flex prepaid carrefour

Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Is er iemand die hier flex prepaid carrefour gebruikt ?
Is voor iemand die bij ing is en zijn zoon zo een kaart wil geven.
Er staat op hun site Verified by Visa maar hoe werkt dit dan ? Hier in belgie is diet via uw bank een code ingeven of qr scannen. Bij mijn cic frankrijk krijg ik een uitnodiging van app waar ik dan moet een code ingeven.
Heeft iemand met deze kaart ervaring.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Een van de betere prepaid kaarten en een zeldzame prepaid kaart van Visa in Belgie, zowat alle andere zijn MasterCard. Niet gelinkt aan een grootbank. Kaart kan internationaal en online gebruikt worden. Online beheer is zeer flexibel en laat veel configuratie toe, inclusief het instellen van gebruiksfilters om bv de internationale of online functionaliteit te desactiveren. Gemakkelijk in gebruik en makkelijk op te laden in elke Carrefour, ook de Express-winkels. Geld is meteen beschikbaar op rekening.

Wel jezelf goed informeren en rekening houden met de kosten, zoals bij elke prepaid-kaart het geval is.
proximusboyke schreef: Er staat op hun site Verified by Visa maar hoe werkt dit dan ? Hier in belgie is diet via uw bank een code ingeven of qr scannen.
SMS-code naar het GSM-nummer dat opgegeven werd bij registratie. Niet de meest veilige methode maar wordt wel aanvaard door Visa. Ook klassieke kaarten die niet van een grootbank komen gebruiken deze methode, bv de bedrijfskaarten van BCC Corporate.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”