Van vdsl op oud adres naar glasvezel op nieuw adres.
Gevraagde en verkregen verhuisdatum van de diensten 23/01/2018
Op woensdag 17/01 stuur ik een tweet naar proximus om een bevestiging te vragen van de uitgevoerde werken op 23/01
Deze worden effectief bevestigd voor 23/01
Vrijdag 19/01 krijg ik een mail van proximus waarin staat: we bevestigen uw uitvoering op 22/01 (eerst was het 23/01)
22/01 krijg ik ’s morgens een telefoon van de onderaannemer die de glasvezel doet dat ze niet kunnen komen omdat er een technisch probleem is.
Ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost is en me dus ook geen datum geven.
Volgens hen kunnen ze iedereen aansluiten behalve mij, er zou een PIT probleem zijn met mijn account
Ze sturen me terug naar proximus om vdsl voorlopig aan te vragen ipv glasvezel.
Heel de uitleg opnieuw gedaan, uitleggen dat we van thuis uit werken, internet nodig hebben, …..
Die van proximus zegt dat ze het dezelfde avond nog in orde gaat komen.
Niet dus, ’s avonds, geen internet.
23/01 belt die van fiber terug dat de technieker aan half uur later zal aankomen.
Technieker begint, maar zegt onmiddellijk dat hij alleen fiber naar binnen kan brengen en verder niets, er is een probleem bij proximus. Geen nieuwe datum gepland voor verder uitvoering.
U gaat gebeld worden door proximus voor een nieuwe afspraak, dat kan volgende week of de week nadien zijn, dat weten we nu nog niet. We hebben geen zicht op een oplossing voor het probleem.
Terug naar proximus gebeld voor uitleg en ze gingen me opnieuw aansluiten op vdsl.
Ondertussen dus is het dus al vrijdagavond, weekend staat voor de deur, nog steeds geen oplossing.
Belt die van proximus terug, volgende woensdag 31/01 komen we langs.
31/01 geen technieker gezien. Bel je om 16u naar proximus, technieker gaat nog zeker langskomen, heel zeker.
Om 18u nog geen technieker gezien. Ik bel terug naar proximus, technieker heeft iets in kast aangepast, maar niet er is nog steeds een probleem, morgenvroeg gaan ze het komen maken, dat is dus vandaag 01/02
2 maanden na de aanvraag voor verhuis, 2 weken na de geplande datum nog steeds zonder internet en tv.
Je wordt doorverbonden van hot naar haar, iedereen zegt dat het in orde komt.
Al zeker 15 keer naar proximus gebeld, algemeen nummer, fiber nummer, planningsdienst, technische dienst, En niemand die schot in de zaak krijgt en niemand die er iets aan kan / wil doen.
Echt triestig, 2018 moest beter, goed begonnen
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)