Tips voor een office headset

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Nu blijkt dat de kans zeer klein is dat ik nog een ander basisstation van mijn Jabra Pro 9465 Duo ga vinden, heb ik even naar alternatieven gekeken.

Verlanglijstje:
  • aansluitingen voor én een desktelefoon (RJ11), én een smartphone (BlueTooth) én een PC (BlueTooth of USB)
  • Bij voorkeur twee schelpen zodat ik tijdens een eventuele lockdown niet al te hard gestoord wordt door jengelende kinderen in huis.
  • Hoeft niet draadloos te zijn, maar mag altijd.
Op dit moment heb ik twee kanshebbers: Dat lijkt het zowat. Vooral het feit dat ik die desktelefoon in het verhaal wil meenemen, lijkt het aanbod zwaar te beperken.

Zijn er nog kanshebbers die ik over het hoofd zie (liefst wat goedkoper)?
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik ben enkele jaren geleden beta-tester geweest voor Plantronics (nu Poly) hun office headset (met de featureset die je aankaart) en was daar erg lovend over.

Denk dat het huidige model deze zou zijn dan: https://www.poly.com/be/en/products/hea ... /savi-8200
ooh. shiny.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb er eentje van mijn werk die ik nooit gebruik. Ik gebruik eigenlijk altijd een simpele logitech USB headset van 3 tientjes (Logitech H390 denk ik). Is licht, zit goed en ik krijg minder klachten over verstaanbaarheid dan met de headset vanuit mijn werk.

Dit soort model gebruik ik al 15 jaar, ben wel met de tweede bezig omdat de schelpen versleten waren.

Bluetooth bellen gebruik ik mijn JBL voor waarmee ik ook muziek luister.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

De Poly Savi 8220 Office lijkt mij inderdaad een kanshebber maar wat het verschil is tussen de Savi 8220 Office, Stereo, Standard (P/N: 207325-01) en de Savi 8220 Office, Stereo, Microsoft (P/N: 207326-01) is mij nog niet duidelijk.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik heb 2 x de Savi 8220 Office, Stereo, Microsoft (P/N: 207326-01) in gebruik met smartphone, desktop en een Yealink T58A desk phone.
Je het ook nog een EHS adapter nodig voor je telefoon, maar het ding werkt perfect en de geluidskwaliteit is heel goed.
Ik heb hier ook nog een vorige generatie (Savi 7220) liggen. Werkt ook perfect maar geluidskwaliteit is minder.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Voor het thuiswerk heb ik me de Plantronics / Poly Voyager Focus 825 UC gekocht.
Zalige headset, kan simultaan met verschillende toestellen worden verbonden.
Tijdens het werk luister ik naar muziek via smartphone of eigen pc. Eens het belt stopt de muziek en schakelt hij over naar de laptop van het werk.

De headset valt zo goed mee dat hij ook tijdens de vrije tijd ook redelijk wat uren draait.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”