Dit nummer uit regio Hasselt belt mijn vriendin al meermaals, maar ze spreken nooit iets op voice mail in.
Ze bellen ook op zondag, vandaag om 13u56
Gisteren zaterdag om 16u30 en 20u33
Dit is zogezegd een Telenet call center maar waarom bellen die op zondag, en waarom spreken ze niks in?
https://www.netweters.be/t5/Surfen-bell ... td-p/60825
Irritante oproepen van 011 71 26 30
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3872
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Het is een call center dat door iemand opdrachten krijgt, waaronder Telenet. Die callcenters bellen automatisch nummers op waarbij de operator aan de andere kant gewoon zijn lesje moet opzeggen. Het is niet zo, dat die operator het nummer manueel intoetst. Doordat er meer opgebeld wordt dan dat er operatoren zijn, om de workflow zo hoog mogelijk te houden, heb je vaak een idee van valse oproepen.
-
- Moderator
- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
De "bel-me-niet-meer" lijst heeft alleen effect op marketing calls.
Een Telenet Call Center mag - in opdracht van Telenet - nog altijd Telenet klanten bellen.
Oproepen vanaf dit nummer zijn soms ook wel een antwoord op een vraag die de klant gesteld heeft ...
Een Telenet Call Center mag - in opdracht van Telenet - nog altijd Telenet klanten bellen.
Oproepen vanaf dit nummer zijn soms ook wel een antwoord op een vraag die de klant gesteld heeft ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1421
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Dit nummer gebruiken voor irritante reclame telefoons om hun klanten te stalken. Dan is dit nummer op mijn telefoon reeds geblokkeerd.philippe_d schreef: Oproepen vanaf dit nummer zijn soms ook wel een antwoord op een vraag die de klant gesteld heeft ...
Als ze het ook gebruiken in de vorm van de klantendienst is dit een heel slechte zet van Telenet. Want dan komen deze telefoons hier niet binnen. Is de imagoschade des te groter voor dit bedrijf, daar ze het etiket krijgen van een bedrijf die hun afspraken niet nakomen.
-
- Pro Member
- Berichten: 282
- Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 40 keer
Dit nummer heeft mij vorig jaar ook een paar keer gebeld. Steeds nadat ik een technische vraag of probleem had. Ik kreeg wel altijd onmiddellijk iemand aan de lijn, die dan ook hielp met de vraag of probleem. En inderdaad, als je niet kunt opnemen, dan proberen ze het later nog een paar keer.