TV: bos/bomen

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Stroper schreef:Ik gebruik gewoon een deftige computermonitor met hdmi als TV :angel:
Als ze nog verder gaan met curved heb je dan binnenkort ook surround :lol:
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

ddd schreef:Je kan toch gewoon het "slimme" deel niet gebruiken?
Natuurlijk, maar waarom zou je ervoor betalen als je het toch niet gaat gebruiken omdat je een beter alternatief hebt?
Het doet me denken aan de ingebouwde GPS van mijn wagen. Ik blijf toch steeds teruggrijpen naar mijn TomTom die het op alle vlakken ondanks zijn ouderdom nog altijd beter doet.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Dat smart gedeelte kost hun quasi niks. Kijk gewoon naar een goed scherm, met-zonder smart, maakt niks uit.
Mid/High end vind je ook geen TV zonder smart denk ik.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Gewoon een goede review zoeken op het hardware vlak en zoals ddd zegty niet kijken naar het smart gedeelte. En gewoon zelf een mediabox kopen met goede ondersteuning.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

heist_175 schreef:Het zou wel makkelijk zijn als ik er een keyboard kan aanhangen, enkele 20-random-character paswoorden ingeven met een afstandsbediening is een pijniging :? .
Is het niet mogelijk om een VNC-server app te installeren op jouw Android TV device? Bijvoorbeeld "alpha vnc lite".
Nadien installeer je VNC Viewer op een laptop of PC en maak je connectie met de server om het Android TV scherm op je laptop of PC te krijgen en er jouw keyboard op los te laten.

Ik heb zelf geen Android TV en kan die specifieke app niet testen, maar ik gebruik dezelfde werkwijze om toegang tot LibreELEC Kodi op mijn Raspberry Pi te krijgen via mijn Windows PC.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Ik heb een simpel Bluetooth keyboard gekoppeld dat ik nog liggen had.
Of je kan deze app gebruiken op de gsm/tablet om dat keyboard te gebruiken: https://play.google.com/store/apps/deta ... .tv.remote
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Flippi schreef:Is het niet mogelijk om een VNC-server app te installeren op jouw Android TV device? Bijvoorbeeld "alpha vnc lite".
Eens de pw'en ingegeven zijn, is het klaar.
Ik hou het in mijn achterhoofd voor een volgende keer.
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 57 keer

Je kan ook de Android TV Remote app op een smartphone installeren en gewoon het toetsenbord van je smartphone gebruiken
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”