Het BBB netwerk in zweden gaat zijn snelheden verhogen
Ze gaan van 10/10 Mbit naar een 100/10 Mbit alles zonder limit natuurlijk
Binnenkort krijgt edereen zijn upgrade gratis !
Daar kunnen de meeste belgen maar eens van dromen.
De Zweden krijgen een mooi upgrade binnenkort
- brooklyn
- Elite Poster
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
En daar schijnen ook heel knappe vrouwen te wonen
- CiBi
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
Akira schreef:geeuw, moet ik nog versteld staan van dit nieuws
de kans dat het zo zal worden in belgië binnen de 10 jaar is vrijwel nihil
jammer
STARBUCKS : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Akira schreef:geeuw, moet ik nog versteld staan van dit nieuws
Bwa we zijn de vorige tien jaar toch al van 56k naar 10mb gegaan, van 10 naar 100 zal dan wel niet zo lang meer duren.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Het BBB netwerk in zweden gaat zijn snelheden verhogen
Ze gaan van 10/10 Mbit naar een 100/10 Mbit alles zonder limit natuurlijk
euhm .. bbb.se heeft misschien al langer dan een jaar een 100/100mbit abbo.. was wel met 300G limiet.. de 10/10 & 24/24mbit (vroegere bostream) abbo's gewoon zonder limiet.
crapiecorn schreef:Akira schreef:geeuw, moet ik nog versteld staan van dit nieuws
Bwa we zijn de vorige tien jaar toch al van 56k naar 10mb gegaan, van 10 naar 100 zal dan wel niet zo lang meer duren.
Droom jij maar lekker verder. We betalen 50 euro per maand voor miss max snelheid van 450 (belgacom) en limieten... In zweden downloaden ze met tien keer meer zonder limiet en waarschijnlijk nog goedkoper ook
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Greetings schreef:crapiecorn schreef:Akira schreef:geeuw, moet ik nog versteld staan van dit nieuws
Droom jij maar lekker verder. We betalen 50 euro per maand voor miss max snelheid van 450 (belgacom) en limieten... In zweden downloaden ze met tien keer meer zonder limiet en waarschijnlijk nog goedkoper ook
Wist je da ze in afrika nog met een tam tam werkte?
Dit is een bautrate van 1 woord per 10 sec ofzo
das traag za als je daar wil over surfen
Nee komaan we liggen te klagen snelheden die redelijk ok zijn.
We zijn dan geen marktleider maar persoonlijk vind ik niet dat we moeten klagen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
We hebben idd niet te klagen over de snelheid. Wél over de prijs! Ik meen me te herinneren dat België relatief gezien als één van de duurste breedbandlanden ter wereld gold, of ben ik mis?
-
- Elite Poster
Greetings schreef:crapiecorn schreef:Akira schreef:geeuw, moet ik nog versteld staan van dit nieuws
je hebt toch een telenet abo van 10mbit niet ? ik heb het niet over de prijs en limieten ,maar een snelheid van 100mbit moet toch zeker haalbaar zijn in België de komende 10 jaar persoonlijk denk ik dat dat getal nog hoger gaat liggen.
crapiecorn schreef:...persoonlijk denk ik dat dat getal nog hoger gaat liggen.
Dan gaan ze toch iets vlugger die versleten kabel moeten vervangen.
En de andere jongens mogen dan zeer snel starten om hun aftandse koperspulletjes uit te graven.
ook slechts mijn persoonlijk gedacht!
It's better to be pissed off than pissed on.
prodata schreef:Greetings schreef:crapiecorn schreef:Akira schreef:geeuw, moet ik nog versteld staan van dit nieuws
Wist je da ze in afrika nog met een tam tam werkte?
Dit is een bautrate van 1 woord per 10 sec ofzo
das traag za als je daar wil over surfen
Nee komaan we liggen te klagen snelheden die redelijk ok zijn.
We zijn dan geen marktleider maar persoonlijk vind ik niet dat we moeten klagen...
Zolang we ons zelf blijven wijsmaken dat we nog redelijk mee zijn dan is alles toch ok of niet?
Natuurlijk moet jij dan ook niet komen klagen dat we binnen een jaar of 5 nogaltijd met hetzelfde product zitten als nu.
In andere landen is men volop aan het investeren in infrastructuur voor de toekomst.
In België gebeurt er echter niets.
Dan spreken we nog niet over de prijs die we hier moeten betalen voor inet lijn
Tjah
En moest jij denkt dat vdsl de toekomst is zal ik je zeggen dat vdsl al 2jaar tot het heden behoord
-
- Elite Poster
herkato schreef:crapiecorn schreef:...persoonlijk denk ik dat dat getal nog hoger gaat liggen.
Dan gaan ze toch iets vlugger die versleten kabel moeten vervangen.
En de andere jongens mogen dan zeer snel starten om hun aftandse koperspulletjes uit te graven.
ook slechts mijn persoonlijk gedacht!
Bwa 10 jaar is lang. Ik denk maar aan wifi per stad, Verbeteren van sateliet oplossingen,... Het hoeft niet altijd via coax of koper