Keuzehulp smartphone (levensduur 4 jaar)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hallo,

Sinds kort kunnen we in een cafetariaplan een smartphone kopen, dit om de 2 jaar.
Mijn idee is 4 jaar met een smartphone te doen, zodat ik en m'n partner kan afwisselen met om de 2 jaar een toestel te kopen.
Nu voor mij hoeven er allemaal niet te veel toeters en bellen aan een smartphone zijn...
Gebruik hoofdzakelijk beperkt (FB, WhatsApp, Messenger, Chrome, Agenda, Netflix)

Ik heb helaas nog amper een smartphone gehad die 4 jaar mee ging.
Veelal stuit ik op problemen dat de batterijcapaciteit merkbaar achteruit begin te gaan, problemen met de USB-connector.
(geen verbinding meer mogelijk, niet meer opladen, ...)
Vreemd, draag zorg voor zo'n fragiel stekkertje.

Is het eigenlijk wel realistisch 4 jaar te overbruggen met een toestel?
Brengt een duurder toestel hier iets?

Mijn voorlopige selectie is momenteel (oneplus voor de basic Android experience):
OnePlus Nord - 327€
OnePlus Nord 2 8/128 GB - 399€
OnePlus Nord 2 12/256 GB - 499€ (waarom 100€ meer betalen voor GB's?)
OnePlus 9 - 529€ (zou ik dan ook alleen maar kopen voor draadloos op te laden)

Ik ben ook eerder voorstander van Qualcomm, na x jaar flash ik wel LineageOS als er geen nieuwe versie van Android meer uitkomt :angel:
Dit is dan eerder een minpunt voor de Nord 2.

Suggesties?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Jij lijkt me precies wel iemand die voor een Fairphone zou moeten gaan.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik heb ook geen keuze uit oneindig aantal toestellen, veel... maar geen fairphone
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Kleine tip: Problemen met de USB-connector kan je vaak oplossen door er eens met een airduster in te spuiten.

Met mijn iPhones doe ik toch altijd 4 jaar(maar uit je OP vermoed ik dat die niet op je shortlist staat :angel: )
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Stroper schreef:Kleine tip: Problemen met de USB-connector kan je vaak oplossen door er eens met een airduster in te spuiten.

Met mijn iPhones doe ik toch altijd 4 jaar(maar uit je OP vermoed ik dat die niet op je shortlist staat :angel: )
Heb deze uiteraard proberen proper te blazen.
Huidig toestel wou plots niet meer opladen, nieuw charge board geplaatst en nog steeds niet.
Vorig toestel was de USB-poort gesneuveld (slechte lader met te hoge spanning vermoed ik) maar ging prima... tot er ergens iets mis ging en een recovery moest geïnitieerd worden.

Apple is zeker een optie, het idee is ook een laptop aan te kopen.
Ik vrees dat ik te veel van de vrijheid en het tweaken hou en dat Apple iets te afgesloten is.
(Zou ook nooit Apple kopen mocht ik geen korting hebben)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Problemen met de USB connector kun je vermijden door draadloos op te laden. Dit duurt wel langer maar is daardoor ook beter voor de batterij.
Mijn S9+ is nu 3 jaar oud en is nog in perfecte staat, batterij inbegrepen.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Goh, poort probleem kan je grotendeels oplossen door een magnetisch kabeltje, aangezien de stekker blijft zitten in je poortje verslijt die natuurlijk veel minder.
Levensduur smartphone.
Volgens mij heb je nog steeds(atm) meer plezier aan elke 2 jaar een smartphone te kopen van 200€ ipv elke 4 jaar 1 van 400€ enz...
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Connector: ik zou denken dat dat met USB-C toch al veel minder een probleem is (wegens behoorlijk robuust design)?

Batterij: ik vrees dat geen enkele smartphone vlot 4 jaar mee gaat met dezelfde batterijcapaciteit, je zal er ofwel mee moeten leven dat de batterijduur verkort, of dat je ergens halverwege de batterij vervangt (meestal niet simpel!).

Vergeet ook de (security) updates niet. Veel Android modellen stoppen er mee na een 2-tal jaar. Apple doet het hier veel beter, maar ook de nieuwe Pixel 6 eens bekijken (5 jaar updates gegarandeerd).

Uit je lijstje zou ik voor de OnePlus 9 gaan. Ik ben zelf heel erg tevreden van mijn 8T.
ooh. shiny.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik doe altijd meer dan 4 jaar met mijn GSM's, daarom ben ik nu nog maar aan mijn derde bezig. Een iphone SE lijkt me qua prijs en mogelijkheden een optie. Goed gebouwd en krachtig genoeg voor uw gebruik.

Ik zou graag zien dat Europa de producenten verplicht om de batterij makkelijker te laten vervangen, zoals bij de nokia's vroeger. Nu wordt dat eigenlijk misbruikt om u te pushen naar een nieuw toestel.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Nieuwe Pixel 6 is 599, maar niet in Benelux te koop, via DE of FR.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Abusimbal schreef:maar niet in Benelux te koop, via DE of FR.
Bij de meeste cafetariaplannen is dat dus een no-go.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Inderdaad, Samsung heeft nu 4 jaar security updates beleid.
Samsung Galaxy A52S 5G
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Abusimbal schreef:Nieuwe Pixel 6 is 599, maar niet in Benelux te koop, via DE of FR.
Is bestelbaar bij Fnac.be
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Netflix :eek:

Ik zou zeggen apple, maar geen idee of die tegen bingers bestand zijn. Wie weet behaal je je doel over vier jaar en met een tweakverslaving minder.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Zo veel Netflix kijk ik nu ook niet hoor, jammer dat op m'n huidig toestel geen statistieken van schermtijd staan want dat is best wel weinig. :lol:

De vraag blijft, gezien de korting dat een Apple nu ongeveer in de prijsklasse wat ik anders aan een laptop of smartphone wil spenderen
... is het plots wel prijs/kwaliteit z'n geld waard?

Mja een macbook zal het alvast niet worden, 13" is toch wat klein voor hoofdzakelijk thuis (geen grotere modellen te kiezen).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Voor een gegrond oordeel zal je toch ooit een aankoop moeten doen. Het goede nieuws, een iphone werkt ook zonder dat je de rest van hun tech moet kopen.

Ik zou zeggen maak van de gelegenheid gebruik om eens zot te doen en eens een apple prul te kopen. Het zal de eerste maanden behoorlijk frustrerend zijn maar maak je rekening na vier jaar.
Misschien zal je dan beter begrijpen waarom mensen zoveel geld aan dat bedrijf spenderen.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Een topic dat het risico heeft te ontsporen in een troll/fanboy gedoe rond het ene dan wel het andere ecosysteem.
Je hoeft heus niet naar Apple te lopen om een toestel te vinden dat 4 jaar leeft (als je er zorg voor draagt): Oneplus, Motorola.

Los van de prijs is het grootste nadeel bij alles van Apple dat ze in Cupertino beslissen wat jij er al dan niet mee mag doen (of hoe je moet betalen). Met een Android doe je zelf wat je wil. Vergeet sideloaden dan maar (Youtube Vanced, ed)!
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Bwa of je bent techliefhebber of je bent het niet. Als zo een cafetariaplan kan helpen om horizonten te verbreden zou ik daar zeker gebruik van maken.

Als “tweaker” kan je dan ook je weg vinden in andere hun materiaal en heb je een basis om je mening te funderen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Als tweaker dfoe je geen 4 jaar met een gsm :-P. Ik heb mijn Nokia 8.1 nu 2 jaar en het kriebelt serieus om naar een Nord Plus2 te upgraden. Gewoon omdat de Nokia net niet meer snappy genoeg is, er nu toch een paar vervelende probleempjes zijn en gewoon omdat ik aan iets nieuw toe ben in mijn speelgoed :-D.

Nu, mijn kinderen of vrouw kunnen er wel nog een paar jaar mee voort. Mijn broer heeft mijn Nexus 5, mijn moeder mijn Nexus 5x, enzovoort :-).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

9livesuni schreef:Bwa of je bent techliefhebber of je bent het niet. Als zo een cafetariaplan kan helpen om horizonten te verbreden zou ik daar zeker gebruik van maken.

Als “tweaker” kan je dan ook je weg vinden in andere hun materiaal en heb je een basis om je mening te funderen.
Als techliefhebber zou ik dan zeker bij android blijven, Apple loopt meestal achter als het op nieuwe tech aankomt.
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Als je er toch voor kan gaan: Oneplus 9!

Deze krijgt ook veel langer updates dan andere Android foons.
Wotere
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 okt 2021, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Op welke manier werkt het cafetariaplan?

Korting bij aankoop gekende leverancier?
Leasing met afkoop einde leaseperiode / einde tewerkstelling?

Voor updates zou ik kiezen voor samsung of apple
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

SPR schreef:Als je er toch voor kan gaan: Oneplus 9!

Deze krijgt ook veel langer updates dan andere Android foons.
Leuk toestel, maar in m'n bescheiden bestaan zou ik nooit zo veel geld netto willen geven aan een toestel...
Denk er eens over na... Daar kan je al heel wat anders mee doen en is naar mijn mening ook nergens echt nuttig voor zo'n high end toestel voor een beetje basis gebruik.

Dit is niet meer dan de upgrade van de Nord 2 met een Qualcomm om later mogelijks te kunnen sideloaden ;-)

Het is verleidelijk uiteraard daar de korting percentueel enkel groter wordt bij dure toestellen. En de werkelijke kostprijs niet opvalt in het totaalpakket aan voordelen.
Wotere schreef:Op welke manier werkt het cafetariaplan?

Korting bij aankoop gekende leverancier?
Leasing met afkoop einde leaseperiode / einde tewerkstelling?

Voor updates zou ik kiezen voor samsung of apple
Jep, gaat via Vanden Borre, nu niet m'n favoriete winkel maar soit.
Volledig bedrag wordt van in het begin afgehouden, inclusief restwaarde, voordeel alle aard, ...
Lijkt me een mooi systeem met het minste zever.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Persoonlijk kies ik altijd een model dat ondersteund wordt door LineageOS.

Mijn shortlist:
- Asus ZenFone (6? of hoger? Ik moet es op de device list van LOS kijken)
- Poco X3 Pro
- Poco F3
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Ik vind vanden Borre zeker niet slecht
- Goede garantie regeling (standaard maar geen gedoe als er iets mis is)
- makkelijk te bekomen of retour, afhalen in winkel opsturen naar huis of postpunt.
- Goede prijzen voor een fysieke winkel (online en in het buitenland ga je meestal goedkoper vinden)
- service is niet meer wat het vroeger was (dan bedoel ik technische kennis van het personeel, maar dat is overal zeldzaam tegenwoordig)

Qua phones heb ik even gekeken met de volgende filters: (Nieuw toestel, Grote batterij: meer dan 4501 mAh, prijs max 500€ apple was toen weg als optie)
grote batterij heeft als voordeel dat je deze minder vaak moet laden, en deze bijgevolg met hetzelfde aantal laadcycli langer meegaat.
- verder heb ik enkel gekeken naar toestellen met een Qualcomm soc, dit doe ik zelf inderdaad ook altijd voor eventuele custom roms later als er geen updates meer komen...

Low budget: € 129 OPPO A53 64GB BLACK: Snapdragon 460 (A73/A53 based) 4GB/64GB, 5000 mAh, nadeel 720p scherm.
https://www.vandenborre.be/smartphone/o ... 64gb-black
als de poort het begeeft na de garantie ben je niet teveel geld kwijt.
Alternatief € 149 ONEPLUS NORD N100 64GB MIDNIGHT FROST PXM: zo goed als dezelfde specs maar wel van het merk dat je als voorbeeld aangaf.
https://www.vandenborre.be/smartphone/o ... -frost-pxm

Budget: € 169 XIAOMI REDMI 9T 64GB GRAY: Snapdragon 662 (A73/A53 based) 4GB/64GB, 6000 mAh, 1080p.
https://www.vandenborre.be/family/xiaom ... -64gb-gray
zeer grote batterij en 1080p onder de 200€ met snapdragon.

Low Mid range: € 229 OPPO A74 128 GB BLACK: Snapdragon 480 (A76/A55 based) 6GB/128GB, 1080P Amoled, 4880 mAh 5G ondersteuning.
https://www.vandenborre.be/smartphone/o ... 8-gb-black
De batterij is iets kleiner maar de Soc verbruikt dan weer heel weinig. en een pak voordelen zoals amoled en 5G voor deze prijs.

Mid range: € 279 POCO X3 PRO 256GB BLACK: Snapdragon 860(A76/A55 based) 8GB/256GB, 1080P, 5100 mAh, 5G ondersteuning.
https://www.vandenborre.be/smartphone/p ... 56gb-black
high end specs en zelfs 256GB opslag voor onder de € 300.


High end: € 464 MOTOROLA MOTO G100 128GB MAGIC BLUE: snapdragon 870(A77/A55 based) 8GB/128GB, 1080p, 5000 mAh, 5G, wifi AX.
https://www.vandenborre.be/smartphone/m ... magic-blue
niet echt te verantwoorden tov de POCO, enkel een 870vs860 (één core op hogere clock, sneller 5G, wifi AX) in het voordeel voor een meerprijs van bijna € 200...

een tip die ik je kan geven als je usb connector het grootste probleem is qua slijt, is zo een magnetisch kabel met plug
magnetic cable set € 18.99 https://www.amazon.nl/Nimaso-Magnetisch ... 08KT5B6K6/ (set van 2 die tot 60W kan laden)

Zelf heb ik de Samsung Galaxy M51 (niet te koop bij vanden Borre) op die moment moest ik hem zelfs in Nederland bestellen bij belsimpel (€ 399).
https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_m51-10148.php
mijn eisen toen, grote batterij, snapdragon, oled.
snapdragon 730G, 6GB/128GB, 1080P amoled, 7000 mAh.

en deze gaat echt wel lang mee 4-5 dagen bij normaal gebruik, 6 als hij thuis ligt, en 2-3 dagen bij intens gebruik (en dan laat ik hem ook nog eens nooit onder de 15% gaan)
reden: grote batterij, geen energie slurpende soc, scherm op 60hz, geen messaging of social media apps geïnstalleerd.
voor de rest: NFC & wifi altijd uit buiten voor OS updates, 4G altijd aan, GPS aan op hoge precisie.

EDIT:
de NORD CE viel met mijn filtering net buiten de lijst maar deze is ook goed. (snapdragon reeks)

€ 329 ONEPLUS NORD CE 128GB BLACK PXM: snapdragon 750 5G (A77/A55 based) 8GB/128GB, 1080p amoled, 4500 mAh, 5G ondersteuning.
https://www.vandenborre.be/smartphone/o ... -black-pxm
of voor € 399 het model met 12GB/256GB: https://www.vandenborre.be/smartphone/o ... -black-pxm (70€ extra is niet echt veel als je ook bedenkt dat je geen sd kaarten kan plaatsen naar apple stijl)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Bedankt,
Ik zou me toch graag verwennen met een OLED scherm.
Zeker 5G met het idee er 4 jaar mee te doen.
Xiaomi vind ik geweldig, maar nog niet echt in m'n ervaring met goede wifi.

https://tweakers.net/smartphones/vergel ... uUUp4d1_QE

Ik denk dat de keuze gaat tussen OnePlus Nord CE 5G, 8GB ram en OPPO Find X3 Lite
(al zijn er vast wel wat randgevallen die ook acceptabel kunnen zijn)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Een iPhone SE?

Maat van mij heeft die nieuwste, nuja, enige die mee doet is telegram en bellen maar ik had geen wauw gevoel.
Zo snel vondk die niet, foto kwaliteit was nu ook niet wauw te noemen, dikke randen ook enz...
Scherm is ook niet het van het.

Koopt een deftige android met een mooi scherm, goeie hoes/cover er rond die ook uw zijkanten beschermd en je gaat jaren goed zitten.
Een batterij kan je meestal laten vervangen indien nodig. ;).
Blijf wel weg van die goedkoopste modellen, kzeg nie dat dat slecht is ze maar ik merk dat dat het allemaal wat duurt eer een pagina open gaat en als je in je fotos gaat duurt het soms ook wel lang.
Processor en ram is ook belangrijk.
Bij android ga ik niet lager meer dan 8GB.

Ikzelf ga altijd voor de absolute top.
Maar dat kost natuurlijk en voor veel mensen zeker niet nodig ook :).
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Nord CE heeft wel een beperkter aantal updates. Geen idee hoe dat zit bij de overige android toestellen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

+1 voor LOS support.
Mijn Oneplus1 werkt nog steeds, met LOS, op de nieuwste Android versie.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Idd, LOS support is ook 1 van mijn vereisten. Maar updates van de vendor zijn leuk omdat je dan - in het geval er vervelende driver updates nodig zijn - je mogelijks ook met LOS nog verder kan fietsen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”