office plus 2019 aan 20 tot 30€ is dat betrouwbaar?

Plaats reactie
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Ik zie office plus 2019 aan 20 tot 30€ dat is 10% van de normale prijs.

Bijv
https://www.gamekeydiscounter.nl/office ... -2019.html

Maar er zijn ook heel wat andere.

Is dat betrouwbaar?
Is de licentie echt onbeperkt?

Dat zou ik willen kopen aan die prijs in vervanging van oude office.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Er zijn hier gelijkaardige topics over Windows licenties. Het zit allemaal wat in de grijze zone, maar de meeste zijn wel betrouwbaar, lijkt het.
Ik heb overigens zelf net zo een W10 Pro en Office Pro Plus 2019 gekocht. Bemerk dat Pro Plus niet eens een consumenten-versie is. De licenties zijn dus via verschillende manieren (falingen, afgedankte hardware, etc...) in handen gekomen van die verkopers.
Activering van mijn Windows en Office werkten onmiddellijk, en ik verwacht er ook in de toekomst niet echt problemen mee.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Al een paar keer zo'n Office gekocht. Soms krijg je de melding dat de licentie al gebruikt werd en moet je bellen naar een speciaal nummer van MS waarbij je verklaart dat je die licentie niet op een ander toestel hebt geïnstalleerd.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Heb gekocht bij https://licentiepromo.be
Onmiddellijk kunnen downloaden en activeren.

Direct een 2e gekocht voor andere laptop.
Ook perfect geïnstalleerd.


Is office pro plus inclusief Outlook, access, publisher.. aan minder dan 30€
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 17 keer

licentiepromo zou ik van afraden, alleen al omdat je geen idee hebt van wie je koopt, nergens eens adres of naam te zien, een indicatie dat zelf de verkoper het louche vindt.

Pro Plus licenties zijn volumelicenties. Ze zijn niet bedoeld voor thuisgebruik en je zal de licenties van MS overtreden. Een groot probleem is dit, als thuisgebruiker, niet. Wat hoogstens kan gebeuren is dat je key op een bepaald moment niet meer zou werken, nromaal gezien blijft echter alles gewoon werken.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

De mijne kwamen ook van licentiepromo.be. Volgens mij heb je bij geen enkele van die verkopers een duidelijk beeld van wie ze juist zijn. Wat je ook best doet is op voorhand eens googlen op de naam voor reviews, bvb bij TrustPilot. Dan blijken er inderdaad ook wel risico-verkopers te zijn. Licentiepromo heeft overigens nog geen reviews daar, dus da's mogelijk ook een risico. Mijn codes kreeg ik echter zo goed als onmiddellijk, en werkten zonder problemen. Maar op Facebook zag ik bvb ook al een verkoper die een lifetime Office 365 aanbiedt. Als je dan naar de reacties kijkt, en hun uitleg, blijkt dat die dus jou gewoon een account verkopen waar die subscription aan gekoppeld is. Je moet toch wel heel naïef zijn om je daar aan te wagen. Buiten het ongemak van een afzonderlijk account (want wat dan als je je Windows 10 wil koppelen met OneDrive), zit je dan sowieso met het risico dat ineens dat account afgesloten wordt. Dat risico is volgens mij veel reëler dan dat een license key geblokkeerd wordt.
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 17 keer

bv. bij https://www.digitallicense.nl/ heb je tenminste een adres en een BTW/KVK nummer.
Lees je op truspilot de reviews...dan zie je dat het meestal goed gaat, maar soms toch al gebruikte keys verkocht worden...en ik denk dat is bij ongeveer alle shops met goedkope keys zo.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

fvhbrugge schreef:Ik zie office plus 2019 aan 20 tot 30€ dat is 10% van de normale prijs.

Bijv
https://www.gamekeydiscounter.nl/office ... -2019.html

Maar er zijn ook heel wat andere.

Is dat betrouwbaar?
Is de licentie echt onbeperkt?

Dat zou ik willen kopen aan die prijs in vervanging van oude office.
Is veel te veel geld nog.
bvb Libre office als alternatief te goedkoop zeker.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

fendtje schreef: Is veel te veel geld nog.
bvb Libre office als alternatief te goedkoop zeker.
Ik ben de eerste om opensource aan te raden, maar jammergenoeg is LibreOffice nog altijd geen echte vervanger van MS Office als je enige document uitwisseling moet doen.

Als het puur voor jezelf is, no problem.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Clemens2 schreef:licentiepromo zou ik van afraden, alleen al omdat je geen idee hebt van wie je koopt, nergens eens adres of naam te zien, een indicatie dat zelf de verkoper het louche vindt.
Website geregistreerd door

Adres
Nederstraat 5
3730 Hoeselt
België
Telefoon
+32.499673011
Bijlagen
Screenshot_20200815_002836.jpg
Laatst gewijzigd door fvhbrugge op 15 aug 2020, 00:30, 2 keer totaal gewijzigd.
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Op dat adres is niet eens een bedrijf gevestigd.
Iris007
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2020, 10:48

Dit is inderdaad geen betrouwbare bron om te kopen. Deze licenties worden in grote aantallen gekocht in China. Daar werden ze gestolen door louche chinezen door onder andere misbruik van Visa-kaarten.
Om de website zie je op regelmatige basis een popup veschijnen met zogezegde kopers. Ook dit is fake. Is een simpele plugin die je in Wordpress kan installeren om fake kopers aan te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”