fredo66 schreef:200 euro is wat ik ook betaalde (zo'n 3 jaar geleden) om mijn appartementsdeur te laten openen zonder sleutel (zat er nog op langs binnen en deur was dus niet op slot, enkel dicht).
Ik heb destijds iets van een 150 euro mogen betalen (gezien een zaterdagnacht ook niet ongewoon)... maar dat was dan inclusief een nieuwe cilinder en deftige montage (het oude slot lag er trouwens op minder dan 5 seconden uit... dan schrik je toch wel even hoe eenvoudig het is om in te breken mits de juiste tools).
fredo66 schreef:(zat er nog op langs binnen en deur was dus niet op slot, enkel dicht).
Sinds dat voorval heb ik cilinders laten plaatsen waar je langs beide kanten een sleutel kan opsteken... kan veel ellende besparen.
fredo66 schreef:wat gestamp tegen het houten deurtje en het ging open
Misschien toch eens eraan denken dan een deftige deur te laten plaatsen met meerpunts sluiting
fredo66 schreef:Verplaatsing : tsja, winkel was dus eigenlijk maar 200 meter verder maar die gast was in Gent geweest op moment van oproep maar moest eerst nog naar A'pen ... Ze sturen die gewoon heel Vlaanderen door.
Voor zo'n dingen werk je best met iemand lokaal denk ik (wat je ook gedaan hebt)... de kans op misbruik is dan vermoedelijk kleiner dan zo'n Google advertised persoon die van God weet waar komt.