Kaarten die er niet in passen (bv. klantenkaarten e.d.) die zitten in m'n oude portefeuille die ik ook vast in de auto heb liggen. Geexperimenteerd met apps, maar de scanners in de supermarkt hebben het daar toch vaak lastig mee.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Gewoon voor 18 euro een kleiner kaartje gaan halen bij de gemeente, dat nieuwe rijbewijs. Is dan even groot als een creditcardTim H. schreef:Wat doen jullie met rijbewijs ?
Dat wist ik niet, welk regeltje verbiedt dat nu weer?selder schreef:Nee, ik heb dat gewoon bij m'n boorddocumenten liggen, f*** het dat dat "niet toegelaten is".
Die incounter scanners die kunnen er niet met overweg, als het handhelds zijn die imagers gebruiken is't geen probleem.cloink schreef:Geexperimenteerd met apps, maar de scanners in de supermarkt hebben het daar toch vaak lastig mee.
Dan zijn het nog heel bereidwillige mensen. In de winkels waar ik kom doen ze die moeite niet meer en de reden is (letterlijk) "Alle onze klanten staan hier met hun telefoon te zwaaien om te scannen en het werkt niet".r2504 schreef:Bij Hubo werkt het scannen van smartphone, bij alle andere waar ik kom is het een probleem (en typen ze het nummer gewoon over).
Ik hoop dat ze dat laatste beu worden en deftige scanners installeren
wat bedoel je daar mee?en voor dat we helemaal compleet kapot belast worden op gebied van auto's
Dat valt goed mee, nu dat ik met de fiets ga ben ik meer dan tevreden met m'n F20 LCImailracer schreef:Maar ik denk dat Selder nu aan het watertanden is
Neen het is niet bijzonder zuinig en eco (207g co2 en ±9 liter gemiddeld), ik bedoel dat het alleen maar duurder en duurder gaat worden en dat voor we het weten (en sneller dan iedereen denkt) autorijden echt alleen nog voor de rijken zal zijn. Zie dit weer vandaag in de krant: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160901_02448964 Ik behoor in ieder geval niet tot de goedgelovigen die denken dat zo'n kilometerheffing gecompenseerd zal worden door lagere accijnzen of lagere verkeersbelasting. Het zal gewoon een belastingverhoging worden, punt.heist_175 schreef:wat bedoel je daar mee?en voor dat we helemaal compleet kapot belast worden op gebied van auto's
Ik ken de specs niet, maar het ziet er niet meteen een zuinig/CO2-vriendelijk exemplaar uit?
True, maar geloof jij dat het ± break even zal zijn voor de gemiddelde burger? Ik alvast niet. Want wat is een "veelrijder" hé. De meeste mensen die echt veel rijden moeten het ook gewoon voor hun werk. Geen keuze. En die gaan waanzinnig veel pijn gedaan worden hier door.Sinister schreef:De bedoeling is uiteraard dat de verkeersbelasting van een vast bedrag verdwijnt, de veelrijder die dus ook meer vervuilt, betaalt dus meer.
Absurd argument... dat is altijd al geweest... denk aan de accijnzen op de brandstof !Sinister schreef:De bedoeling is uiteraard dat de verkeersbelasting van een vast bedrag verdwijnt, de veelrijder die dus ook meer vervuilt, betaalt dus meer.
Dafke schreef:BMW S1000Rpowaq schreef:Haha wow, met wat rij je Dafke?
Ik heb 3 jaar een Note 3, begin dit jaar een Moto X Style gekocht, en na enkele maanden laten vallenAltijdonderweg schreef:ls hij binnenkort weer op zoek gaat zal ik hem eens proberen overhalen om een Oneplus te kopen. Kost een paar honderd euro's meer dan de GSM's die hij nu altijd koopt en ik heb er alleen nog maar goeie dingen over gehoord.