra zending gaat komen...
(100€ cashback was al eerder gestort)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

De 100 euro cashback kwam er vrij snel.

Maar die Nest speakers lijken problematisch. Aanmelding bij BPost was vorige week al op 31/1. Gingen normaal gisteren geleverd worden. Gisteren veranderde het ineens naar vandaag, en zonet check ik en is het nu veranderd naar woensdag. :evil:
bpack 24h pro my ass :p.

EDIT: Op basis van het pakket gewicht zal het hier overigens ook 1 speaker zijn ipv 2. Zouden ze met tekorten kampen en de 2de bij iedereen later sturen ?
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb nog steeds geen speaker ontvangen. Wel al aangemeld bij bpost op 02-02 :-/
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

devastator schreef:Ik heb nog steeds geen speaker ontvangen. Wel al aangemeld bij bpost op 02-02 :-/
Ik heb zonet de mijne gekregen die al op 31/1 aangemeld was, dus nog even geduld wellicht. Is inderdaad wel raar dat het zo lang duurt tussen aanmelding en effectieve levering.
En ja hoor, ook bij mij gewoon 1 speaker geleverd.

In de mail waarin aangekondigd staat dat de 2-pack verzonden is, stond contact-info via Messenger. Heb het eens geprobeerd en is duidelijk een bot, maar die er blijkbaar toch van af weet, want ik kreeg deze reply :
Heb je meegedaan met de Google Nest Audio 2-pack promotie bij aanschaf van jouw S21 en heb je maar één box ontvangen?
We onderzoeken momenteel wat er fout is gegaan. Als je in aanmerking komt voor de 2-pack wordt de tweede box zo snel mogelijk verzonden. Excuses voor het ongemak! ^Sam
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ze zijn blijkbaar al begonnen met de verzending van het 2de exemplaar want heb mail gekregen dat er weer een verzending klaargemaakt wordt.
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

2de audiobox is aangekomen, maar een andere kleur. :evil:
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb nog steeds niks. Behalve een mail van samsung dat het nu verzonden is, met de link die ik eerder al had gekregen op 2/2. Bpost geeft nog steeds "Voorbereiding van je pakje" aan.
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

Foto
Als iemand mijn licht grijze wil ruilen voor zijn donker grijze?
Regio Antwerpen/Lille/Turnhout
Bijlagen
CC55AD2E-D4DE-478D-BCC3-C1363A65CD0F.jpeg
(716.43 KiB) Nog niet gedownload
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

achaos schreef:2de audiobox is aangekomen, maar een andere kleur. :evil:
Maar enfin. Amateurs :(. Ik dacht er immers aan om de mijne te gebruiken als stereo set. Dan maar niet dus.
devastator schreef:Ik heb nog steeds niks. Behalve een mail van samsung dat het nu verzonden is, met de link die ik eerder al had gekregen op 2/2. Bpost geeft nog steeds "Voorbereiding van je pakje" aan.
Hen eens contacteren anders ? Als je Facebook hebt kun je 'Samsung' contacteren via Messenger. Link stond ook in een van die mails van Samsung.
Moet zeggen, nu zit mijne 2de ook al een week in 'voorbereiding'.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Hier is de duo pack - in dezelfde kleur - net geleverd
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Hier ook net de tweede afgeleverd en ook andere kleur. :roll:
esdeka
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2009, 22:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hier is de tweede Nest Audio ook in een verschillende kleur aangekomen, Samsung support zegt pech gehad natuurlijk.
Als er iemand is die wil ruilen in regio Brussel/Mechelen, houd liefst de donkere carbon bij
vanpeers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jul 2016, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Hier nog steeds niets ontvangen of mail dat het verzonden is.. Wel goedkeuring voor de speakers sinds begin dit jaar..
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 22 keer

esdeka schreef:Hier is de tweede Nest Audio ook in een verschillende kleur aangekomen, Samsung support zegt pech gehad natuurlijk.
Als er iemand is die wil ruilen in regio Brussel/Mechelen, houd liefst de donkere carbon bij
Heel veel mensen hebben ondertussen de speakers aangekregen en blijkbaar allemaal in de twee kleuren.
Tweedehands staat ondertussen vol met nieuwe NEST speakers nog in de verpakking, dus er zijn wel deals te doen voor de mensen die géén Samsung gekocht hebben met Black Friday :banana:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”