Scarlet Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Pico
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 mar 2007, 19:56
Locatie: Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 25 keer

Blijkbaar heeft Scarlet bij hun mobiel abonnement Hot van 18€ ook het datavolume verhoogt naar 6GB.

https://www.scarlet.be/nl/postpaid/
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Onder dezelfde topic titel Scarlet Mobile wil ik hier een vraag stellen:
Heb nog een account bij Scarlet maar neem geen producten meer af. Hoe krijg je dan een kredietnota terug betaald ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
fmcstaartmees
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 12 feb 2021, 10:24
Bedankt: 2 keer

De klantenadministratie van Scarlet is een puinhoop. Best is een klacht in te dienen via de Ombudsdienst Telecom, http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-k ... tml?IDC=41 want van Scarlet moet je geen enkele medewerking verwachten.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Wat ik niet snap hier is dat ze met hun eigen product concurreren???????


Red met 5,5 GB en 300 belminuten kost evenveel als hot met 6 GB en onbeperkt belminuten :|
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Er is een nieuwe formule bij scarlet heet cherry

3GB surfen
Onbeperkt smsen
300 belminuten

13 euro per maand.
Taaner242
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 25 sep 2019, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 14 keer

Vandaag gebeld met de klantendienst. Vriendin is overgeschakeld naar andere provider maar kreeg toch nog een factuur.

Op zich goed geholpen tot nu toe, medewerkster heeft creditnota aangemaakt voor die factuur (bevestiging gekregen via mail) en een dossier voor de financiële dienst om account af te sluiten. Wel rare uitleg op mijn vraag of dat normaal is: nee, nummer is bij ons geschrapt maar de financiële dienst heeft dat niet goed geregistreerd :?

Wat ik wel raar vond: medewerkster sprak met Nederlandse tongval maar vooral precies alsof het opgenomen was, wat niet zo was want reageerde wel direct op mijn vragen en opmerkingen... Het leek me niet echt natuurlijk maar toch te spontaan om een applicatie te zijn. Of zijn dergelijke bots echt al zover?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”