Corona: reacties van de ISP's & verhoogd datagebruik

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 206
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 2 keer

Er moet zich toch ook een serieuze achterstand aan het opbouwen zijn voor de installaties bij nieuwe klanten bij Proximus en Telenet? Beiden deden tot op heden geen installaties meer en dat lijkt wederom verlengd tot begin mei. Moet toch ook een impact hebben op hun?
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Stiaan schreef:Er moet zich toch ook een serieuze achterstand aan het opbouwen zijn voor de installaties bij nieuwe klanten bij Proximus en Telenet? Beiden deden tot op heden geen installaties meer en dat lijkt wederom verlengd tot begin mei. Moet toch ook een impact hebben op hun?
Bij Proximus doet men opnieuw nieuwe installaties.
Buurman geeft net bij het begin van de crisis de overstap willen maken van Telenet naar Proximus en die afspraak voor installatie is toen door Proximus geannuleerd omwille van die lockdown...
Afgelopen donderdag heeft hij terug een email ontvangen dat er vrijdag opnieuw zou afgestapt worden om aldus tegemoet te komen aan het gevraagde. Wat ook daadwerkelijk afgelopen vrijdag is gebeurd na de middag.

Nu vraagt mijn buurman hoe die in onbruik geraakte decoder terug te bezorgen aan Telenet, er zijn geen shops open van hen, morgen moet hij maar dan eens hun helpdesk bellen hiervoor...
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

timmermc schreef: Nu vraagt mijn buurman hoe die in onbruik geraakte decoder terug te bezorgen aan Telenet, er zijn geen shops open van hen, morgen moet hij maar dan eens hun helpdesk bellen hiervoor...

Op afspraak zijn ze blijkbaar nog open voor mensen waar de digicorder niet meer werkt en dergelijke.

Dus bellen of mailen voor een afspraak. Belangrijk daar geen maanden mee te wachten, want zolang je dat toestel nog in huis hebt blijven ze huur aanrekenen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

2020-04-24_11-49-59.jpg
"Orange biedt je 3 GB extra* voor elke herlaadbeurt online of via My Orange. Dit extra datavoordeel wordt toegekend vanaf een herlaadbeurt van 10 € en is geldig tot 3 mei 2020."

https://www.techzine.be/nieuws/infrastr ... aign=dries
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

kan edpnet nu ook ietsje verhogen? :-)
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:kan edpnet nu ook ietsje verhogen? :-)
Waarom? Die upload staat al volledig open op VDSL. Op fiber zit Proximus in de weg. Op het start abo maken ze nauwelijks winst, dus daar gaan ze het zeker niet kunnen verhogen...
Gebruikersavatar
monty_burns_007
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 mar 2010, 19:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

qless schreef:
satsurfer schreef:kan edpnet nu ook ietsje verhogen? :-)
Waarom? Die upload staat al volledig open op VDSL. Op fiber zit Proximus in de weg. Op het start abo maken ze nauwelijks winst, dus daar gaan ze het zeker niet kunnen verhogen...
op het start abonnement bij Edpnet staat niks open, integendeel gelimiteerd op 20/2 waarbij 2 volgens speedtest maar vaak 1,8 is.

Proximus maakt toch geen onderscheid tijdens corona maatregelen tussen hun start en comfort abonnement qua upload verhoging ?

Edpnet heeft nog geen enkele "corona" internet verhoging geleverd qua snelheden.

Het enige positieve is dat Edpnet altijd (ook buiten corona tijden) "onbeperkt" internet levert. Reden waarom ik bij hen zit.

Op hun "comfort" abonnement is idd zoals satsurfer meldt geen begrenzing op wat de VDSL lijn kan qua snelheid.
Men had als corona jeste de start abonnementen iets kunnen verhogen qua snelheid (bv. 30/4 of 30/6)
Voor skype & webex meeting is 20/2 soms wat weinig.
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 766
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 13 keer

Ik dacht al dat ik geen toegang meer had tot het "gratis Corona" Movies kanaal van Proximus
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_prox ... helpt.html

Enkel het Hits kanaal "Tot 3 mei kan je ook gratis blijven kijken naar Studio 100 HITS2, op kanaal 40."
pjvdveer
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:49
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

monty_burns_007 schreef: Edpnet heeft nog geen enkele "corona" internet verhoging geleverd qua snelheden.
Je moet ook naar het financiële plaatje krijgen. Voor Proximus en Telenet kosten al deze tijdelijke maatregelen letterlijk geen cent. Het netwerk ligt er al (geen extra kosten) en niemand gaat van pakket downgraden omdat Start nu even een paar weken aantrekkelijker is (dus ook geen gemiste inkomsten). Maar als edpnet iets zou willen doen hangt er meteen een prijskaartje aan vast.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

pjvdveer schreef:Voor Proximus en Telenet kosten al deze tijdelijke maatregelen letterlijk geen cent...
Oké, maar het gaat hier lang niet alleen om tijdelijke maatregelen. En bijvoorbeeld ook Orange heeft bijvoorbeeld zijn eigen mobiel netwerk, maar de tijdelijke maatregelen bij hen zijn toch wel beduidend anders/minder én niet verlengd integenstelling tot de lockdown.
pluim
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 apr 2020, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Sinna schreef:Ik vermoed dat ik hier tegen de Scarlet Trio-cap van 50Mbps down aanloop, zie https://www.scarlet.be/nl/trio-internet-tv-telefonie/. In de Corona-flash op dezelfde pagina stellen ze echter Onbeperkt internet zonder snelheidsbeperking waardoor die cap van 50 (eigenlijk) onterecht is. De cap op de upload van 4Mbps was al eerder opgeheven.
Bij mij staat er:
- Opheffing van de beperking van internetsnelheid boven het maximaal toegestane volume.
... als in: de beperking op de beperking. Nadat je er 500 GB hebt doorgehaald, blijf je dus normaal surfen aan 50 Mbps down, 4 Mbps up.

De cap op de upload werd waarschijnlijk niet opgeheven: dit is hoogstwaarschijnlijk een 'foutje'. Verschillende Scarletklanten hebben de afgelopen 2 jaar vaak verkeerde, gunstigere, caps gehad op de PPPoE-sessie. Soms 8 Mbps, soms 12, soms 20 en soms helemaal geen cap. Dit gebeurt regelmatig.
De 20 Mbps up kan nu misschien ook toevallig iets te maken hebben met Proximus die de upload van haar Internet Start heeft verhoogd?

Ik heb nu al bijna een maand een cap op 20 Mbps met trio, en heb enkele weken terug zelf enkele dagen 40 Mbps (de volledige lijn) gekregen. Leuk meegenomen, maar het is geen bewust cadeau van Scarlet of niet iets waar je door corona recht op hebt. ;)
Gewoon vriendelijk glimlachen en aannemen! :p - binnenkort is het misschien weer weg...

EDIT:
Ter referentie: het werd hier ook al aangehaald! ;)

EDIT2: post van de persoon waarop ik reageerde is naar ander een nieuw topic verplaatst.
Laatst gewijzigd door pluim op 26 apr 2020, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar :curt:
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Ben ik nu de enige die zich vragen stelt bij extra mobiele data, terwijl iedereen in zijn kot moet blijven waar wifi is?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Dat Telenet en Proximus geen extra kosten hebben is ook niet geheel waar: door de Corona crisis hebben beiden hun poort naar BNIX laten upgraden, waarna BNIX de halve backbone mocht upgraden :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 mar 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

Sinna schreef: In de Corona-flash op dezelfde pagina stellen ze echter Onbeperkt internet zonder snelheidsbeperking waardoor die cap van 50 (eigenlijk) onterecht is.
Dat 'onbeperkt zonder snelheidsbeperking' slaat toch enkel op het downloadvolume en bijhorende snelheidsbeperking bij volumeoverschrijding, niet? Niks te maken met de std. Cap die erop zit...
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

'zonder snelheidsbeperking' lees ik als: 'zonder cap', maar da's blijkbaar voor interpretatie vatbaar...
Computer(k)nul
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

krisken schreef:Dat Telenet en Proximus geen extra kosten hebben is ook niet geheel waar: door de Corona crisis hebben beiden hun poort naar BNIX laten upgraden, waarna BNIX de halve backbone mocht upgraden :)
Geen onzin verkopen of fantaseren aub, geen van beiden hebben capaciteitsaanpassingen gedaan op BNIX. Trouwens Telenet doet heel weinig via BNIX closed peeling policy en het Liberty netwerk wordt geprefereerd. De huidige BNIX backbone is groot genoeg daar zijn geen aanpassingen gebeurd.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Edward Valckx schreef:Ben ik nu de enige die zich vragen stelt bij extra mobiele data, terwijl iedereen in zijn kot moet blijven waar wifi is?
De kinderen gebruiken inderdaad nog amper mobiele data... op hun vast internet heb ik wel een cap gezet van 5 Mbps (de GB's vliegen er anders iets te vlot door hier).
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

DarkV schreef:
Edward Valckx schreef:Ben ik nu de enige die zich vragen stelt bij extra mobiele data, terwijl iedereen in zijn kot moet blijven waar wifi is?
De kinderen gebruiken inderdaad nog amper mobiele data... op hun vast internet heb ik wel een cap gezet van 5 Mbps (de GB's vliegen er anders iets te vlot door hier).
Hehe "België". Doe je dit ook met de boiler?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Edward Valckx schreef:Ben ik nu de enige die zich vragen stelt bij extra mobiele data, terwijl iedereen in zijn kot moet blijven waar wifi is?
Spotgoedkope reclame. Kijk eens hoe vrijgevig wij zijn!
Goed wetende dat de meesten gewoon thuis op hun wifi zitten en minder verbruiken dan anders.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

idd. iedereen zou op wifi moeten zitten.
extra belminuten zou interessanter zijn.
dat heten ze 'blij maken met een dode mus'.

idem hun pakketten vb. bij telenet. duwen je in hogere formule omdat je dan unl. krijgt., terwijl je die hogere snelheid ook niet nodig hebt....altijd hogere prijzen, terwijl meer mensen blij zouden zijn met vb. minder belmin. en meer data (buiten coronatijden)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Tomsworld schreef:
krisken schreef:Dat Telenet en Proximus geen extra kosten hebben is ook niet geheel waar: door de Corona crisis hebben beiden hun poort naar BNIX laten upgraden, waarna BNIX de halve backbone mocht upgraden :)
Geen onzin verkopen of fantaseren aub, geen van beiden hebben capaciteitsaanpassingen gedaan op BNIX. Trouwens Telenet doet heel weinig via BNIX closed peeling policy en het Liberty netwerk wordt geprefereerd. De huidige BNIX backbone is groot genoeg daar zijn geen aanpassingen gebeurd.
Volgens mijn bronnen is dit geen fantasie, noch onzin. Beiden hebben hun capaciteit naar BNIX verhoogt, vooral ... naar elkaar toe. Dit omwille van het toenemend verkeer betreffende telewerk.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zit wel thuis maar vaak zit op 4g om mijn wifi niet te belasten.

Want zeker voor sommige apps kan ik beter en sneller werken met 4g dan met wifi.

Mijn verbruik 4g is momenteel rond de 100 MB per dag.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Uw wifi gaat die 100mb niet merken, hoor...

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

boonpwnz schreef:Ik zit wel thuis maar vaak zit op 4g om mijn wifi niet te belasten.

Want zeker voor sommige apps kan ik beter en sneller werken met 4g dan met wifi.

Mijn verbruik 4g is momenteel rond de 100 MB per dag.
Ik zou toch uw wifi eens bekijken dan :)?!
Als 100Mb een issue is voor uw wifi :eek:
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

krisken schreef:
Tomsworld schreef:
krisken schreef:Dat Telenet en Proximus geen extra kosten hebben is ook niet geheel waar: door de Corona crisis hebben beiden hun poort naar BNIX laten upgraden, waarna BNIX de halve backbone mocht upgraden :)
Geen onzin verkopen of fantaseren aub, geen van beiden hebben capaciteitsaanpassingen gedaan op BNIX. Trouwens Telenet doet heel weinig via BNIX closed peeling policy en het Liberty netwerk wordt geprefereerd. De huidige BNIX backbone is groot genoeg daar zijn geen aanpassingen gebeurd.
Volgens mijn bronnen is dit geen fantasie, noch onzin. Beiden hebben hun capaciteit naar BNIX verhoogt, vooral ... naar elkaar toe. Dit omwille van het toenemend verkeer betreffende telewerk.
Dan zou ik dringend uw bronnen vervangen, wat ze hebben het niet echt juist. Wat kan zijn de private direct peerings daar hebben we geen zicht op want dat loopt buiten de ixen om als 2 isps beslissen op directe kabels te installeren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

heist_175 schreef: Als 100Mb een issue is voor uw wifi :eek:
Het is vooral en zeker als ik iets zit te downloaden dat het beter is dat ik dingen op mijn telefoon niet afhandel via wifi.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

@Tomsworld : wie zijn jouw bronnen dan dat jij anders beweert? Funny part is dat ik het reeds heb gehoord van 2 onafhankelijke partijen. Ik spreek weldegelijk over bnix, niet over interne peerings.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

krisken schreef:@Tomsworld : wie zijn jouw bronnen dan dat jij anders beweert? Funny part is dat ik het reeds heb gehoord van 2 onafhankelijke partijen. Ik spreek weldegelijk over bnix, niet over interne peerings.
Mezelf en ik zit aan de bron.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Vreemd ... Ik speel het even door dan naar de personen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Weet iemand hoe het momenteel zit met de oplevering van nieuwe niet prioritaire VDSL-installaties? Gaan die al terug door?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

WalterB1 schreef:Weet iemand hoe het momenteel zit met de oplevering van nieuwe niet prioritaire VDSL-installaties? Gaan die al terug door?
Mijn pa had een (nieuwe) Scarlet aansluiting aangevraagd op 12/03.
Deze week zijn ze van Proximus een nieuwe kabel komen steken naar het appartementsgebouw, waarna Scarlet zou komen voor de decoder etc.
Dus volgens mij zijn ze terug bezig met opleveringen.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

WalterB1 schreef:Weet iemand hoe het momenteel zit met de oplevering van nieuwe niet prioritaire VDSL-installaties? Gaan die al terug door?
Nieuwe aanvraag voor vdsl ingediend bij edpnet op 11 maart. Eergisteren telefoon gekregen dat de installatie op 4 mei gaat gebeuren
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Bedankt, dan lijkt het aannemelijk dat mijn gewenste oplevering via Mixtus einde mei zal doorgaan. Of toch dat dit element het niet zal verstoren.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.scarlet.be/nl/flash-info/

tot en met 17 mei 2020:
Alle oproepen naar vaste lijnen zijn gratis.
De beperking van de internetsnelheid boven het maximaal toegestane volume, wordt opgeheven.
Wekelijkse selectie van 5 films en 2 jeugdfilms in de "video on demand" -catalogus.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... dersteunen
zijn prepaidklanten ook residentieel?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... RDOOR_WIGO
Telenet helpt je door deze uitzonderlijke tijden, ook tijdens de afbouw van de coronamaatregelen. Daarom blijven we extra vast internet voorzien. En dat zeker tot eind juni.

Je mobiele data tellen we momenteel maar voor de helft mee. Je krijgt deze extra data nog tot 24 mei. Vanaf 25 mei heb je opnieuw gewoon de inbegrepen data van je abonnement.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Geen idee. Wel tevreden dat je kan kiezen - met 4gb extra data ben ik niks, 8 weken knack is al leuk meegenomen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Metronome
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2019, 13:00
Bedankt: 2 keer

Scarlet verlengt onbeperkt internet tot 30 juni. Bron:website scarlet
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Not bad de 4GB :-D
Capture+_2020-05-15-17-46-24.png
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Metronome schreef:Scarlet verlengt onbeperkt internet tot 30 juni. Bron:website scarlet
Wat gaan ze doen met de snelheden?? klanten met Scarlet Trio hebben tijdens de Corona Crisis ook de Max. snelheden gekregen,is er daar geen nieuws over??
Klanten die nog Scarlet One hebben zijn al altijd bij de Max haalbare snelheden.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Euh... Scarlet Trio klanten bleven hun normale snelheden behouden, incl. cap. Enkel bij het overschrijden van de datalimiet van 500GB kwam je niet op smalband terecht.
Computer(k)nul
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”