KloptWalterB1 schreef:
@mgo72 maar je had wel een persoonlijke uitnodiging van Tadaam ontvangen voor die aanbieding van 149 euro, juist?
Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
KloptWalterB1 schreef:
@mgo72 maar je had wel een persoonlijke uitnodiging van Tadaam ontvangen voor die aanbieding van 149 euro, juist?
Ook heel benieuwd naar.DevBru schreef:Ik heb net besteld, ik zal het morgen laten weten als Bpost het niet te druk heeft [emoji38]-etienne- schreef:zou je daar ook een Xaomi box bij krijgen? Krijgt iedereen dat eigenlijk tot nu toe? (want is op zich ook al een 55-70 euro waard)
Dat blijkt te kloppen. Er zit geen coupon in mijn net geleverde Black Friday Tadaam-doos.-etienne- schreef:Volgens hun Customer Support op Twitter zou je geen Xiaomi bij Black Friday abonnementen krijgen.
Bij mij ook niet.chrisdl schreef:Dat blijkt te kloppen. Er zit geen coupon in mijn net geleverde Black Friday Tadaam-doos.-etienne- schreef:Volgens hun Customer Support op Twitter zou je geen Xiaomi bij Black Friday abonnementen krijgen.
Absoluut. Ik geef vandaag bij Orange mijn opzeg primair wegens slechte support. Maar in dit geval denk ik echt niet dat men u moedwillig foute informatie heeft gegeven. Tadaam lijkt mij wat kinderziektes te hebben op niveau van organisatie.DevBru schreef: Voor mij is een goede en vooral eerlijke customer support toch iets belangrijker dan een paar euro uitsparen.
Het zal waarschijnlijk idd niet moedwillig geweest zijn, al hoop ik toch dat ze het rechtzetten, zeker omdat ik het uitdrukkelijk heb gevraagd.WalterB1 schreef:Absoluut. Ik geef vandaag bij Orange mijn opzeg primair wegens slechte support. Maar in dit geval denk ik echt niet dat men u moedwillig foute informatie heeft gegeven. Tadaam lijkt mij wat kinderziektes te hebben op niveau van organisatie.DevBru schreef: Voor mij is een goede en vooral eerlijke customer support toch iets belangrijker dan een paar euro uitsparen.
Het zal waarschijnlijk een laatste minuut beslissing geweest zijn dat ze besefte dat als je voor 99 euro een 4G-router gaat leveren die nu te koop is voor 99 euro op Amazon zonder contractverplichting die bon te veel van het goed was.
Hoopte ook op die bon eigenlijk aangezien ik ook in verwachting van mijn Tadaam-pakket ben.
Het staat idd nergens vermeld, ik heb het wel persoonlijk aan de support gevraagd.Bababa schreef:Er staat nergens vermeld dat je die bon erbij kreeg, dus ik vind het bizar dat je er recht op vindt te hebben. Ook is het nogal logisch dat dit niet financieel haalbaar is voor hen: 99 euro voor zes maanden tv en internet is ongelooflijk scherp. Door zeikerds doen steeds minder bedrijven dit soort scherpe aanbiedingen op Black Friday
Hier om 4.50 de bestelling geplaatst en nu een e-mail dat het werd verstuurd.
Verdikke, we wisten reeds dat de promo ook voor bestaande klanten ging zijn. Ik had de gewone Tadaam kunnen bestellen en dan vandaag de black-Friday deal genomen hebben. Dan had ik ook de voucher. Inzicht komt achteraf.streulma schreef: Ik heb in oktober wel de 80 Euro voucher gekregen en heb er mij een Mi Box S mee gekocht.
Zelfs als je vorige week bestelde met de black friday link die hier rond ging kreeg je er nog een voucher bij, beetje rare strategie dus.WalterB1 schreef:Verdikke, we wisten reeds dat de promo ook voor bestaande klanten ging zijn. Ik had de gewone Tadaam kunnen bestellen en dan vandaag de black-Friday deal genomen hebben. Dan had ik ook de voucher. Inzicht komt achteraf.streulma schreef: Ik heb in oktober wel de 80 Euro voucher gekregen en heb er mij een Mi Box S mee gekocht.
Ondertussen is mijn Tadaam gekomen en terug gegaan. Verzending is met bpost. Bestelling gisteren geplaatst. Deze ochtend bericht 'levering tussen 8u en 17u'. Daar ben je vet mee.
Heb ontdekt via de tracker dat postbode blijkbaar reeds was langskomen en dat ik niet thuis was. Wat opmerkelijk is aangezien ik thuis zat te wachten. De deurbel hoor je vanop de straat als je die indrukt. Is om een hartaanval van te krijgen. Die heb ik zeker niet gemist.
Dat kun je blijkbaar melden;
https://www.bpost.be/site/nl/de-postbod ... -aangebeld
... maar het zal toch wachten zijn tot morgen. Afhalen postkantoor. Wat nog een geluk is, vreesde dat ik tot maandag ging moeten wachten. - first world problems.
Dat is wel straf dat. Ik had een betalingsprobleem (40 Euro te veel betaald omdat hun systeem hier om vroeg) en heb mooi mijn 40 Euro gerefund gekregen. De dag daarop stond het al terug op de rekening.DevBru schreef:Net reactie gehad, ze excuseren zich voor de vergissing maar gaan het dus niet oplossen.
Idem. Toch een groot verschil tussen familie en een user op een forum. Al heb je eigenlijk al legaal een basispakket met VRTnu + Stievie freestreulma schreef:Ja simpel bij Tadaam, gewoon pincode doorgeven.
Maar ik ga mijn account niet sharen...
... en dan ook een (goedkopere) Tadaam-versie zonder televisie.Funfile schreef:
Een product dat ze volgens mij ook nog kunnen aanbieden, met het oog op klanten die bij een andere provider wensen te blijven voor hun internet, is een losse versie van hun TV-aanbod.
Is er dan geen native app voor een Android TV box of Apple TV?DevBru schreef:Gisteren veel data verbruikt (80GB) om te zien hoe Tadaam hier mee zou omgaan en hoe het mijn snelheid zou beïnvloeden.
Ging zonder enige problemen, tijdens het downloaden ging het overige surfen/video's laden wel een stuk trager, maar dat is te verwachten.
Hopelijk brengen ze dit jaar nog Chromecast support uit zoals ze ondertussen toch al een paar keer hebben aangegeven want zolang dat er niet is kan ik geen TV kijken (tenzij op mijn smartphone).
die is er idd en die werkt zonder problemen (allez voor mij toch)jollito schreef:Is er dan geen native app voor een Android TV box of Apple TV?DevBru schreef:Gisteren veel data verbruikt (80GB) om te zien hoe Tadaam hier mee zou omgaan en hoe het mijn snelheid zou beïnvloeden.
Ging zonder enige problemen, tijdens het downloaden ging het overige surfen/video's laden wel een stuk trager, maar dat is te verwachten.
Hopelijk brengen ze dit jaar nog Chromecast support uit zoals ze ondertussen toch al een paar keer hebben aangegeven want zolang dat er niet is kan ik geen TV kijken (tenzij op mijn smartphone).
Die is er zeker, maar natuurlijk moet je dan een Android TV hebben, en heb je niet voldoende aan een Chromecastjollito schreef:
Is er dan geen native app voor een Android TV box of Apple TV?
WiFi kan je uitzetten via my.tadaam.beJagitc schreef: Ik heb gezien dat sommigen hier via de Hi-Link de router kunnen beheren. Is er ook een mogelijkheid om dit bedraad te beheren en de Wi-fi misschien uit te schakelen? Ik heb mijn eigen router met Wi-fi staan in mijn netwerk en heb de Wifi van Tadaam zelf eigenlijk niet nodig...
Als ze daarmee afkomen en het zit qua prijs goed hebben ze mij direct binnen. Ik vrees dat Telenet zijn eigen bundels niet gaat kannibaliseren, maar het zou interessant zijn om cable cutters toch nog een basic TV aanbod te bieden.Funfile schreef:Een product dat ze volgens mij ook nog kunnen aanbieden, met het oog op klanten die bij een andere provider wensen te blijven voor hun internet, is een losse versie van hun TV-aanbod.
Die hebben ze inderdaad. Maar ze hebben bij de Black Friday actie geen voucher mee geleverd voor de Mi Box, ondanks dat ze dit wel aan mij bevestigd hebben. Mijn Proximus abonnement loopt volgende week donderdag af en vanaf dan kan ik dus voorlopig geen TV kijken.jollito schreef:Is er dan geen native app voor een Android TV box of Apple TV?DevBru schreef:Gisteren veel data verbruikt (80GB) om te zien hoe Tadaam hier mee zou omgaan en hoe het mijn snelheid zou beïnvloeden.
quovadis schreef:die is er idd en die werkt zonder problemen (allez voor mij toch)jollito schreef:Is er dan geen native app voor een Android TV box of Apple TV?DevBru schreef:Gisteren veel data verbruikt (80GB) om te zien hoe Tadaam hier mee zou omgaan en hoe het mijn snelheid zou beïnvloeden.
Zoals ik het begrepen heb kun je die black-friday deal niet annuleren en een terugbetaling vragen/eisen/krijgen. Toch niet volgens Tadaam. Of dat ook zo is volgens de FOD Economie is een vraag voor hen. Maar daar zou ik enkel aan beginnen als je echt niets beter te doen hebt dan pogen uw gelijk te krijgen.DevBru schreef: Ik ben nog steeds serieus aan het overwegen om mijn Tadaam terug te sturen en naar Scarlet over te schakelen.