ik vind een statisch ip gewoon prachtig..
heb nu al een hele tijd realdsl:
- geen problemen met facturatie, dwz dat ze u er niet afsmijten als je een dag te laat betaald, ik vind dit een plus want ge weet nooit, ge moogt er wel geen misbruik van maken
, als je van adsl2fit komt zal je dit zeer zeker begrijpen waar ze u 3 dagen voor het eind van de maand al er afgesmeten hadden als ge het ne keer vergeten waard.. en ge prepay de maand dus er was geen risico die waren er gewoon op uit om zoveel mogelijk eraf te smijten.. DUS DIT IS NIET ZO BIJ REALDSL, geen probs tot nu toe..
- snelheden 300kb/s / 50kb/s kan wat schelen soms zit je rond de 250 down en 40 up maar dat geld ook omgekeerd, raar maar waar ik heb al upload snelheden gehad van over de 80kb/s (heel even constant) enz ..
- helpdesk contact, ge krijgt meestal antwoord heb eens een keer had dat ik geen reply kreeg op een reply.. maar ge kunt niet alles willen dat was juist voor het weekend..
- gratis be domein..
- voor zover ik weet moogde doen wat ge wilt ( server draaien enz )
- en het is FUP, kan alleen maar zeggen dat de rest hier nog een voorbeeld aan kunnen nemen
en ik heb bij skynet gezeten, stabieler ? zijn die niet maak dat uw eigen niet wijs want dat is gewoon niet..
hoe in godsnaam kan een permanente internet connectie die steeds online is vs skynet nu instabieler zijn?
ze zijn bijde constant online.. als in 24/7 dus altijd .. en waar je een vrij goede constante snelheid op hebt
.. zo ver is dat allemaal in orde ..
ik kan niet wachten tot deze provider uitpakt met adsl2 of zoiets..
vergelijkbaar produkt is
http://www.evonet.be/index.php?page=011112n produkt 3 170 euro
geekdsl = 45 euro
dus voor mij is dit heel goed !!!