Om schoolverlaters en werkzoekende de kans te geven zich op de arbeidsmarkt te begeven lijkt het me nodig om via sociale media de verschillende campagnes tot bij de man/vrouw te brengen.
Het staat iedereen vrij om zijn bedrijf/werkgever in de kijker te zetten en deze topic hiervoor te gebruiken.
- Wij, infrabel zijn op zoek achter technisch personeel. Je kan verdere info hiervan terugvinden via volgende link
https://infrabel.be/nl/jobwebinar-techn ... juli%20%21
Voor verdere info kan je me contacteren via pm (private messages)
Werknemers gezocht
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik kom op een site terecht dat ik moet inloggen... lijkt me nu niet de bedoeling, of wel?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Bij den ijzeren weg moet je een beetje meer moeite doen dan elders é.devilkin schreef:Ik kom op een site terecht dat ik moet inloggen... lijkt me nu niet de bedoeling, of wel?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Delen we de Refer a friend premie?mailracer schreef:Om schoolverlaters en werkzoekende de kans te geven zich op de arbeidsmarkt te begeven lijkt het me nodig om via sociale media de verschillende campagnes tot bij de man/vrouw te brengen.
Het staat iedereen vrij om zijn bedrijf/werkgever in de kijker te zetten en deze topic hiervoor te gebruiken.
- Wij, infrabel zijn op zoek achter technisch personeel. Je kan verdere info hiervan terugvinden via volgende link
https://infrabel.ambassify.com/detail/2 ... =ambassify
Voor verdere info kan je me contacteren via pm (private messages)
Hier kan je ook terecht voor verdere vragen.
Less is more
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Als ambulancedienst in het kader van de Dienst Dringende Geneeskundige Hulpverlening (DGH) werken wij, zoals de meeste 112-ambulancediensten in Vlaanderen, met vrijwilligers.
Om de continuïteit te verzekeren zijn extra medewerkers steeds welkom.
Als hulpverlener-ambulancier moet je beschikken over het brevet "DGH" en moet je een blanco bewijs van goed gedrag model 2 kunnen voorleggen.
Indien je reeds in het bezit bent van een geldige badge 112 kan je ingezet worden om 112-noodoproepen uit te voeren. Voor wie nog niet in het bezit is van een geldige badge 112/brevet DGH kan na een doorlichting via onze dienst deelnemen aan de opleiding “Hulpverlener-Ambulancier 112” te Gent (Paulo). Deze opleiding neemt 132u theorie en 40u stage in beslag. Na een gunstige theoretische en praktische evaluatie én intern opleidingstraject kan je ingezet worden als hulpverlener-ambulancier.
Interesse om vrijwillig ambulancier te worden regio Brakel? ==> [email protected]
Om de continuïteit te verzekeren zijn extra medewerkers steeds welkom.
Als hulpverlener-ambulancier moet je beschikken over het brevet "DGH" en moet je een blanco bewijs van goed gedrag model 2 kunnen voorleggen.
Indien je reeds in het bezit bent van een geldige badge 112 kan je ingezet worden om 112-noodoproepen uit te voeren. Voor wie nog niet in het bezit is van een geldige badge 112/brevet DGH kan na een doorlichting via onze dienst deelnemen aan de opleiding “Hulpverlener-Ambulancier 112” te Gent (Paulo). Deze opleiding neemt 132u theorie en 40u stage in beslag. Na een gunstige theoretische en praktische evaluatie én intern opleidingstraject kan je ingezet worden als hulpverlener-ambulancier.
Interesse om vrijwillig ambulancier te worden regio Brakel? ==> [email protected]
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ook wij zijn op zoek naar extra medewerkers:
* External Sales vertegenwoordiger ==> https://lnkd.in/dfE6WEC
* Senior Systems Engineer (Consultancy) ==> Vacature nog niet uitgeschreven, maar op zoek naar iemand met communicatie vaardigheden, O365 / IDentity Management kennis en een goeie Wintel basis !
* External Sales vertegenwoordiger ==> https://lnkd.in/dfE6WEC
* Senior Systems Engineer (Consultancy) ==> Vacature nog niet uitgeschreven, maar op zoek naar iemand met communicatie vaardigheden, O365 / IDentity Management kennis en een goeie Wintel basis !