Scarlet mailbox grootte probleem.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Scarlet beloofd elke klant 5 mailboxen van 1024Mb., elk met 3 aliassen.

Als klant heb ik er 2 mailboxen. Een algemene op naam, een 2de voor mijn hobby activiteiten als radioamateur.

Al weken zijn er sinds de aanmaak van die 2de mailbox problemen dat die héél snel vol loopt en alles natuurlijk wat naar daar gestuurd wordt gebounced wordt.
Ik heb nu ontdekt via mijn webmail dat mijn primaire idd 1024Mb bedraagt en de 2de slechts 35Mb :eek:
Geen wonder dat die snel dichtslipt.
Ze krijgen het maar niet opgelost .... Scarlet hun antwoord in de discussie nadat ik hen wat pictures van beide tellers had gestuurd .... quote:
Wij kunnen je foto´s inderdaad zien, echter hebben wij andere gegevens nodig en als er op dit moment mailboxen of aliassen aangemaakt worden, kunnen wij niet meer bij deze informatie vanwege de privacywet, wat we eerder wel konden.
Scarlet
Scarlet
Dat begrijp ik en ik weet ook dat dit op onze website staat, helaas zoals eerder aangegeven heeft de afdeling vermeld dat ze hier niks aan kunnen doen. Sorry hiervoor.
Nu heb ik ze zonet hun nogmaals 3 foto's verstuurd waar je op kan zien dat als je er met je muis over heen gaat je effectief de size vd mailbox kan zien samen met wat ze in hun FAQ beloven.
Benieuwd hoe ze daar nu gaan op reageren.
Zie bijlages.
mailbox1.jpg
(20.13 KiB) Nog niet gedownload
mailbox2.jpg
(17.95 KiB) Nog niet gedownload
mailbox3.png
(49.59 KiB) Nog niet gedownload
Is dit of kan je dit normaal noemen ? Op mijn opmerking dat ik klant ben en er toch voor betaal krijg ik dan deze opmerking ;
De mailboxen die je bij je abonnement neemt zijn gratis en hier betaal je niet voor.
Ok ... droog trachten af te wimpelen die zaak denken ze :roll:
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Heb je nergens geen optie of een kopie op de server bewaard moet blijven in de webmail?

Je gebruikt de webmail of een programma om je mails te lezen?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Ik gebruik 2 Outlooks, PC en laptop en die zijn allen via IMAP met elkaar gesynchroniseerd.
Als ik niks wis blijft alles dus overal staan dus ook op de server ... maarja ... met die 35Mb loop ik niet echt ver hé ;)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”