Ach man, ik ben veel te nuchter om te geloven in complottheorieën, heb je me ooit al eens iets zien schrijven in die aard ?koenraaddeconinck schreef: We gaan toch weer niet discussiëren over het feit of de aarde geen schijf kan zijn? Hoe minder besmettingen, hoe kleiner de gezondheidskost.
En wat mij betreft, had veel kunnen vermeden worden ...
Wat mij betreft houd je dit virus niet tegen, uitstel van executie, dat dan weer wel....
Dat is dikke zever, het gaat begot om 900 ziekenhuisopnames atm, hoeveel % daar effectief van werkt weten we niet..koenraaddeconinck schreef: Neen, je draait de redenering om. Er valt veel werk weg door de toename van het aantal besmettingen. Nogmaals, mensen verwachten - m.i. terecht - een ernstige economische recessie volgend jaar en er is wantrouwen bij consumenten in deze omstandigheden om te kopen, hetgeen ook logisch is.
Dat is in ieder geval peanuts tov de banen die gaan sneuvelen of al gesneuveld zijn.
Achja geluk dat maak je zelf hé, pech dat overkomt je... we zitten idd op een andere golflengte.koenraaddeconinck schreef: Iceke, we zitten in dit topic op een totaal andere golflengte maar sommige omstandigheden zijn nu eenmaal op zich beangstigend. Men kan toch covid niet vergelijken met een gewone griep terwijl er al honderden mensen op intensieve gepasseerd zijn, de ene met wat meer geluk dan de andere.