JoskeVermeulen schreef:Ik had dinsdagavond ondertussen wel direct claim ingediend op PayPal omdat er toch maar trage reactie is op mails en verder had ik niet meer naar omgekeken... Nog geen 1 van de 2 opties ontvangen op heden.
=> als je die bestelling alsnog wilt, en dan desgevallend van uw PP claim zou willen afstappen, dan zou u ook dhr Marius Lissautzki een mail kunnen sturen...
buthead schreef:Ale dan na nog een klachten mail met dank
yezzer voor het mail adres -> pakketje vrijdag binnengekregen
Blijkbaar ging het opeens toch wel
Uitleg van hen; bij sommige producten kan dit uiteindelijk toch wel bvb google homes sturen ze naar hun hoofdkantoor om vandaar dan naar BE of etc te sturen. tevens ook snel reactie gehad op klachtenmail ( eigenaars van de zaak )
inmiddels ben ik zelf ook terug gemaild geweest, éénmaal rechtstreeks door de CEO, en naar aanleiding daarvan, deze morgen ook nog door de klantendienst:
dus ik ga/mag ook aannemen dat het in orde komt hoor
maar, dat het daar (nu erg) traag gaat, dat is dus een terechte vaststelling!
als je het antwoord van de CEO leest, dan zijn ze nu dus nog altijd druk in de weer met het uitleveren van spullen die op Black Friday besteld geweest zijn.
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Leider liegen uns derzeit noch keine Sendungsdaten vor. Wir werden den Status Ihrer Bestellung abklären und melden uns schnellstens mit neuen Informationen bei Ihnen zurück.
Bis dahin bitten wir Sie um etwas Geduld und wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.
Viele Grüße
Billy Baum
Lieber Frank,
Vielen Dank für Deine email und gar kein Problem - der Translator funktioniert doch super. Bitte gedulde Dich noch ein wenig - aber wir arbeiten mit Hochdruck am Versand aller noch ausstehenden Artikel vom Black Friday WE. Nach unseren AGB verschicken wir eigentlich nicht ins Ausland, jedoch wollen wir hier maximal pragmatisch sein und werden auch Dich bedienen.
Herzliche Grüße
Marius Lissautzki
Dr. Marius Lissautzki
CEO & Co-Founder
en voor de mensen die nu nog eentje zouden willen (of een kerstgeschenk zoeken), en daarvoor wel even naar DE willen rijden, dit hieronder is misschien nog de betere aanbieding: momenteel bij MediaMarkt Duitsland krijg je bij zo'n google home mini een gratis google chromecast erbovenop !
http://www.mediamarkt.de/de/product/_go ... 30472.html
jammer dat Aachen nu toch nog zo'n dikke 200 km enkele rit is voor mij...