support belgacom-skynet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
johnny2020
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 okt 2002, 10:44

hoi iederen,

zie ik heb den adsl plus abonnement, en ben nog altijd aan wacht op de verhooging van den upload snelheid, ik heb al naar begacom en skynet email gesturen, maar nog steeds geen aantworden gekrijgen, ik heb deze week ook is naar belgacom gebelt en die weten dat ook niet!!
weet iemand waar ik terecht kan,voor mijn vragen?
want den upload upgrade ging normaal gezien in september van toepassing!!!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Als je een mail gestuurd hebt naar Skynet, dan moet je niet direct een antwoord verwachten hoor. Ik heb eens een vraag gesteld over mijn webruimte. Ik heb meer dan 3 maand op een antwoord moeten wachten!! (dank u Skynet) Dus binnen een maand of 2 zul je antwoord krijgen. Ik zou zeggen, doe zoals ik en los het zelf op, want als ge op die mannen moet wachten...

Cheers
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Niet mailen maar direct bellen naar hun gratis nummer (en liefst met ne GSM van een ander netwerk dan proximus, dan kost hun dat geld en dan staat ge vooraan in de wachtrij ;) )

Nob
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Goeie tip Nob, die zal ik onthouden. Ik had nog zo ver niet nagedacht. Das niet nodig bij wat ik doe, eigenlijk wel, maar niemand doet het (dat denken hé).

Cheers
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

idd een heelg oede tip want dat wachten kan soms heeeel lang dure
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ja, bellen met mijn Base abbo heeft mij ook al vele uren van die toffe muziek van skynet bespaard. :)

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Interessant om te weten. Ik zit altijd naar dat dwaas muziekske te luisteren via Belgacomline of Proximus, volgende x maar mobistar ofzo hehe, nice to know!

Voor die verhoging van je uploadspeed moet je niet bij Skynet zijn. Zij kunnen daar nix aan doen. Zij verzorgen enkel de Internet Access, niet de line-technology. Dit valt onder de dienst Turboline van Belgacom.

Beste wat je kan doen is 0800/22800 bellen kiezen voor het onderdeel ADSL, en je probleem uitleggen aan de 1st line (persoon die je het eerste aan de tel zal hebben) Zij zullen dan naargelang het probleem doorschakelen naar 2nd of 3d line, ofwel de technici verwittigen om in de centrale te gaan kijken. Normaal zal het dit laatste zijn. Je zal op de hoogte gesteld worden wanneer de technici het probleem zullen bekijken en indien er nix in de centrale mis is komen zij eventueel langs thuis. Indien probleem in de centrale bellen ze gewoon even vanuit de centrale om te verifieren of alles ok is.

Dit is hoe het bij mij reeds 2x is verlopen met een prob met adsl.

Normaal zou binnenkort het probleem Skynet<->Belgacom opgelost moeten zijn, doordat deze samen gaan werken onder 1 dak. Wil dus zeggen, dat er hopelijk 1 aanspreekpunt komt voor ALLE probs ivm ADSL.
I love it when a plan comes together!
johnny2020
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 okt 2002, 10:44

ok bedankt, ik zal morgen naar belgacom is bellen, want skynet zegt dat al normaal gezien in orde moest zijn!
Arte
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2002, 15:19
Locatie: Belgium, Burst

nob schreef:Niet mailen maar direct bellen naar hun gratis nummer (en liefst met ne GSM van een ander netwerk dan proximus, dan kost hun dat geld en dan staat ge vooraan in de wachtrij ;) )

Nob


Sorry dat ik even een forummod tegenspreek. :oops: Maar dat is dus niet waar!
"An artist cannot fail, it's already a success to be one!"
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hey Arte,

geen enkel probleem wij zijn geen oppermensen ofzo hoor, wij maken ook fouten, en wij weten ook niet alles. Wij zijn ook altijd bereid om bij te leren, dus als er ergens iets gepost is dat niet volledig klopt dan moet je het maar posten.

Juist een vraagje, hoe komt het dat het niet waar is? ervaring? werk je bij belgacom? ....? Is wel handig als er een uitleg volgt dan weten we ook waarom het mis is wat er gezegd is. :wink:
I love it when a plan comes together!
Arte
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2002, 15:19
Locatie: Belgium, Burst

Ja en nee mijn inbox nu nie volspammen he :lol:
"An artist cannot fail, it's already a success to be one!"
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik veronderstel dat je antwoord: neen ik werk niet bij Belgacom en Ja het is uit ondervinding? hehe, ok thx, zelf kan ik niet oordelen heb het nog niet geprobeerd maar zal het zeker ook es proberen. Weet nooit dat het lukt ofzo, bespaart wel héél veel tijd.

Je mailbox volspammen? hehe, je kan natuurlijk ook de emailnotification afzetten, dan krijg je niet direct alle mailtjes :wink:, maar als je een skynetmailbox gebruikt moet je geen schrik hebben zenne 50mb dat raakt ni vol zenne met mailkes van forum :)
I love it when a plan comes together!
Arte
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2002, 15:19
Locatie: Belgium, Burst

mijn inbox hier opt forum he ;)

En ja ik werk bij Bgc...
"An artist cannot fail, it's already a success to be one!"
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm toch Belgacom Skynet?

Kheb wel een vraagje: ge werkt bij Belgacom Skynet en ge surft via de concurentie??? Uunet?? strange :wink: hehe, moet kunnen.

kzou zeggen wees welkom! All knowledge is welcome!

Misschien kunnen we via u eens met Skynet klappen eh, over een eventuele samenwerking.
I love it when a plan comes together!
Arte
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2002, 15:19
Locatie: Belgium, Burst

Let maar op, ik ben dan nog nie thuis he, thuis heb ik omg :oops: Telenet, 750k/s, wat wil je ADSL waar ik woon is net de limiet van de server range voor ADSL, en ik woon in boerendorp met nieuwe kabelinfrastructuur, enigste gebruiker in 5 km radius, keuze snel gemaakt!
"An artist cannot fail, it's already a success to be one!"
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hehe, kan idd gebeuren, laten we hopen dat BC daar snel werk van maakt voor een complete dekking van België.

Wel nogmaals welcome!
I love it when a plan comes together!
johnny2020
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 okt 2002, 10:44

eindelijk mujn upload snelheid is verhoogt sins vandaag :D
bedankt voor jullie hulpen :wink:
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Mja ik dacht dus uit ondervinding dat dat wel waar is, want ik weet dat als ik met de vaste lijn bel ik garantie enkele tientallen minuten zoet ben met de prachtige muziek van skynet, en als ik met de GSM bel (base) heb ik ze binnen de paar minuten aan de lijn.

greetz,

Nob
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

voor Johny: een beetje geduld loont soms he :) (al heb ik zelf ook alles graag snel :) )

voor Arte: je mag mij altijd tegenspreken zenne, ik ben God niet :)


greetz,

Nob
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”