reeds bijna 20 jaar Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
jodeaal
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 jan 2007, 22:09
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo,

ik lees hier dat "SCARLET" alle overschotjes van het premium merk Proximus kan opsouperen zonder enige meerwaarde ( oude BBX boxen,....)....Spijtig.

ik ben ooit begonnen (voor de anciens) met Yucom, nadien Tiscali, Wanadoo ( of omgekeerd) en Scarlet.
Ik moest éénmaal in de aanval gaan omdat men mij van die toestelletjes wou aansmeren om in het stopcontact te steken (wat nooit heeft gewerkt - met dank aan "Stijn" van de toenmalige ombudsdienst en Carla van Scarlet die toen het onderspit moest delven :-)).
Dat waren nog eens tijden, met dat bureautje in Zaventem waar ik verschillende malen gaan klagen ben.

Na al die jaren (en alle oppervlakkige, idiote reclame"promotie's") heb ik van Scarlet, spijtig genoeg, nog NOOIT een bedankt gehad als zeer trouwe en lange klant.
Ik ga er misschien, als naïeveling, van uit dat "trouw zijn aan een bedrijf" ook een meerwaarde is....niet (meer) dus.
ik heb netjes de tijdelijk ingevoerde 500 GB beperking (die ik contractueel nooit heb afgesproken) gerespecteerd én ik maar tot op vandaag nog steeds reclame voor Scarlet. Bedankt om dat ondertussen ook weer op te heffen.
Waarom blijf ik erbij....?
Telenet charmeert me niet en Proximus is een onpersoonlijke zeepbel.

Ik denk dat het gewoon een deel geworden is van mijn internetleven sinds + 20 jaar.
Nu zal Scarlet uiteraard zeggen " wat wil hij (nu weer)"?
ik wil niets..ik wil jullie gewoon bedanken voor de vertrouwde connectie (die nu en dan eens uitvalt tot grote woede van mijn familie :))
Weet dat ik jullie, tegen beter weten in, altijd blijf verdedigen.
MIJN "budget provider" :-)
Dat moest er toch eens uit, folks :-)
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Kan ik mij bij aansluiten (ben geen Scarlet klant, maar zie dit bij bijna alle bedrijven), tegenwoordig ben je een nummer. Klant is koning geldt voor de meeste bedrijven (95+%) niet meer.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
TeLugo
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 sep 2021, 20:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Zolang het verloop laag is zal een bedrijf geen bonus voorzien voor trouwe klanten

Je geeft zelf aan dat je blijft ondanks uw klaagzang... dus waarom zou men energie steken in hun trouwe klanten?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

De prijs bij Scarlet is redelijk laag. Op zich is dat al een mooie geste om te blijven :-).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:45
Locatie: In de buurt van een ROP
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 9 keer

jodeaal schreef: ik heb netjes de tijdelijk ingevoerde 500 GB beperking (die ik contractueel nooit heb afgesproken) gerespecteerd én ik maar tot op vandaag nog steeds reclame voor Scarlet. Bedankt om dat ondertussen ook weer op te heffen.
Hoezo, terug op te heffen? Bij mijn weten wordt die limiet van 500 GB nog steeds gehanteerd.
ISP: EDPnet VDSL XS (20/2 Mbps (down/up), 100/40sync)
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Neen, vorige maand er vlotjes over gegaan zonder beperking.
Ik een me ook te herinneren dat de verbruiksmeter niet meer te raadplegen is.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:45
Locatie: In de buurt van een ROP
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 9 keer

Dan heb ik dat gebeuren blijkbaar gemist. Ik ben momenteel ook wat naar Scarlet aan het kijken, en de 500 GB-limiet wordt nog altijd vermeld onder de algemene voorwaarden. Wel fijn om te weten dat deze limiet dan niet wordt gehandhaafd. :-D
ISP: EDPnet VDSL XS (20/2 Mbps (down/up), 100/40sync)
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Logic3S schreef:Dan heb ik dat gebeuren blijkbaar gemist. Ik ben momenteel ook wat naar Scarlet aan het kijken, en de 500 GB-limiet wordt nog altijd vermeld onder de algemene voorwaarden. Wel fijn om te weten dat deze limiet dan niet wordt gehandhaafd. :-D
Dit is gedaan door het vele thuiswerk door Corona. Scarlet kan dit vermoedelijk elk moment terug activeren. Dit is dus geen garantie voor de toekomst waar je op kan reken
jodeaal
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 jan 2007, 22:09
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Logic3S schreef:
jodeaal schreef: ik heb netjes de tijdelijk ingevoerde 500 GB beperking (die ik contractueel nooit heb afgesproken) gerespecteerd én ik maar tot op vandaag nog steeds reclame voor Scarlet. Bedankt om dat ondertussen ook weer op te heffen.
Hoezo, terug op te heffen? Bij mijn weten wordt die limiet van 500 GB nog steeds gehanteerd.
Nope, ik heb ergens gelezen bij hen dat ze beslist hebben om hiervan af te stappen en terug gewoon "onbeperkt" te hanteren.
Wat ze altijd al beloofd hadden én waarmee ze reclame maken.
ik vermoed ook wel dat het, het sop op de kolen net waard was.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”