Tankkaart die kan gebruikt worden bij meerdere tankstations

cybersurfr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 07 feb 2009, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 19 keer

ub4b schreef:
krisken schreef:waarbij je minstens bij twee of meer merken terecht kan voor je brandstof.
Bestaat dit? Hoe is het gebruik in BE?
Ik heb al een tijdje een MAES kaart, kan je bij MAES en bij Shell / Esso en Texaco mee tanken, postpayment net na eind van de maand.

Deze kaart is gratis!
Kan je zeggen welke korting er van toepassing is?
thx
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1374
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

Total is inderdaad al een tijdje uit het Network Fuel Card netwerk gestapt, ze zijn vervangen door Dats24 en Lukoil. Ik denk dat het probleem is dat Total enkel "premium" brandstof aanbiedt (genre Shell V-Power, Esso Supreme+) maar omdat dat het enige is wat ze hebben moeten ze zich wel aan de maximumprijzen voor "normale" brandstof houden. Als ze daar dan nog eens een korting op moeten geven kost het hen waarschijnlijk teveel. Als je absoluut bij Total wil tanken denk ik dat je gewoon de volle pot zal moeten betalen.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Bedankt voor uw toelichting.
Bij mij zou het voor LPG zijn. Er zijn verschillende Total-tankstations met LPG op mijn baan.
Het zal daar dus niet lukken.
Ik heb een Octa+ kaart aangevraagd. Maar die geven minder bij de grote merken zoals Esso, Lukoil en Q8.

Er zijn ook enkele Lukoil stations waar ik LPG tank. Daarvoor heb ik op de Lukoil-site een kaart aangevraagd. Die beloven 10 ct/l. Ik weet niet of dat incl of excl btw is. Het is een kaart voor zelfstandigen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Heb geen weet van tankkaarten voor total (buiten total zelf)
Wij hadden dat tot een jaar of 15 geleden op het werk.
Daarna is shell gekomen. Gelukkig is dat een aantal jaren geleden terug aanbesteed en hybrid octa+ geworden , er werd bij shell veel nodeloos gereden om te tanken en we hebben veel shell's zien verdwijnen in de buurt.
Privé heb ik Q8 via VAB. Geeft me 2cl/l extra op de prijs aan de pomp. Iemand weet van betere kaarten voor particulier?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”