Ordon schreef:Jij maakt harde claims.
Jij maakt mensen bang.
Doch je kan niet het bewijs leveren van je claims.
En het zijn niet de minste hé: "gentech, DNA schade, "de slechte vax", volledig crashende immuniteit, bio-hacking, etc"
Dat zijn geen onschuldige faits divers hé.
Je zegt een debat ten gronde te willen voeren.
Je speelt diverse berichten op de man.
Doch in concreto blijf je in gebreke om een debat ten gronde te voeren.
Je beweerde ook dat ik de RRR niet had uitgerekend, nochthans stond die gewoon op het forum. Je valt dus mensen aan om aan te vallen ...
Ik kan wel degelijk het bewijs leveren:
Gentech bewijs "gene therapy", Bayer topman:
Bio-hacking:
https://berthub.eu/articles/posts/rever ... r-vaccine/
So in the BioNTech/Pfizer vaccine, every U has been replaced by 1-methyl-3'-pseudouridylyl, denoted by Ψ. The really clever bit is that although this replacement Ψ placates (calms) our immune system, it is accepted as a normal U by relevant parts of the cell.
In computer security we also know this trick - it sometimes is possible to transmit a slightly corrupted version of a message that confuses firewalls and security solutions, but that is still accepted by the backend servers - which can then get hacked.
Dit is een vorm van bio hacking omdat het immuunsysteem om de tuin geleid wordt om de vax te accepteren.
DNA Schade: er is een studie die aantoont dat de spike dna schade veroorzaakt, en gezien de mRNA vaccins die spike ook aanmaken, is er dus een vermoeden dat mRNA die ook uitlokt. De slechte RRR's in de UK zijn een serieuze indicatie die niet wegglachen mag worden. Meer onderzoek is wel nodig gezien het laatste woord daarover nog niet gezegd is. Daarom roep ik op tot voorzichtigheid ipv roekeloos en domweg iedereen te vaxxen.
Als er dan toch long term bijwerkingen zijn zoals potentieel dalende immuniteit en DNA schade, dan zijn dit geen onschuldige faits divers, maar eerder iets richting genocide. Zulke mensen die dit beslisten wil ik voor een tribunaal berecht zien worden, indien dit zou uitkomen.
[youtube]-SYL-iU0E9Q[/youtube]
Daling immuniteit dan nog ontdekt door een ander lid, staat in officieel UK rapport:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 31#p896132
en slechte vax: het werkt blijkbaar totaal anders dan hoe het ons verkocht werd, moet ik mijn oproepbrief er even bijhalen om de claims met de huidige realiteit te vergelijken