Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Dizzy schreef:Decoder V7 ontvangen maar bij installatie kodi kan je bij apps als VRTnu geen @ ingeven waardoor je dus niet kan inloggen :bang:

VrtNu app via android store gaat gelukkig wel. Bij VTM werkt mijn paswoord dan weer niet.

Nog eentje, mijn oude decoder was aan Bose 123 gekoppeld met cinch-kabels (rood/wit). Die aansluiting zit niet meer op de V7. Iemand een oplossing?
Die Proximus V7 heeft een "S/PDIF optical out" poort, neem ik aan (volgens Google), en je Bose 321 (als je die bedoelde) heeft een audio optical in:
Afbeelding

dus dan zou het enkel een kwestie moeten zijn van ze te verbinden met een optisch kabelke.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik had gehoopt dat er ook een mini-jack op zat maar helaas.

Ik zal dus zo'n kabeltje moeten zoeken. Merci voor de hulp! :beerchug:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

pfft, een pak vikingpunten die al in claim staan sinds April voor een aankoop bij Coolblue... en er komt maar geen schot in.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Proximus die een sms stuurt voor eindejaarscadeau's, met een link naar prx.ms als link. Zonder op Google te zoeken dacht ik zelf dat het een scam was. Mensen afraden op onbekende links te klikken, om dan een onbekende link te sturen :roll: .
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Heb ik ook gehad en ik dacht ook oprecht dat het oplichting was, dat kan uiteraard nog altijd blijken :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

MClaeys schreef:Proximus die een sms stuurt voor...
... mijn factuur te raadplegen via hun website wat allerlei fouten geeft (502 Bad gateway, SSL certificaten, ...) en dan komt vertellen dat dit is omdat ik corporate klant ben en m'n factuur niet krijg (terwijl ze dit al tientalle jaren per post versturen). Nu moet ik plots iemand gaan contacteren om het via mail te krijgen (wat is dan in hemelsnaam het verschil met een website).

Pfff... amateurisme ten top en totaal gebrek aan service... en dat in bijna 2022 :bang:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

De actie is vooral voor nieuwe klanten, daarom dat ze het naar bestaande klanten sturen :lol:

Toch 1 goeie actie, een gratis print van een eigen foto. Nu zien hoe de post deze zal "behandelen". Spannend blijft het wel :lol:

De schiftingsvraag was: hoeveel klanten hebben deze mail als spam gemarkeerd en onmiddellijk weggegooid?
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gevatano
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 nov 2021, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 2 keer

Man man man. Net compagnie op bezoek gehad en ik wou een impromptu restaurantbezoekje doen. Wij met z'n allen erheen. Bleek er 1 iemand z'n GSM niet mee te hebben, en zonder QR code kwamen we er niet in. Persoon zonder GSM probeerde nog zijn vaccinatiekaartje te tonen maar het mocht niet baten.

Resultaat = restaurant avondje in het water.

F'ing klotecorona!!!!!!
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Tja, dat wist je voor je vertrok ook al, coronapas is nodig. En als ze je toch laten passeren heeft het ook geen nut...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gevatano
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 nov 2021, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 2 keer

True. Maar het blijft zuur. Vandaar kleine frustratie dus. :-( Wat een tijden.

Viel me trouwens op dat er slechts 1 tafeltje in gebruik was, daar zaten 2 mensen te eten. Anders zit het er stampvol. Het systeem blijkt niet erg populair. Denk dat de horeca weer zwaar in de klappen zal delen.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Gevatano schreef:Anders zit het er stampvol. Het systeem blijkt niet erg populair.
De vraag is of dat komt door het "systeem" (CST zal je bedoelen) of het feit dat mensen gewoon voorzichtiger zijn op dit moment (en dus liever niet samen gaan zitten in een vol restaurant, voor mij is het vooral dat laatste namelijk).
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 548
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 40 keer

Mja, mijn wederhelft heeft een vaccinate gehad maar buiten de EU. Normaal ging die Pfizer krijgen maar dat was op, dus is het een chinees vaccin geworden. Resultaat: vaccin staat niet op de goedgekeurde EU-lijst van vaccins, heeft dus geen CST en komt dus ook niet binnen waar CST nodig is.

Je zou denken een pandemic wereldwijd dat het wat beter geregeld is... niet dus.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

joriz schreef:Je zou denken een pandemic wereldwijd dat het wat beter geregeld is... niet dus.
Het Chinese vaccin - er zijn er meerdere maar het is Sinopharm vermoed ik? - komt niet bepaald goed uit de vergelijkende studies.
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Gisteren Iets klein gekocht op aliexpress: €17,02, gratis verzending en een korting van €4,54 vanuit de store => €12,48

Vandaag een PM van de seller: verzending is duur geworden, €4,99 bijbetalen of de order cancellen :bang:

Gerapporteerd..
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Gevatano schreef:Viel me trouwens op dat er slechts 1 tafeltje in gebruik was, daar zaten 2 mensen te eten. Anders zit het er stampvol.
Kijk naar de besmettingscijfers, elke besmette persoon heeft contacten die allen in quarantaine moeten en dus is het voor al die mensen niet zo'n goed idee om restaurant in elkaars gezich te hoesten.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

CCatalyst schreef:
joriz schreef:Je zou denken een pandemic wereldwijd dat het wat beter geregeld is... niet dus.
Het Chinese vaccin - er zijn er meerdere maar het is Sinopharm vermoed ik? - komt niet bepaald goed uit de vergelijkende studies.
Janssen nu ook niet bepaald, en toch mag ik er overal mee binnen.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Max!
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

Ongelooflijk hoe Mercedes en Toto Wolff smeken bij FIA om Hamilton toch te laten winnen :bang:
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Verschrikkelijk irritant: emails ontvangen waarop je niet kan replyen want de afzender is een noreply@ adres waarmee aangegeven wordt dat men niet wil reageren op jouw reactie.
Uiteraard gaat het dan meestal om mails waarbij je voor een voldongen feit gesteld wordt, waar je niet mee akkoord gaat of die zeer veel vragen oproepen. En de verzender weet dat duidelijk en heeft daarom een noreply@ als reply-adres ingesteld.
Zeer typisch voor overheidsbedrijven en monopolisten.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

stevenvs schreef:Ongelooflijk hoe Mercedes en Toto Wolff smeken bij FIA om Hamilton toch te laten winnen :bang:
Ze proberen. Het moest maar eens lukken.

Maar op deze manier iemand die wereldkampioen wordt (maakt zelfs niet uit wie van de twee) = niet goed voor de sport ... FIA bepaalt heel veel regels, maar op het laatste dwarsbomen al die regeltjes waar het echt om draait: de autosport ...
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

pfuhu schreef: Ze proberen. Het moest maar eens lukken.

Maar op deze manier iemand die wereldkampioen wordt (maakt zelfs niet uit wie van de twee) = niet goed voor de sport ... FIA bepaalt heel veel regels, maar op het laatste dwarsbomen al die regeltjes waar het echt om draait: de autosport ...
Dit seizoen was raar en dat is het minste wat je kunt zeggen, FIA heeft heel te tijd met 2 maten en gewichten gewerkt.
En neen ik denk dat op deze manier niemand wereldkampioen wil worden, maar ik denk toch dat over het gehele seizoen bekeken Max de betere was en dus een verdiende wereldkampioen is.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

We gunnen het natuurlijk allemaal aan Max, maar je kunt de frustraties bij het kamp Hamilton toch wel begrijpen. Als die wagen van Latifi in de laatste ronde niet was gecrasht werd Max nooit wereldkampioen.

Safetycar is Verstappens redding

Tot in het slot de Canadees Latifi crashte met zijn Williams. De safetycar verscheen op de piste en Verstappen ging vliegensvlug om vers rubber.

Tot ontzetting van Mercedes mocht de Red Bull-rijder vlak achter Hamilton starten voor een ultieme ronde. Daarin was Hamilton kansloos op zijn versleten banden.

Verstappen pakte uit met een inhaalbeweging en dribbelde voorbij Hamilton richting de wereldtitel.


Sporza.be
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

Ik kan zeker de frustaties van Team Mercedes begrijpen. Maar nu zit iedereen te kijken naar die crash van Latifi.
Moest deze niet gechrashed zijn, dan was er ook nog de mogelijkheid dat Lewis zijn banden het niet zouden uitgehouden hebben tot het einde. ( maar dit zullen we nooit weten natuurlijk) of moest het weghalen van de wagen nog langer geduurd hebben dan was de race over onder safteycar.

Punt is dit is een onderdeel van de race, die buiten complot zoekers niet te voorspellen was.

Maar:
1) Hamilton had ook al 2X een bandenwissel kunnen doen maar heeft het niet gedaan -> Zeer domme move van Mercedes.
2) Het regelement van de safetycar is voor iedereen hetzelfde.

Het grote probleem over het hele seizoen is gewoon dat er met 2 maten en gewichten gewerkt is en dit meestal in het voordeel van Lewis.
We kunnen alleen maar hopen dat FIA volgend seizoen iedereen op dezelfde manier behandelt en dat Michael Masi een andere job krijgt.

Bottom line is dat de laatse race altijd een discussiepunt zal blijven tussen Max en Lewis fans.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Dat is nu eenmaal een onderdeel van de sport, vlaggen en safety cars.

Iets dat in zijn geheel herzien kan worden, maar niet met terugwerkende kracht. Einde verhaal.

(Zou toch veel logischer zijn dat safety car er voor zorgt dat iedereen even ver van elkaar verwijderd blijft.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

stevenvs schreef:Ik kan zeker de frustaties van Team Mercedes begrijpen. Maar nu zit iedereen te kijken naar die crash van Latifi.
Moest deze niet gechrashed zijn, dan was er ook nog de mogelijkheid dat Lewis zijn banden het niet zouden uitgehouden hebben tot het einde. ( maar dit zullen we nooit weten natuurlijk) of moest het weghalen van de wagen nog langer geduurd hebben dan was de race over onder safteycar.

Punt is dit is een onderdeel van de race, die buiten complot zoekers niet te voorspellen was.

Maar:
1) Hamilton had ook al 2X een bandenwissel kunnen doen maar heeft het niet gedaan -> Zeer domme move van Mercedes.
2) Het regelement van de safetycar is voor iedereen hetzelfde.

Het grote probleem over het hele seizoen is gewoon dat er met 2 maten en gewichten gewerkt is en dit meestal in het voordeel van Lewis.
We kunnen alleen maar hopen dat FIA volgend seizoen iedereen op dezelfde manier behandelt en dat Michael Masi een andere job krijgt.

Bottom line is dat de laatse race altijd een discussiepunt zal blijven tussen Max en Lewis fans.
1) Als hij dat had gedaan dan was Verstappen niet binnen gekomen en verliest hij zijn 1ste plaats. Dus helemaal geen domme move
2) Het reglement werd met de voeten getreden voor zover ik weet. Waarom mochten de gedubbelde wagens tussen Verstappen en Hamilton zich wel laten ontdubbelen en die tussen Sainz en Verstappen niet? Waarom mochten ze zich eerst niet ontdubbelen en dan plots weer wel?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Wellicht gaat een mod dit moeten moven naar een apart topic ;).
stevenvs schreef:1) Hamilton had ook al 2X een bandenwissel kunnen doen maar heeft het niet gedaan -> Zeer domme move van Mercedes.
Zo simpel was het helaas niet. Verstappen zat kort genoeg achter Hamilton aan dat Hamilton zijn P1 ging verliezen als hij zou pitten en Verstappen (nog) niet. Zeker op het einde zat Mercedes eigenlijk muurvast, omdat ze ook niet wisten of er überhaupt nog geraced ging worden. Je wil niet gaan pitten, en Verstappen zien doorrijden en daardoor op P2 liggen en achter de SC moeten finishen en zo je WK vergooien.

Op dat vlak zat Verstappen eigenlijk in een zetel. En je hoorde na de crash en het feit dat Verstappen daarbij direct binnenkwam voor nieuwe banden, al de ontreddering bij Hamilton dat hij besefte dat de race ging hervat worden met Verstappen vlak achter hem op verse rubbers, en hij gewoon screwed was. Dat was nog vóór de controverse van puntje 2.
stevenvs schreef:2) Het regelement van de safetycar is voor iedereen hetzelfde.
Het probleem was niet zozeer de SC, maar het beperkt aantal ronden dat nog resteerde. Volgens de strikte regels, ging de race eigenlijk moeten uitgereden worden achter de SC, waarvan alle teams in het verleden al eens waren dat ze dat absoluut niet willen. Dus Masi nam nu 2 beslissingen die voor de hele polemiek zorgen : a) hij liet slechts de wagens tussen Hamilton en Verstappen ontdubbelen, omdat er anders teveel tijd zou verloren gaan, en b) hij liet de SC ook al direct binnenkomen zodat er nog 1 laatste ronde kon gereden worden, terwijl het reglement zegt dat de SC dan binnenkomt op het einde van de volgende ronde. Hij had natuurlijk ook gewoon de race tóch achter de SC kunnen laten eindigen, en dan had Hamilton ahw het WK op een presenteerblad gekregen, wat overigens niet onverdiend zou zijn gezien hij tot voor de crash van Latifi ook al zo goed als zeker was van de overwinning. Met de beslissing die hij nu nam, moest Verstappen ook nog altijd voorbij Hamilton, wat uiteindelijk wel verbazend gemakkelijk bleek.

Als semi-neutrale toeschouwer vond ik het een geweldig seizoen moet een onwaarschijnlijke ontknoping. Ook de vorige race was er al een vol consternatie, maar die uiteindelijk wel voor torenhoge spanning en emotie zorgde. En iedereen (blijkbaar ook Toto Wolff) vindt Verstappen de terechte wereldkampioen ondanks die onterechte overwinning in Abu Dhabi. De enige smet was, zoals je zelf aanhaalt, eerder het nogal inconsistent optreden van de wedstrijdleiding dat toch voor een grote zweem van partijdigheid zorgde (maar ook ahw direct van tafel geveegd door hoe de laatste race eindigde).
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik wist al lang dat Max ging winnen want ik had de SMS van Veljkovic aan hem gezien, de keuken was besteld en Max reed al met een joekel van een Rolex rond :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Ongevraagde kerstpakketten...
- helft van de inhoud interesseert ons niet en zal wellicht weggegooid worden
- als je een levering mist moet je het zelf gaan ophalen in een postkantoor
- en vandaag kreeg ik zo een pakket zonder afzender. Geen idee wie me dit stuurde.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Geef de dingen die je niet interesseren weg ipv weggooien?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

R2D2 schreef:Ongevraagde kerstpakketten...
- helft van de inhoud interesseert ons niet en zal wellicht weggegooid worden
Je kan er altijd wel iemand een plezier mee doen.
Familie/vrienden/Kringwinkel/voedselbank/lokale gratis-facebookgroep/...
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Nog bijkomende frustraties:
- schuldgevoel over het wegdoen van ongewenste dingen
- extra tijd in steken om dingen te selecteren: wat gaan we gebruiken, wat gaan we misschien consumeren en misschien niet en wie kunnen we blij maken met dingen die we zelf niet willen...

Neen, ik ben er echt niet blij mee. Ik vermoed dat die bedrijven nog snel wat 100% aftrekbare onkosten willen maken, maar dan zijn er betere manieren. Dat ze het zelf aan een goed doel geven!
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Vanmorgen stond ik op de parking van het vaccinatiecentrum, aan de rand van het terrein. 20 minuten lang niemand die zich in mijn buurt parkeerde, maar dan kwam er iemand die zich achterwaarts naast mij wou parkeren. Om onverklaarbare redenen stopte hij echter ter hoogte van mijn koffer en het koddige aan het verhaal is dat er binnen een minuut 5 andere wagens zich naast die wagen parkeerden en dus allemaal een wagenlengte verkeerd stonden. De mens is toch een curieus beestje.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Vandaag bij de CM moeten zijn waarbij inloggen met ID nodig was. Om één of andere reden werkte de cardreader voor de bezoekers niet en moest mijn ID in de reader van de bediende. No problem, maar dat men dan naar de code vraagt :bang: Ik zou denken dat het algemeen bekend is waar de P in PIN voor staat, niet dus.
Ik kan mij voorstellen dat dit meermaals gebeurt en dat sommigen gewoon hun code geven.

Uiteindelijk wel ingelogd door zelf de code in te geven.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

tja
voor kenners is dit perfect logisch en verklaarbaar

voor buitenstaanders?
zoals ik deze week ergens las:
Antwerp staat 5-0 voor en omdat er een duif over het plein vliegt wordt het 5-5 en krijgt beerschot een penalty
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Gisteren twee Zibro Petrol kacheltjes, nog geen jaar oud willen verkopen op facebook.

Vroeg maar 50€ per stuk, de hele dag gebombardeerd door "IS DIT NOG BESCHIKBAAR?" Waarna ze allemaal verdwijnen.
Mensen die hard hard afbieden, zo zijn er mensen die 10€ het stuk geven.
Veel die ze twee weken opzij willen houden om dan pas op te halen..

De laatste jaren zijn zo'n verkoopsites toch echt wel achteruit gegaan.
Ik mist de oude 2dehands.be & Kapaza..

En deze nog :D

Afbeelding
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Ik bied ook steeds onder de prijs hoor.

Maar ik ga natuurlijk niet afdrogen, simpele tekst die dan door verkoper te nemen of te laten is. We moeten daar eerlijk in zijn.

(spreek wel eigenlijk louter over boeken van beta plus, die 2de hands eigenlijk geen waarde hebben. Zijn boeken die mensen enkel eerstehands willen hebben met het folieke er nog op)
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Helaas stondt op mijn zoekertje duidelijk
"ja dit is nog steeds beschikbaar, prijs is vast."

Ik krijg ook enorm veel scam attempts met GLS of TNT die je pakketje komt ophalen.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Afbieden doe ik enkel als ik vind dat de prijs te hoog is.
Ik heb vorige week een dect telefoon gekocht. De verkoper vroeg €6 voor een heel goed en net toestel. Dan ga je toch niet bieden onder de prijs?
Nu heb ik de vraagprijs [€15) geboden voor een switch game die in de winkel meer dan €50 gaat, daar ga je dan toch niet onder?
Ik word vooral gek door de ongelooflijke traagheid van velen. Ze bieden dingen te koop aan, maar antwoorden binnen de 2 dagen is blijkbaar een brug te ver.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Als je op doorreis bent in Duitsland en ergens wil rusten midden in de nacht via een self check in hotel...geen toegang want we kunnen uw covid niet controleren. Je moet op voorhand al uw papieren doormailen en dan kan je pas inchecken.

Ik stop als ik moe ben en zoek dan iets in de buurt. Ben er bij 2 gepasseerd in Kassel en nergens iets te vinden (Ja er zijn er 100€+ met receptie, maar die zoek ik niet) Dus dan maar doorgereden naar huis, niet echt top maar net gelukt.

AL die regels beginnen knap lastig te worden!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Garpenlov schreef:Gisteren twee Zibro Petrol kacheltjes, nog geen jaar oud willen verkopen op facebook.
Ja, laatste keer heb ik de persoon die zwaar onder de prijs boodt vriendelijk gevraagd wat 'em ervan zou vinden moest ik zijn items zo onderbieden. Reactie was dan ook van 'ja, ik zou dat niet leuk vinden'. DUH.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”