Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Dat lijkt stiekem eerder een effect van snelle (latency, niet doorvoer) I/O dan een snelle CPU.

Welke SSD zit er in je intel MBP? Geen idee of het mogelijk is om die prestaties na te bootsen in een non-M1 machine, maar ik wil graag weten puur hoe snel de CPU zich verhoudt zonder het effect van I/O erbij te sleuren.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dat is’m ‘t net, op de intel zit er de snelste SSD die ietswat betaalbaar blijft, maar daar moet de SSD zijn controller met de SSD controller van de CPU praten, terwijl bij de M1 de SSD gewoon zonder tolken/vertalers/PCIe-lanes met de storage kan praten. Dat verschil is verschrikkelijk merkbaar in dagdagelijks gebruik.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

In real life gebruik merk je het zeker, alles opent bijna instant. Switchten tussen tabs zonder een sec te moeten wachten.
Hij heeft ook zijn downsides zoals weinig poorten maar dat is op te lossen via docks, wel een extra kost.
De eerste link is een review na twee maanden gebruik, de tweede een vergelijking tussen de Mini M1 en een 15k Mac Pro. De laatste link een ram test tussen de 8gb en 16gb. Verschillende zware programma's open (Photoshop, Final Cut etc) en toestel blijft vlotjes draaien.





Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Hieraan merk je eigelijk hoe klein de macOS gebruikers zijn. Dit is nu aantoonbaar beter/sneller/hogere IPC/vul-zelf-aan dan eender welke x86 hardware, en toch staat “het internet niet in brand”. Deze ARM full-fledges desktop OS erop is een ongelooflijk staaltje techniek, de sprongen voorwaarts op snelheid en batterijduur zijn astronomisch. Maar door de walled garden van Apple is er dus maar een klein aantal mensen die hiervan profiteren. Als je je niet kan vinden in het beleid van Apple, dan kan je het dus niet ervaren. Zie ook niet in of dat x86 of chip-ontwerpers met iets vergelijkbaar gaan komen, ze hebben geen OS om erop te draaien. Waar zijn die kritikasters op Apple met hun “er is geen vooruitgang meer”? Ik hoor ze alvast niet :-)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Leuk om te lezen selder staat hier ook op het lijstje kan alleen nog niet goed kiezen.

Ik neig naar 512 / 16 GB. Alhoewel ik nu maar 200 GB gebruik en ram weet ik niet goed. De 16" i7 die ik nu heb is leuk maar beetje te groot. De 14 zou echt ideaal zijn. Het verschil tussen air / pro bij de m1 moet ik ook nog eens bekijken.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

selder schreef:Dat is’m ‘t net, op de intel zit er de snelste SSD die ietswat betaalbaar blijft, maar daar moet de SSD zijn controller met de SSD controller van de CPU praten, terwijl bij de M1 de SSD gewoon zonder tolken/vertalers/PCIe-lanes met de storage kan praten. Dat verschil is verschrikkelijk merkbaar in dagdagelijks gebruik.
....
selder schreef:. Zie ook niet in of dat x86 of chip-ontwerpers met iets vergelijkbaar gaan komen, ze hebben geen OS om erop te draaien. Waar zijn die kritikasters op Apple met hun “er is geen vooruitgang meer”? Ik hoor ze alvast niet
niet helemaal mee, maar is dat niet wat amd met zen3 doet?
normale communicatie is pcie/sata -> chipset -> cpu toch?
en zen3 kan nvme -> cpu doen, zonder tussenkomst van de chipset.

hetgene (en enige) waar apple volgens mij weer "innoveert" is hun OS er het meest deftig mee laten omgaan, iets wat windhoos en linux iets minder voor elkaar hebben.
(hoewel, ik zou eigenlijk eens moeten verifieren, want mijn win10 install is ook 'instant' heb ik al gemerkt, wat maakt dat schandalig genoeg mijn linux mint dus trager is op dezelfde hardware)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Je kan onmogelijk een ARM OS vergelijken met een x86 systeem, met moderne snelle versies van oude technologieën. Gewoon al het uit standby komen van een M1 tegenover Windows.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Volgens mij is de kritiek op Apple van "al lang geen vooruitgang meer" minstens deels te wijten aan Intel die al tien jaar gewoon op hun lui gat zitten te cashen omdat ze lui waren en eigenlijk vooral omdat er geen competitie op de markt was.

Nu AMD de afgelopen (bijna) vier jaar wat aan Intels stoelpoten heeft liggen zagen, zie je dat Intel ineens wél hun best kunnen doen, ook al is het eigenlijk iets te laat en hebben ze hun voorsprong grandioos uit handen laten glippen.

@Splitter: Bedoel je SAM? Dat is geen feature van AMD maar een algemeen beschikbare feature.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Zelfs nVidia heeft een RTX IO systeem, lijkt supersnel op papier, maar als je niet doorhebt dat dat ook een aaneenschakeling van oudere systemen is t.o.v. deze nieuwe M1 modellen. Da’s de techniek van een telefoon of tablet hé, heeft eigelijk niks meer met PC/wintel hardware te maken, dit is compleet nieuw, de enige concurrent op technisch vlak zijn Chromebooks waar niemand warm van wordt.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

selder schreef:Waar zijn die kritikasters op Apple met hun “er is geen vooruitgang meer”? Ik hoor ze alvast niet :-)
Dit is inderdaad vooruitgang. Nu nog de hardware makkelijk bruikbaar maken met andere OS'en (waar er werk van gemaakt wordt door andere bedrijven - linux dan toch) en misschien zou die hier ooit binnenkomen. MacOS zelf heeft nul meerwaarde voor mij.

Ook in een enterprise omgeving zie ik mac gewoon niet tot z'n recht komen. Ik heb er een van het werk omdat ons standaard platform te locked down is, maar de frustraties die ik ermee heb... en het batterij leven is gewoon een ramp.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

JamesEarlGray schreef:@Splitter: Bedoel je SAM? Dat is geen feature van AMD maar een algemeen beschikbare feature.
nee, SAM is enkel voor gpu <=> cpu, wat ik bedoel is nvme <=> cpu, zonder de chipset die het vertraagt.
zie ook bijvoorbeeld https://hexus.net/media/uploaded/2019/6 ... f99b05.png
selder schreef: de enige concurrent op technisch vlak zijn Chromebooks waar niemand warm van wordt.
chromebooks heb je toch op x86 en arm? net zoals windows ook op beide beschikbaar is?

dat arm chipsets mogelijk de toekomst zijn... dat kan (goedkoper, zuiniger, tegenwoordig vergelijkbare snelheden aan het halen met x86)
maar ik denk toch dat je enerzijds hw hebt (arm of x86) en anderzijds het os,
en als je een shitty os hebt dat niet geoptimaliseerd is zal dat op elk platform shitty performance geven en vice versa.

dus de innovatie is mij nog steeds niet zichtbaar in "laten we arm gebruiken" maar in het typische "laten we ons materiaal optimaliseren voor de hardware",
iets wat noch linux, noch windows kunnen omdat ze enerzijds oude hw (moeten) ondersteunen en anderzijds een gigantische hoeveel verschillende hardware moeten ondersteunen.
(hoewel ik wel denk dat microsoft er stilaan niets meer om geeft, gezien hun $$ nu grotendeels wel zal komen van hun cloud aanbod)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Hier ook al even een MBP M1, enige nadeel is behoorlijk wat software die nog niet native draait, ook populaire/veel gebruikte software.

Als je eens Googlet zie je dat doorgaans wel al iemand eens gevraagd heeft wanneer de M1 versie komt, maar de animo is vaak nog niet te groot aan de zijde van de developers. Dus nog maar weinig mensen die de overgang gemaakt hebben OF velen die geen zier geven over native vs Rosetta :-). Er is ook software die gewoon nog niet werkt op M1, ook niet via Rosetta, VMWare Fusion is welbekend maar ook Cisco CLI Analyzer is zo eentje.

Ook opletten want bv deze software "will run smoothly on your new Apple silicon Mac," maar in de praktijk wil dat dus niet zeggen "native," gewoon dat het werkt in Rosetta, zoals ik zelf heb vastgesteld. Van dezelfde auteur, ook wat kritiek op de kinks die nog in de nieuwe M1 macs zitten, misschien eerder gerelateerd aan de Wi-Fi chipset die AFAIK nu voor het eerst een 802.11ax is.

Voor het overige even tevreden over de performantie als selder omschrijft.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb een apart Apple Silicon topic aangemaakt. Lijkt me beter dan in dit topic verder te blijven gaan. Het is toch wel een heel interessante ontwikkeling.

Quote misschien iets van dit topic, maar post het in het nieuwe topic om het wat overzichtelijk te houden :wink:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Net een Audioquest Dragonfly Cobalt besteld. Mijn Meridian Explorer² heeft het begeven.
Een keertje teveel door de poezen van mijn bureau naar beneden gedonderd.
Ik heb nog een Zorloo Ztella, die doet het perfect op mijn Windows laptop en Android smartphone, maar hij doet het niet op een Raspberry Pi.
Die gebruik ik met een powerbank als mobiel Roon endpoint.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Zorba schreef:
satsurfer schreef: moet ik wel mee lachen...beter dan dragonfly die 5 x meer kost.

sorry to spoil the party...
Heb de Tempotec besteld en zal hem dan eens vergelijken met de Lusya. Ben benieuwd :wink:
De Tempotec is toegekomen. Op zich hoor ik niet zoveel verschil met de Lusya maar vind het de meerprijs wel waard voor de bijgeleverde kabels, volumecontrole met knoppen en algemene afwerking. Maar in elk geval zou ik niet meer uitgeven aan een DAC gezien ik het verschil toch niet hoor.

Ik had ter vergelijking van mijn Yamaha MT5 de Yamaha MT8 ook besteld en qua afwerking en draagcomfort zijn deze wel beter. Ook een stuk zwaarder dus bij lange luistersessies zal dat comfort wel afnemen denk ik. De MT8 mist voor mijn muzieksmaak wat bas dus ze gaan in elk geval retour.
Bij Thomann hebben ze mij ook de AKG K-371 aangeraden, heb ze daar ook besteld om te vergelijken met de MT5's dewelke tot nu toe nog steeds mijn favoriet is.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Goede headphones, maar ik denk dat je toch het pas goed hoort op goede speakers.

Ik hoor toch verschil tussen dac A en dac B (en ook goedkopere kunnen goed zijn of beter klinken)

mijn headphones:
https://gradolabs.com/headphones/presti ... m/5-sr325e
https://www.whathifi.com/grado/sr325e/review
https://www.sony.com/electronics/headba ... ifications
https://www.whathifi.com/reviews/sony-wh-1000xm4

https://be.akg.com/headphones/K371-.html
https://www.whathifi.com/reviews/akg-k371-bt
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Zzzzz
Laatst gewijzigd door Unicorn1 op 06 mei 2021, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Winterbandenset voor het oranje gevaar.
8D320871-ED36-4339-B9FF-A239CA6F132E.jpeg
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Geleverd!

Nu nog even de administratieve shit oplossen bij de DIV (met nieuwe Z-platen wordt automatisch vakske X10 ingevuld, en daardoor werkt WebDIV niet, dus is’t manueel te doen met vignetten en aangetekende brieven)
DE368E71-147D-4068-8D74-11CF3A88029A.jpeg
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ziet er sportief uit :-)
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Onze winterset komt dinsdag toe maar ik ben toch serieus aan het twijfelen om ze meteen een half jaar in de kelder te plaatsen.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

seagull schreef:Speelgoed: Behringer UFO202 USB/Audio Interface
Beetje verrassend low-end voor iemand met een Ether C Flow en Dragonfly Cobalt... :angel:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ja, de geluidskwaliteit was voor mij zelfs niet goed genoeg voor een 128kbps livestream via OBS. Pakken beter met m’n Focusrite Scarlett 4i4...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik ga hiermee mijn Technics SL 1610 (°1978) streamen naar mijn andere Roon endpoints met de Roon Entrypoints extension.
Je kunt er ook vinyl mee rippen naar bijvoorbeeld FLAC files.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Zorba schreef:Onze winterset komt dinsdag toe maar ik ben toch serieus aan het twijfelen om ze meteen een half jaar in de kelder te plaatsen.
Mijn Michelin Alpin PA4's gaan er weldra weer af, met weldra 15 graden is het zonde.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Niet echt speelgoed maar ik kan weer liters tonic siroop maken met deze kilo cinchona bark ofte kinabast in stukjes. En die tonic siroop gaat op zijn beurt verdund bij de gin. En zoals zo vaak het geval is: verplicht moeten uitwijken naar het buitenland (NL) omdat het hier enkel bestaat in poedervorm. En voor veel meer geld. Tja, lokaal shoppen zit er niet meteen in.
Bijlagen
4638.jpg
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

iPad Air wifi+cellular 256GB. Vorige ipad air werkte nog maar te weinig geheugen (16GB) en geen updates meer en ipadOS.

Zoek nu een goed usb-c hub die sd-cardreader combineert met 3.5 audio jack, iemand een tip?
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Dizzy schreef: Zoek nu een goed usb-c hub die sd-cardreader combineert met 3.5 audio jack, iemand een tip?
Bij USB hubs is het blijkbaar vooral de audio kant. Misschien meer succes bij docks (maar daar is sd card dan weer lastig, kan je natuurlijk wel in een usb pluggen). Mischien ook onder de ipad/iphone stands/chargers (maar behalve usb hub niet direct succes.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Deze lijkt me wel ok maar geen audio jack, die kan ik eventueel apart kopen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Of dat dat allemaal werkt op iPadOS is nog maar de vraag...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Iemand heeft het getest blijkbaar :)
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Ik heb deze op mijn iPad Pro https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B07V ... UTF8&psc=1

HDD, HDMI, Audio, SD werkt allemaal
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Die kan je niet gebruiken als ipad in case zit. Daarom opteer ik voor model met korte kabel.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Xiaomi_Roborock_S6_MaxV_robotstofzuiger@@9gsadx14_1.jpg
Xiaomi Roborock S6 MaxV
De S6 MaxV is de volgende evolutionaire fase van de zuigrobot van Roborock. Dankzij de revisie is hij tot 25% krachtiger dan de S6. Roborock gebruikt geavanceerde algoritmen om de snelste manier te berekenen om de woning schoon te maken. De app kan worden gebruikt om schoonmaakschema's te maken en virtuele no-go zones te bepalen. De Roborock S6 MaxV kan ook als dweilrobot worden gebruikt. Hiervoor wordt een watertank aangesloten. Er zijn eenmalige en herbruikbare reinigingskussens beschikbaar. Naast de LiDAR-sensoren heeft de S6 MaxV een stereocamera. Hierdoor kan de S6 MaxV obstakels op het pad detecteren, hun positie en grootte inschatten, zodat de S6 MaxV deze kan vermijden. Elk voorwerp dat groter is dan 5 cm breed en 3 cm hoog kan worden gedetecteerd en vermeden. Dit betekent dat zelfs vergeten speelgoed, kommetjes dierenvoeding of het kopje koffie 's morgens veilig kunnen worden vermeden.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

TiTanium schreef:Xiaomi Roborock S6 MaxV
hopelijk krijg je geen buyer's remorse als over een weekje of 2 de nieuwe S7 beschikbaar komt
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 20 keer

Wij hebben onze “Rocky” :lol: al 6 maand. Eerlijk gezegd heel tevreden over. Geen kris kras gedoe maar deftig werk dankzij de lidar. Ook kan je de verdiepen instellen en kan zijn weg vinden. Tof ding. Je gaat er plezier aan beleven. Alleen moet je niet teveel verwachten van de dweiloptie. :?
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Hier rijdt "Amy" al een tijdje rond. Een Xiaomi styj02ym
De vrouw des huizes was vooraf niet overtuigd, mocht ze morgen het loodje leggen komt er per direct een nieuwe :angel:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

silentkiller schreef:mocht ze morgen het loodje leggen komt er per direct een nieuwe :angel:
Zal ze graag horen :twisted:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

silentkiller schreef:Hier rijdt "Amy" al een tijdje rond. Een Xiaomi styj02ym
De vrouw des huizes was vooraf niet overtuigd, mocht ze morgen het loodje leggen komt er per direct een nieuwe :angel:
Een nieuwe vrouw des huizes?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”