VRT NU videoplatform online

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

De prijs zal toch ergens een relatie hebben met het aantal mensen die een abonnement afnemen met hun zenders in het aanbod zou je denken.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Het is een tweesnijdend zwaard, de verdelers weten ook dat ze VRT en hun kanalen nodig hebben want anders hebben ze enkel nog de commerciële pulp. Hun klanten zouden dit simpelweg niet pikken en afhaken. Kortom, ze hebben elkaar nodig.

De schrik van de kabelboeren is dat ze enkel als zodanig worden beschouwd. Dat is waarom met tegen cablecutters is. Men kan dan geen packs meer verkopen maar louter de toegang tot de pijpleiding. Door zelf met TV te beginnen konden ze zich een beetje tussen verdeler en contentprovider wrikken. Helaas zijn hun aanbod nooit iets deftigs geweest en gaan klanten nu voor grotere spelers die hun klanten niet via bakskes an zich proberen binden. Voor de verdelers is het nu gewoon de huidige situatie zo lang mogelijk uitmelken.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Telenet/DPG kunnen niet zonder VRT, maar Proximus/VRT hebben alles in huis om de bovenhand te halen zonder de commercielen. Hun "domme pijp" (eigen woorden van J. Porter) is voor beiden de weg naar "data-mining" geworden...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Telenet zit - via Streamz & SBS/Play4+5+6 - kniediep in de contentverdeling, dus hun belang is minstens dubbel (content & distributie).

Proximus heeft er wel belang bij dat mensen een TV abo willen, anders hoeven ze hun gecombineerde pakketten niet meer natuurlijk.
Ik zie niet goed in hoe Proximus gaat winnen bij een deal met de VRT...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

We zijn blijkbaar al vergeten dat Belgacom ooit zowat de helft van de Telenet TV-abo's heeft afgesnoept!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Er zal nooit een deal PX-VRT komen want dan moet je voorbij de politiek en die is reuzeobjectief :roll:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 38 keer

Zonet in De Tijd:
Het online platform VRT.NU krijgt een eigen app op televisie. Het gratis videoplatform was tot nu alleen via Chromecast op tv beschikbaar.
De VRT mikt op jonge kijkers. Er komen ondersteunende programma's voor jongeren die niet in het lineaire aanbod zitten.
Minder dan de helft van de Vlamingen kijkt nog lineair televisie.
https://www.tijd.be/ondernemen/media-ma ... ce=dlvr.it
In september wordt de app geïmplementeerd op Android TV, in de loop van het najaar volgen de tv-boxen van Telenet en Proximus, en later normaal ook Samsung TV en Apple TV.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Aha het najaar. Ik wacht vol spanning op de native Apple TV app :wink:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Joebar
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 jul 2006, 00:46
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Geen WebOS? :|
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Volgens De Tijd dus: ...De VRT mikt op jonge kijkers, en minder dan de helft van de Vlamingen kijkt nog lineair televisie....

Die verloren helft betaalt (voorlopig?) nog voor TV abo's maar bekijkt liever Netflix e.d.! Mission impossible blijkbaar, voor beide (PX en TN) CEO's...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Vandaag in DS een artikel over VRT en ook over het aandeel VRTnu dat belangrijker wordt en mikt op jongeren. Zij zijn de eersten die niet meer lineair kijken en de kijkers van de toekomst. Ze brengen content exclusief voor VRTnu en gericht op jongeren. Geen domme zet.
Dat de streamingsdienst steeds belangrijker wordt, is al een tijd duidelijk. Zo gaat de VRT er zijn podcasts ­samenbrengen. De dienst moet nu eerst en vooral ­gemakkelijker toegankelijk worden, zegt Vermeir. In september komt er een VRT.Nu-app voor smart-tv. ‘Tot nu moesten mensen een Chromecast gebruiken om VRT.Nu op hun tv-toestel te streamen. Dat is voor velen te omslachtig’, legt Vermeir uit. ‘VRT is de enige op de markt die nog geen zogenoemde first screen app heeft voor streaming. Dat het zo lang geduurd heeft, heeft niets met de technische kant te maken. Onze technici zijn net zo capabel als die van andere omroepen. Het was nu pas opportuun om erop in te zetten. Onze ceo, Frederik Delaplace, heeft duidelijk gesteld dat hij fors wil inzetten op het digitale verhaal. Daardoor is er nu misschien meer mogelijk voor VRT.Nu dan vroeger.’
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Dat laatste zal nog moeten blijken! Jongeren maken bijvoorbeeld geen gebruik van grote schermen (lees smart-TV's). Zij zijn niet lineair bezig maar continue online via hun eigen media. Vervangen van de chromecast zal hieraan niet tegemoet komen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Casten kost hen kijkers zeer veel kijkers, niet iedereen heeft het begrepen op dat arme mensen gepruts. Gemakzucht en comfort daar moet men voor gaan.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

wied schreef:Jongeren maken bijvoorbeeld geen gebruik van grote schermen (lees smart-TV's).
niet als ze 15 zijn
willen ze straks met hun lief ne film zien is een tablet rap te klein
wil de kerel later met zijn maten thuis EK zien zal da ni op een gsm gebeuren
komen er kinderen ...

een groot scherm zal wel blijven, of projector.
de rest koopt ge apart en sluit ge aan
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

For the record. De VRT Nu Android TV versie werkt prima op Shield (wat werkt er feitelijk niet prima op Shield?).
Ik heb de indruk dat streamingkwaliteit (beeld en audio) lager is dan Tadaam en TV Vlaanderen (die ik voorlopig nog alletwee up & running heb). Moet verder getest worden.

Maar wel tevreden dat we NuPlayer kunnen deïnstalleren, was een fijne app, maar het was toch maar roeien met de riemen die er waren...

Bij mij nog steeds onbegrip dat een openbare zender als allerlaatste een AndroidTV app heeft. En de persberichten van de afgelopen dagen laten de brave burger weten dat de VRT het warm water uitgevonden heeft, of toch minstens het wiel, terwijl de boodschap zou moeten zijn dat ze 3 jaar achter de feiten aanliepen en nu een inhaalbeweging doen om nu gewoon "mee te zijn".

Nu nog de regionale zenders wakkerschudden. Want die zijn niet meer te bekijken.
En Streamz ten grave dragen.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Ik heb toch betere kwaliteit op de Vrtnu Dan op Tadaam of TVVlaanderen via mijn Google tv of Samsung tv. Bij Samsung is de ethernet kabel aangesloten.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Dat streamz nog maar blijft bestaan. Kan ik nog naar de kampioenen kijken zolang ze niet op appletv zitten.

En nee casten doen we niet aan mee.

De VTM is ook bekijkbaar zelf met den reclam.
nbrys
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jun 2018, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Vtmgo ondertussen ook beschikbaar op LG tv. Hopelijk volgt vrtnu ook nog
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Stond deze dan gewoon in de LG appstore?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
nbrys
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jun 2018, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

jphermans schreef:Stond deze dan gewoon in de LG appstore?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ja, lijkt er gisteren of vandaag te zijn bijgekomen
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

De online catalogus wil niet meer werken met Nuplayer. Live werkt wel nog.

Gisteren werkte het nog. Geeft 'not authorized' bij het raadplegen van de catalogus. Token ge refresht. Cash wissen. Logde uit en terug in. Reboot toestel gedaan. Is VRTnu profiel met validatie met eID.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Gisteren ook probleem met officiele VRTnu app op Android.
Alles leek geo-blocked want ik mocht enkel in Belgie kijken (Live Journaal). Authenticatie gedaan met GSMnr van mijn hotspot en alles werkt weer.

BTW, ik zit niet in Belgie maar gebruik een eigen VPN. Ik dacht eerst dat ze dat detecteerden maar dat is niet zo. 8)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Naar aanleiding van de Nuplayer storing en de vermelding hier gezocht naar de officiële VRTnu app op androidTV. Nu duikt die wel op.

Crashte kort na opstarten en inloggen. Maar bij tweede poging geen probleem. Kon aflevering van Midsummer Murders bekijken van de catalogus zonder storing. App ziet er goed uit.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Gisteren heeft onze babysit de ganse avond "live" naar één en Canvas gekeken via de VRTnu-app, blijkbaar zonder haperingen.
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 mar 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Is er nog iemand die het volgende heeft. Wanneer ik de vrt app stop en bv Netflix of Vtmgo start dan geeft die na een tijdje een fout. Wanneer ik Netflix of Vtmgo dan afsluit begint de vrt app te spelen. Ik moet die dan gedwongen stoppen. Is op een shield.
glorang
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 mei 2012, 18:17
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 24 keer

Het hing al lang in de lucht uiteraard maar nu is het ook echt zo ver, mailtje van VRT gekregen om NUPlayer offline te halen voor "de gebruiksbeleving optimaal te houden" en "hun rechten te vrijwaren" (hallo youtube-dl?)

Niet veel zin om kat en muis spel te spelen met VRT dus heb 't offline gehaald op GitHub en Google Play. Huidige installs blijven wel maar enkel Live TV werkt nog denk ik.

Merci aan iedereen die feedback/reviews/comments heeft gegeven, 't was plezant projectje infeite :-D :beerchug:
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Jammer.
Ik vind nuplayer nog steeds beter werken dan de native player.
Ongelooflijk dat een enkeling het beter fixt dan een mastodont.
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

glorang schreef:Het hing al lang in de lucht uiteraard maar nu is het ook echt zo ver, mailtje van VRT gekregen om NUPlayer offline te halen voor "de gebruiksbeleving optimaal te houden" en "hun rechten te vrijwaren" (hallo youtube-dl?)
Is in het verleden nog al eens gebeurt met iemand die hier een goede app had gemaakt maar dan voor de Apple TV. In elk geval bedankt voor de tijd dat we er konden van genieten.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Indeed. Bedankt glorang.

Ik heb een maand de TV app van TV Vlaanderen gehad en ik betrapte mij er op om NuPlayer te gebruiken. Was gewoon gebruiksvriendelijker.

:cry:
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ben er nu ook achter nadat nuplayer niet meer werkte dat vrt nu app er is. Helaas vond ik nuplayer vele malen beter :|
Vraag me af wat er eigenlijk verboden is aan het gebruiken van openbare streams van openbare zenders… achja, zal vast wel een wet tegen zijn zeker (copyright?).
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

NuKeM schreef:Vraag me af wat er eigenlijk verboden is aan het gebruiken van openbare streams van openbare zenders… achja, zal vast wel een wet tegen zijn zeker (copyright?).
Als ik het me goed herinner van de AppleTV app indertijd had het onder andere ook te maken met het gebruik van de logo's in de app. Maar het zal inderdaad ook wel breder dan dat zijn, dat er akkoorden zijn met de rechtenhebbende rond distributie en dergelijke.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Nieuwe VRTNU app getest op mijn Mi TVstick: so far so good, alles werkte meteen zonder enige hapering... :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
glorang
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 mei 2012, 18:17
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 24 keer

NuKeM schreef: Vraag me af wat er eigenlijk verboden is aan het gebruiken van openbare streams van openbare zenders… achja, zal vast wel een wet tegen zijn zeker (copyright?).
Ik heb er tijdens de ontwikkeling van NUPlayer wel wat research naar gedaan, het gaat volgens mij inderdaad vooral over logo's en screenshots.

- Logo's mogen volgens de Belgische wet wel gebruikt worden[1], maar niet geherdistribueerd worden zonder toestemming, ttz, ze mogen niet in een GitHub repo staan. Volgens Google gebruiksvoorwaarden is het algeheel verboden[2]

- Bij het publiceren in Google Play store staat er ergens in de gebruiksvoorwaarden van Google ook dat je geen 3rd party servers mag gebruiken zonder toestemming

- VRT schrijft in hun gebruiksvoorwaarden[3] hoofdstuk 4.1 het volgende:
Het is ook niet toegelaten om de VRT-content geautomatiseerd te (laten) raadplegen, bijvoorbeeld via scripts, spiders en/of bots. De VRT heeft altijd het recht om haar toestemming voor het (her)gebruik van haar onlinediensten en/of content in te trekken.
Dus volgens mij komt het hier op neer: moest je NUPlayer volledig strippen van logo's en screenshots hou je een "beperkte HTTP client" over die geen wet overtreedt maar waar de VRT wel nog altijd het recht heeft om toegang tot VRT.NU te ontzeggen via hun eigen gebruiksvoorwaarden.

Ik ben uiteraard geen jurist :) 't is maar wat ik gevonden had in de afgelopen maanden. 't is allemaal wat grijze zone volgens mij. Ik ben er 100% van overtuigd dat VRT op de hoogte is van Kodi plugin en youtube-dl maar ze weinig kunnen doen.

[1] https://economie.fgov.be/nl/themas/inte ... onderingen
[2] https://support.google.com/googleplay/a ... er/9888072
[3] https://www.vrt.be/nl/info/gebruiksvoorwaarden/
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Is de vrtnu app nu al beschikbaar voor android TVs?
Ik lees ergens dat het zou werken op een mi box, maar ben pas bij familie geweest en heb op hun sony android TV in de playstore gezocht naar vrt maar niets gevonden, wel vtmgo, tvvlaanderen, streamz, telenet enz...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Heb de nieuwe VRTNU app al een maand werkend hier op mijn Xiaomi Mi TV stick...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Als je deelneemt via de beta, dan kan je hem downloaden. Ik weet niet of het zonder de beta al beschikbaar is.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

@splinterbyte

Via zoekfunktie VRT inspreken en de app wordt getoond...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ik heb in de playstore met text gezocht op "vrt", "vrtnu", en "vrt nu" Er kwam zelfs een zoeksuggestie "VRT NU" die ik geprobeerd heb, maar de app vond ie niet.
Misschien een "probleem" met sony TVs; nog niet beschikbaar daarvoor, aangezien app nog in beta fase is?
Zoiets heb ik zelfs al op smartphones en tables gezien, dat bepaalde apps niet op alle merken beschikbaar zijn...
Laatst gewijzigd door splinterbyte op 18 okt 2021, 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
JUD
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2013, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

splinterbyte schreef:Is de vrtnu app nu al beschikbaar voor android TVs?
Ik lees ergens dat het zou werken op een mi box, maar ben pas bij familie geweest en heb op hun sony android TV in de playstore gezocht naar vrt maar niets gevonden, wel vtmgo, tvvlaanderen, streamz, telenet enz...
Heb hem op mijn android tv van 2020 gewoon in de Playstore gevonden. Heb recent ook geüpdate naar Android 11. Het is een Sony tv trouwens

Merkte wel op dat ik precies niet terug kon spoelen maar nog niet uitgebreid naar gekeken.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”