Western Digital 4TB Red (WD40EFRX) op bol.com voor €75

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Dit is het laagste dat ik ze ooit al gezien heb, ze blijven al 2 jaar redelijk stabiel rond de €110 a €120 normaal.

https://www.bol.com/nl/p/western-digita ... 0019512139
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
tj2940
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 mei 2012, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

al verdwenen blijkbaar
Victory Not Vengeance
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Had vanmorgen zelf een Tweakers pricewatch notificatie van een TP-Link EAP-225 die ineens voor €42 verkrijgbaar was bij bol.com. Was ook van een 3rd party maar ben de naam vergeten. Die is ondertussen ook verdwenen blijkbaar, dus zal wellicht dezelfde geweest zijn.
EDIT: ik zie in die link hierboven iets van 'inpex' en dat was deze inderdaad ook, want dacht effen dat het Intex van de zwembaden was :). Blijkbaar zijn er nog wat pricewatch alarmen afgegaan : https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/2003378 .

Ik heb altijd een beetje een onbetrouwbaar gevoel bij die 3rd party verkopers bij bol.com. Zelfs al is dit gewoon hetzelfde verkoopmodel dat ook Amazon hanteert.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Fnac doet dat blijkbaar ook al met 3rd party verkopers. Dan zie je plots bij (overigens betrouwbare) vergelijkingssites een interessante aanbieding opduiken en blijkt dit 3rd party te zijn.
Fnac vertrouw ik, maar 3rd party is iets anders. Toch verschijnen ze onder dezelfde noemer bij bijv. Hardware.info.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Flippi schreef:Fnac doet dat blijkbaar ook al met 3rd party verkopers. Dan zie je plots bij (overigens betrouwbare) vergelijkingssites een interessante aanbieding opduiken en blijkt dit 3rd party te zijn.
Fnac vertrouw ik, maar 3rd party is iets anders. Toch verschijnen ze onder dezelfde noemer bij bijv. Hardware.info.
Dat is al een tijdje zo, maar FNAC vertrouw ik daarentegen totaal niet om diverse redenen.
* in een ver verleden al een paar keer issues gehad met FNAC Leuven. Soldenkoop van een iPaq (lang geleden dus :D), die bij opening gewoon een gebruikt model bleek en zelfs een stuk ontbrak. Soldenkoop van een Laptop die volgens de specs wifi had, en bij thuiskomt helemaal geen wifi bleek te hebben (lang geleden dus :D). Een AZERTY laptop kopen en op die manier geleerd dat Belgische AZERTY != Franse AZERTY.
* Een enorme rommelige website.
* Constant ermee geconfronteerd worden dat dit een Frans bedrijf is, waar er overal wel eens Franse tekst staat waar het niet moet staan (product-beschrijvingen, mails, enz...).
* Een klantenkaart model waar je lidgeld moet betalen (ok, je kan claimen dat je bij bol/Amazon ook zoiets hebt als Select/Prime).
* Zelden interessante prijzen, en vaak ook prijzen die zo inconsistent zijn dat je serieus moet puzzelen om te zien of iets nu een goede deal is of niet (meestal niet dus).
* Sinds ze 3rd party verkopers toelaten (en dat is al een paar jaar ondertussen) zijn enkele van bovenstaande punten nog veel problematischer geworden.
* Twijfelachtige financiële toekomst (verbaast me dat ze nog niet failliet zijn).

Maar bon, beetje off-topic wel :).
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Vanmorgen ook alert van gekregen. Even getwijfeld, maar gezien de problemen met WD Red laatste tijd + onbekende verkoper niet voor gegaan. Gelukkig precies.
Gebruikersavatar
EotT
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
Uitgedeelde bedankjes: 127 keer
Bedankt: 188 keer

Vanmorgen via tweakers een alert gekregen coor AMD Ryzen 9 3900x voor 36 euro (normale prijs is rond 450 euro). Duidelijk een foutje, maar toch maar geprobeerd. In de namiddag was werd mijn order spijitg genoeg geannuleerd.
Blijkbaar was er vandaag wel meer dingen die fout liepen.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

MClaeys schreef:Vanmorgen ook alert van gekregen. Even getwijfeld, maar gezien de problemen met WD Red laatste tijd + onbekende verkoper niet voor gegaan. Gelukkig precies.

Die dat 'te koop' stonden waren wel de goei (EFRX en CMR), de EFAX'en zijn tot 6tb SMR . Vanaf 8tb zijn de EFAX wèl CMR.
Ze gaan ze blijkbaar herlabelen. De WD Red's worden de SMR's, de WD Red Plus worden de CMR's en daarnaast dan nog de Pro's zoals voorheen.

https://tweakers.net/nieuws/168888/west ... oemer.html
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

decat schreef:Die dat 'te koop' stonden waren wel de goei (EFRX en CMR), de EFAX'en zijn tot 6tb SMR . Vanaf 8tb zijn de EFAX wèl CMR.
Ze gaan ze blijkbaar herlabelen. De WD Red's worden de SMR's, de WD Red Plus worden de CMR's en daarnaast dan nog de Pro's zoals voorheen.

https://tweakers.net/nieuws/168888/west ... oemer.html
Goed dat daar wat meer duidelijkheid in komt.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Jammergenoeg gaan die wss wel duurder zijn dan wat je totop heden betaalde voor een WD Red.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”