Nieuwe combikabels door flex trekken

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
WimDelar
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 feb 2019, 16:48
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Je kan unifi in wall toestellen gebruiken.

Is een Wifi acces punt gecombineerd met vrije 2 netwerk poorten, waarvan er één POE kan doorgeven.

https://inwall.ui.com
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tommy77 schreef:Ik vraag me nu af hoe ik dat het best aansluit: mag ik met wandcontactdozen werken, of moet ik elke kabel rechtstreeks in een switch laten toekomen (1 per slaapkamer)
Je mag zeker met een wandcontactdoos werken... op zich is dat iets netter lijkt me.

Op UTP heb je geen verlies door connectors dus er is geen reden om het rechtstreek op een switch te laten toekomen.
Tommy77 schreef:behalve in de laatste op zolder waar ik eindig met een wandcontactdoos?
Inderdaad.
Tommy77 schreef:Ik heb ook 2 dap2695 Access points van d-link, kunnen die evengoed als switch gebruikt worden?
Ik zie dat ze twee LAN poorten hebben dus vermoedelijk wel... maar dan heb je er dus nul over als je nog iets anders bedraad wil aansluiten zoals ee, Proximus decoder.
Tommy77 schreef:Ik heb die unifi inwall Access points ook gezien. Maar de pro versie kost ook een kleine 200€/stuk... hoe werk ii het ordelijkst en tegelijk ook degelijk?
En heb je de pro versie nodig (is 450/1300 Mbps wireless een noodzaak op een slaapkamer)… blijft natuurlijk nog steeds 99 euro per AP (terwijl je reeds AP's heb liggen).

Deze hebben ook twee LAN poorten... één heb je nodig om verder te gaan naar de volgende kamer maar dan heb je er dus wel één vrij voor bv. een Proximus decoder.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”