Ik gebruik, wegens veel in het buitenland, de android proximus app met verbruikswidget nogal intensief. Ik heb één maal een serieuze meerkost gehad door teveel foto's door te sturen naar onedrive en op de laatste dag meer dan mijn bundel op te gebruiken en tracht dat nu te vermijden.
De widget gaf duidelijk, en in real time, aan hoeveel ik van mijn bundel (Mobilus M nu 10Gig) opgepeuzeld had.
4 dagen geleden stond er ineens een max. van 1,6Gig en blijft hij op 0 staan. Ik had op dat moment zo'n 70% over zijnde 7Gig.
Naar proximus gebeld en die hebben mij de raad gegeven mijn Tuttimus account in de e-services te deleten (dat doen zij) en opnieuw aan te maken (dat doe ik).
Dat hielp niet. Ook niet na een tweede maal bellen waarbij ik dezelfde oplossing voorgesteld kreeg.
Overmorgen begint een nieuwe cyclus en dus panikeer ik nog niet maar heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen zonder ambetant te moeten doen als ik weer dezelfde raad krijg?
Of is Proximus onbeperkt verbruik aan het voorbereiden
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)