Decoder/Software kwaliteit

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Bigbuddha
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2016, 13:15

Ik sta op het punt over te schakelen naar Scarlet(van telenet).

Het enigste wat me tegenhoudt is een aantal(oudere) berichten ivm de decoders van scarlet. Daarin gaat het vooral over traag werkende software en vervelende navigatie. Is dat iets wat nog steeds speelt of zijn de huidige decoders/software snel en praktisch genoeg?

Bedankt!
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

decoders van proximus en scarlet zijn veel sneller en beter dan enkele jaren geleden
Gebruikersavatar
TanknaT
Pro Member
Pro Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 42 keer

Ik ben sinds begin dit jaar bij Scarlet. Tot nu toe een positieve ervaring. De geleverde decoder is, bij mij, een V4 en die werkt prima. Ik heb ook nog een eigen V3 in dienst en die werkt ook, zij het dat hij traag opstart. Wel als je de stap zet, de raadgevingen volgen die mij ook gegeven zijn op dit forum en bij installatie de PPPoE en voice, loggings en paswoorden vragen aan de technieker,
Mocht je overstappen dan is er ook nog een peter-actie. Kijk eens rond in je omgeving wie je dit kan gunnen dan kun je samen een maand gratis delen.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”