Hey userbase,
Ik zou graag de batterij van een iPhone 5 zelf willen vervangen.
Er is wel wat aanbod met schroevendraaier-kitjes en pry-tools (handig!) maar misschien zijn er hier met ervaringen zodat ik bij de juiste bestel?
Dacht het sowieso vanop amazon (bv. giga fixxoo) of via iFixit te bestellen, met repair kitje. Sommige NL-shops zien me er too shady uit..
Dus indien goede of slechte ervaringen, let me know
Cheers!
Suggesties (web)shop voor vervangbatterij (iPhone 5)?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 57 keer
Ik heb al altijd bij replacedirect mijn batterijen en displays gekocht.TimoLimo schreef:Hey userbase,
Ik zou graag de batterij van een iPhone 5 zelf willen vervangen.
Er is wel wat aanbod met schroevendraaier-kitjes en pry-tools (handig!) maar misschien zijn er hier met ervaringen zodat ik bij de juiste bestel?
Dacht het sowieso vanop amazon (bv. giga fixxoo) of via iFixit te bestellen, met repair kitje. Sommige NL-shops zien me er too shady uit..
Dus indien goede of slechte ervaringen, let me know
Cheers!
Nog nooit geen problemen mee gehad.
Sommige batterijen zijn wel niet van de oem zelf, maar zijn dan doorgaans groter in capaciteit.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
+1 voor replacedirectLuboli schreef: Ik heb al altijd bij replacedirect mijn batterijen en displays gekocht.
Nog nooit geen problemen mee gehad.
Sommige batterijen zijn wel niet van de oem zelf, maar zijn dan doorgaans groter in capaciteit.
Echter geen ervaring met smartphone batterijen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ik koop meestal alles gewoon via iFixit Europe. Niet per se de goedkoopste en het zijn even goed namaakbatterijen, maar ik heb toch de indruk dat het materiaal toch min of meer degelijk is. En je krijgt al een vriendelijk en gewillig antwoord als je iets naar hen stuurt, wat al niet overal het geval is.
Ik heb zowel een toolset van hen (heel tevreden van!!), als een stuk of tien batterijen en schermen van hen gestoken. Scherm was (uiteraard) niet even goed als een origineel, maar viel behoorlijk mee.
Enkel spijtig dat de verzendingskosten zo hoog zijn, iets van een 9 euro. Vanaf een bepaald bedrag vallen die weg, maar ik ga hier geen voorraad aanleggen van iPhone batterijen .
Ik heb zowel een toolset van hen (heel tevreden van!!), als een stuk of tien batterijen en schermen van hen gestoken. Scherm was (uiteraard) niet even goed als een origineel, maar viel behoorlijk mee.
Enkel spijtig dat de verzendingskosten zo hoog zijn, iets van een 9 euro. Vanaf een bepaald bedrag vallen die weg, maar ik ga hier geen voorraad aanleggen van iPhone batterijen .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Heb al meerdere parts voor divere iPhones besteld bij Stuff Enough , razend snel en kwaliteit voor geen geld . (onderdelen gekocht helft zo goekoop dan elders en direct ziende bij ontvangen beter kwaliteit dan elders )
The eternal and true pessimist