gistermiddag verschillende vragen gesteld, snel antwoord (22/03 11:10). Helaas niet wat ik verwachtte en ook de toon bevalt mij niet.
Alles was een negatief antwoord. Tja. Is hier constant wél/niet bij Scarlet. Weten ze het zelf nog? Heb nochtans CindyV gevraagd te beantwoorden, maar reageren ze koudweg niet op. Ook alle argumenten die hier in deze thread stonden. Toon bij Orange is toch stuk menselijker en betrokkener, dit terzijde.
"Beste,
Bedankt voor je interesse!
Bij Scarlet is het
niet mogelijk om je eigen modem te gebruiken of te configureren.
Wij, of de technieker, kunnen je niet voorzien van de configuratiegegevens voor VDSL en VoIP.
De V5 decoder wordt bij Scarlet niet ondersteund. Er wordt door al onze klanten gebruik gemaakt van de V4 decoder.
In de abonnementsprijs van 39 euro voor het Scarlet Trio abonnement zit 1 decoder gratis inbegrepen. Indien je graag een tweede decoder hebt, kan je deze bij Scarlet huren voor een meerprijs van 4 euro per maand. Je kan deze ook zelf tweedehands aankopen. Let hier wel op dat je de correcte versie, namelijk de V4 decoder, aankoopt.
Indien je kiest voor een Scarlet Trio abonnement, dient er een technieker langs te komen en dient de installatiekost van 99 euro betaald te worden. Er is geen mogelijkheid om de installatie zelf uit te voeren en je eigen modem te gebruiken.
Verder dien je voor de actie van argen-co via hun website contact op te nemen.
Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog andere vragen hebben, gelieve op deze e-mail te reageren. Voor dringende vragen, gelieve ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren).
Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op
http://www.scarlet.be/help.
Met vriendelijke groeten,
S."