Orange Business Partner worden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bm95
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2021, 14:57

Hoi,

heeft iemand enig idee hoe je Orange Business Partner (https://business.orange.be/nl/contact/orange-partners) kan worden en wat de exacte voorwaarden/vereisten zijn?

Ik heb reeds contact proberen opnemen met Orange via het online contactformulier, maar daar krijg ik niet echt antwoord op deze vraag...
Bij welke dienst binnen Orange moet ik zijn en heeft hier iemand contactgegevens van?
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Een vriend van me was ooit eens Telenet partner en er worden toch wel wat eisen gesteld omtrent soort bedrijf je bent of soort diensten die je aanbied, welke toegankelijk bedrijf/winkel, soort support dat je kan geven, beoogde omzet, regio, reeds bestaande partners in de buurt en soms ook exclusiviteit...
Je moet ook binnen de 'huisstijl' passen of je erna kunnen/willen schikken...

Heb je een bestaand bedrijf? Indien niet, geen moeite in steken, want dan kom je niet in aanmerking.

Soms kan je onrechtstreeks partner worden, door in zee te gaan met een bestaande partner of partner programma via groothandel.
bm95
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2021, 14:57

Klopt, van die vereisten zijn we grotendeels op de hoogte maar zouden graag hiervan details ontvangen en met de juiste personen in contact komen. We zijn inderdaad een bestaand bedrijf.

Indien iemand dus de contactgegevens van de juiste dienst binnen Orange kan aanleveren, zou dat een enorme hulp zijn.
Van Telenet hebben we de contactgegevens van de juiste dienst, maar helaas is dat omwille van interne redenen geen goede match. :)
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”