Hi
Waar kan ik meer info vinden over netwerken en beveiliging ervan?
Ken er wel wat van maar naar het lezen van netwerk voor b&b toch niet meer zo zeker van !
Dus zou ik graag wat meer kennis opdoen
Mvg glenn
mij inwerken in netwerken
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nochtans staat er in het B&B onderwerp niets spectaculairs in
Maar om je vraag te beantwoorden... Google even op "netwerken voor beginners", "networking for beginners", de klassieke "for dummies" boeken, ... er staat gewoon een massa aan informatie op internet.
Hier kan je alvast een PDF vinden.

Maar om je vraag te beantwoorden... Google even op "netwerken voor beginners", "networking for beginners", de klassieke "for dummies" boeken, ... er staat gewoon een massa aan informatie op internet.
Hier kan je alvast een PDF vinden.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
WIFI blijft WIFI, netwerken blijven netwerken... dat instellingen op een andere plaats staan dan het merk waarmee je het meeste ervaring hebt doet hier geen afbreuk aan. Als kennis echter steunt waar welke instelling staat en niet verder rijkt dan ben je foutief bezig vrees ik.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Globalknowledge heeft wel goeie cursussen...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Klopt, alleen terminologie kan beetje verschillen, en dat is soms best lastig als je maintenance moet doen op een productieomgeving.r2504 schreef:WIFI blijft WIFI, netwerken blijven netwerken... dat instellingen op een andere plaats staan dan het merk waarmee je het meeste ervaring hebt doet hier geen afbreuk aan. Als kennis echter steunt waar welke instelling staat en niet verder rijkt dan ben je foutief bezig vrees ik.