Proximus Fiber verhoogt ALLE snelheden (tot zelfs Gigabit)

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Dat is normaal de verantwoordelijkheid van de eigenaar maar die wil niet meer boren toch zeker niet de eerste 2 jaar. Alles ligt er nu al...


ik snap het sowieso niet goed waarom het niet kan. Ze zien er gewoon het nut niet van in dus komt het er niet. Terwijl je wel idd gratis kan tot binnen brengen.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Dan snap ik het ook echt niet meer.
Het kan maar gratis tot binnen gebracht worden, je hoeft verder nog niets ermee te doen.

Tegen dat ze het nut wel inzien is het te laat en zal er flink mogen afgedragen worden :-(
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Kijk dit is de reactie ongeveer.

Toen ik belde naar edpnet over hun fiber zeiden ze dat jezelf een kabel moet leggen en zelf die kosten moet dragen / huur baas


aan Marc gevraagd en zou zeker niet binnen de 2 jaar gebeuren omdat ze vinden dat Coax ook nog goed is
RobinW
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 feb 2010, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Zou de boost direct zichtbaar moeten zijn via Speedtest?
Op mijn Proximus profiel zie ik "Bizz Fiber Boost 1 GIGA".
Speedtest deze week is in lijn van deze:
Bijlagen
9260021859.png
9260021859.png (19.08 KiB) 790 keer bekeken
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

Modem herstarten
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

boonpwnz schreef:Dat is normaal de verantwoordelijkheid van de eigenaar maar die wil niet meer boren toch zeker niet de eerste 2 jaar. Alles ligt er nu al...
Je kan als bewoner zelf ook initiatief nemen om samen met alle andere bewoners het aanpassen van de binnenbekabeling te onderzoeken en te bekostigen.
Op https://proximus.be/bouwen vind je alle technische informatie, raadpleeg de elektricien die de bekabeling in het gebouw gelegd heeft en vraag een vrijblijvende offerte voor het aanpassen van de binnenbekabeling.

Als je aan de eigenaar een perfect voorbereid dossier kan voorleggen met een kostenraming en akkoord van alle medebewoners zal hij wel plooien.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

boonpwnz schreef:Ja dat kan je nog steeds.

Hier ligt glasvezel in de straat maar de huiseigenaar wil enkel aansluiten ten vroegste binnne 2 jaar.

Volgens px en edpnet kan je hier wel al glasvezel bestellen.
Even mezelf quoten maar er zijn deze week Proximus mensen langsgeweest om te kijken hoeveel de binnenbedrading zou kosten voor dit project. dus hopelijk wordt het snel geïnstalleerd. En vooral ze hebben gekeken hoe het intern best lukt.
Plaats reactie

Terug naar “Glasvezel en FTTH”