![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
1 Goed al, mobistar luisterde naar ons met het latency probleem, ze losten dit op en
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hoop je dat... de regel is nochtans eenvoudig... hoe groter het bedrijf hoe minder flexibel men is en service je krijgt.buthead schreef:laten we hopen dat mobistar/Orange 3x alles nakijkt en denkt en niet zoals TN "meer geld, minder service"![]()
Men zit dan ook in een implementatie/test fase... nadien zal dit luisteren ook wel afnemen, zeker als de impact beperkt is.buthead schreef:1 Goed al, mobistar luisterde naar ons met het latency probleem, ze losten dit op entester
Jij doet dit toch ook?kaarsenbril schreef:Er gaat geen enkele klant overstappen van triple play naar basic internet bij gelijkaardig volume.Slafes schreef:Maar waar zeg ik dat nu weer dat alles moet blijven stilstaan?
Zoals hier al werd opgemerkt, als je de specificaties van het basis abo aantrekkelijk gaat maken gaan Whop klanten overstappen.
Iemand met een whop wenst ook tv en telefoon, door een overstap krijg je dit niet.
Jij vergelijkt appels met peren
Een 2P (vb Fibernet 100 of 200 + TV) is nog altijd voordeliger dan de 2 producten afzonderlijk, en je krijgt er (gratis) telefoon bij.Slafes schreef: Dat je een 3p hebt bij Whop(pa) is voornamelijk omdat Telenet het zo opgedrongen heeft en omdat de combi voordelen van een 2p volledig zijn weggevallen.
Wel dat bedoel ik juist:Slafes schreef:Waar krijg jij nog meer korting teruggevonden op de echte 2P producten? Eigenlijk onbegrijpelijk dat Telenet dat nog op zijn site durft zetten want je bent altijd voordeliger af met een whop of whoppa vs de 2P producten.
Ik kan me inbeelden dat er altijd mensen zijn die niets moeten weten van een product af te nemen dat ze niet gebruiken. Telenet rekent die mensen dan gewoon een mongolentaks aan.Slafes schreef:Dat kon ik uit je bericht niet opmaken, daar schreef je immers "Een 2P (vb Fibernet 100 of 200 + TV) is nog altijd voordeliger dan de 2 producten afzonderlijk".
Wat dus niet zo is... Ze kosten even veel. Een whop of Whoppa is gewoon altijd voordeliger dan een 2P product. Dat is al zo sinds de introductie van Whop en Whoppa en waarmee ik nog steeds niet begrijp waarom men de 2P producten op de website staan heeft want die komen duurder uit.
Men zou ook rond basic een 3P kunnen maken, maar dan gaan er mogelijk Whop klanten downgraden.
Slim gezien bij Telenet natuurlijk.
Omdat ze ervan uitgaan dat iets extra's (ook al gebruiken we dit niet) ook meer zal kosten.philippe_d schreef:Waarom staren we ons zo blind op die telefoon?
Vermoedelijk miniem... maar er is provisionering, administratie, facturatie, ... voor nodig dus echt nul kan het niet zijn.jantje81 schreef:De vraag is dan wat de meerkost is van een actieve telefoonaansluiting op een modem of HGW die sowieso geinstalleerd en actief bij een klant hangt omwill/e van internet en of tv.
Catchthemoment schreef:Ik zou alleszins altijd kiezen voor een combinatie ZONDER telefoon.
Dit kan je toch gewoon volledig zelf regelen...kijk hier maar eens op het VOIP gedeelte van het forum.
Telefoneren met VOIP is bijna gratis.
Het hangt er natuurlijk allemaal af van wat je wil. Zelf heb ik basic internet (telenet) en digitale tv. Samen kost me dit iets van een 50 Euro. Basic internet is voldoende voor mij.proximusboyke schreef:Catchthemoment schreef:Ik zou alleszins altijd kiezen voor een combinatie ZONDER telefoon.
Dit kan je toch gewoon volledig zelf regelen...kijk hier maar eens op het VOIP gedeelte van het forum.
Telefoneren met VOIP is bijna gratis.
philippe ik antwoorde op dit
Volgens ZDNET:
Wie kan rekenen: we zijn nu 4 jaar + 1 maand verder = 49 maandenTelenet-klanten die een Basic Internet-abonnement afnemen bij de operator, zullen vanaf zondag 24 juli hun maandelijks downloadvolume zien toenemen van 100 naar 150 GB. Telenet wil daarmee tegemoet komen aan het stijgende internetgebruik van zijn klanten, dat elke 18 maanden verdubbelt.