Enquête: informatica

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gesloten
ArmanK
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Dit is een herhaling van mijn vorige post voor de mensen die het nog niet gelezen hebben:

Dit is voor de mensen die een informaticarichting aan een universiteit gevolgd hebben.

Hallo allemaal!

Ik ben een leerling uit het zesde jaar ASO wetenschappen-wiskunde. Ik ben op dit moment onderzoek aan het voeren naar de toekomst van informatica-studenten.
Ik ben erg geïnteresseerd in jullie ervaringen en bevindingen en heb daarvoor een enquête opgesteld. Zouden jullie deze alstublieft willen invullen?
Het invullen van de enquête neemt een 5-tal minuten in beslag en de resultaten worden anoniem verwerkt.

Zie: https://www.survio.com/survey/d/Y9Q2Y0O1P7B4K5I9W
einddatum: juni 2020

Alvast enorm bedankt voor uw tijd en moeite!
Laatst gewijzigd door ArmanK 20 feb 2020, 19:52, in totaal 1 gewijzigd.
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
Bedankt: 45 keer

Heb je nog nooit mee gekregen dat volledige woorden/zinnen in hoofdletters geïnterpreteerd worden als schreeuwen!?
Het zou kunnen dat daarmee het voordeel dat je ermee hoopt te bereiken kleiner is dan het nadeel.
Gelukkig & gezond 2022!
tien
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

ArmanK schreef: einddatum: juni 2020
Nog tijd tot 30/6 :lol:
ArmanK
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ernie schreef:Heb je nog nooit mee gekregen dat volledige woorden/zinnen in hoofdletters geïnterpreteerd worden als schreeuwen!?
Het zou kunnen dat daarmee het voordeel dat je ermee hoopt te bereiken kleiner is dan het nadeel.
Bedankt voor UW opmerking!
Gesloten

Terug naar “Allerlei”